ze had wel moeten stoppen met rijden en kijken of hij gewond was.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hier, een leedvermaakfilmpje.
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
dank je voor de waarschuwing. ik zal niet verder kijken danquote:Op maandag 2 juni 2014 23:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Kijk uit als je op die site rond ga neuzen. Er staan soms gruwelijke filmpjes op.
kloptquote:Op maandag 2 juni 2014 23:15 schreef isax het volgende:
[..]
ze had wel moeten stoppen met rijden en kijken of hij gewond was.
En dan wijzen en lachen.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:15 schreef isax het volgende:
[..]
ze had wel moeten stoppen met rijden en kijken of hij gewond was.
Hij zat agressief bumper te kleven en stak zijn middelvinger op. Ik heb dan geen medelijden met hem hoor.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan wijzen en lachen.
En ze zijn beiden een beetje, ehh, tja.
...
Gemaakt voor elkaar?
en groot gelijk dat ie op die vent inramde want ze hadden ook een kind in de autoquote:Op maandag 2 juni 2014 23:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Deze krijgt ook een koekje van eigen deeg.
Ja, gerechtigheid.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en groot gelijk dat ie op die vent inramde want ze hadden ook een kind in de auto
lachen he die russen en hun filmpjes, heb er al heel veel gezien door mijn zoon, die vind het wel leuk hoe ze daar rijden geloof ik
tokkiesquote:Op maandag 2 juni 2014 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan wijzen en lachen.
En ze zijn beiden een beetje, ehh, tja.
...
Gemaakt voor elkaar?
Altijd dat haren trekken hè, als meiden vechten.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:30 schreef ChocoFan het volgende:
bitchfight![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Altijd dat haren trekken hè, als meiden vechten.
Haren trekken lijkt me pijnlijker dan een stomp in je gezicht.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]klopt, ik dacht altijd als ik in een bitchfight kom ga ik slaan met mijn vuisten en niet aan de haren trekken.
maar helaas ben toch meer vrouw gebleken dan ik dacht
![]()
haren trekken, nagels gebruiken en met de vlakke hand slaan
is niet mijn ding.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Altijd dat haren trekken hè, als meiden vechten.
klopt maar je hebt dan wel meer controle over je tegenstanderquote:Op maandag 2 juni 2014 23:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Haren trekken lijkt me pijnlijker dan een stomp in je gezicht.
Vingers in de ogen schijnen mensen heel vervelend te vinden.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt maar je hebt dan wel meer controle over je tegenstander
dat is wel handig dat je iemand aan zijn haren weg kan trekken
als beide een bril ophebben is dat wat lastigquote:Op maandag 2 juni 2014 23:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vingers in de ogen schijnen mensen heel vervelend te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |