Daadwerkelijk aan een Utopia bouwen in plaats van een proleten-deathmatchquote:Op maandag 2 juni 2014 22:47 schreef isax het volgende:
[..]
zullen we samen utopia in gaan maandje?
beetje knutsellen
moeten we wel eerst goed het boek lezenquote:Op maandag 2 juni 2014 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daadwerkelijk aan een Utopia bouwen in plaats van een proleten-deathmatch
Jaaa, lekker Billy en Bolle bashen.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:47 schreef isax het volgende:
[..]
zullen we samen utopia in gaan maandje?
beetje knutsellen
dat is veel leukerquote:Op maandag 2 juni 2014 22:51 schreef isax het volgende:
oh de glasbak die ik dacht te horen was een auto die weg werd gesleept
quote:Op maandag 2 juni 2014 22:52 schreef isax het volgende:
[..]
ik kan niet wachten tot de eigenaren komen![]()
word een feest!
Het beste vermaak is leedvermaakquote:Op maandag 2 juni 2014 22:52 schreef isax het volgende:
[..]
ik kan niet wachten tot de eigenaren komen![]()
word een feest!
het was een hummer dus zal allemaal wel niet zo erg zijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]lijkt me top om te zien, eerst wtf waar is mijn auto, dan het besef ik stond verkeerd
dan de paniek waar moet ik heen om hem op te halen en hoeveel gaat me dat dan wel niet kosten
ik wacht nog altijd tot iemand de gracht in fietstquote:Op maandag 2 juni 2014 22:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het beste vermaak is leedvermaak![]()
![]()
en schijnt ook gezond te zijn voor je, maak je weer bepaalde stofjes vrij in je hersensquote:Op maandag 2 juni 2014 22:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het beste vermaak is leedvermaak![]()
![]()
oooohhh dan moeten ze niet zeiken want die kosten al genoeg geldquote:Op maandag 2 juni 2014 22:54 schreef isax het volgende:
[..]
het was een hummer dus zal allemaal wel niet zo erg zijn.
quote:Op maandag 2 juni 2014 22:54 schreef isax het volgende:
[..]
ik wacht nog altijd tot iemand de gracht in fietst
Ik zal eens een leuk leedvermaakfilmpje voor jullie zoeken.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]lijkt me top om te zien, eerst wtf waar is mijn auto, dan het besef ik stond verkeerd
dan de paniek waar moet ik heen om hem op te halen en hoeveel gaat me dat dan wel niet kosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |