SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2014 23:06:39 ]
Ik vond het fokstok-opstootje anders wel leukquote:Op maandag 2 juni 2014 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja man nu is t niks meer naast elkaar voor autist noemen man is niks
Ik zei dat wij voor de sfeer moeten zorgen. Waar gaan we het over hebben? Je tattoo?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:06 schreef Amarantha het volgende:
GRTD in VBL? Ik zie het nut niet. Jullie hebben daar gewoon jullie eigen SC
Maar even serieus. Olijfolie moet je echt niet zo warm laten worden hoor, hartstikke ongezond.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:05 schreef Adames het volgende:
[..]
ik had altijd diepgaande discussies met kapiteintje
Ik wel, betere mods.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:06 schreef Amarantha het volgende:
nee, een derde SC naast de HOOL en de VBL SC.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:05 schreef supersof het volgende:
ik ga echt niet in vbl sc posten ipv grtd hoor
Vlucht daar juist weg omdat er al-tijd ruzies zijnquote:Op maandag 2 juni 2014 23:06 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:06 schreef Tjacka het volgende:
als Amy weg is ben ik ook weg hier
dit boeit niemand
Ben ik ook wegquote:Op maandag 2 juni 2014 23:06 schreef Tjacka het volgende:
als Amy weg is ben ik ook weg hier
dit boeit niemand
ooooh dat kan welquote:
dat waren tijdenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hadden goede periode altijd praten over de leef enzo 1k posts maken met sof
maar is dood man
Die jeukt echt als de motherfucker op dit momentquote:Op maandag 2 juni 2014 23:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik zei dat wij voor de sfeer moeten zorgen. Waar gaan we het over hebben? Je tattoo?
duurde even, maar ondertussen is iedereen overtuigdquote:Op maandag 2 juni 2014 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar even serieus. Olijfolie moet je echt niet zo warm laten worden hoor, hartstikke ongezond.
En leukere users.quote:
ggmm heeft mij postiieve note gegevenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:07 schreef Elan het volgende:
[..]
GGMM is echt geen betere mod dan kano. In geen 200 jaar
Ohquote:Op maandag 2 juni 2014 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ggmm heeft mij postiieve note gegeven
wij moeten niet weg gaanquote:
Laat dat dan gewoon zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |