Daadwerkelijk aan een Utopia bouwen in plaats van een proleten-deathmatchquote:Op maandag 2 juni 2014 22:47 schreef isax het volgende:
[..]
zullen we samen utopia in gaan maandje?
beetje knutsellen
moeten we wel eerst goed het boek lezenquote:Op maandag 2 juni 2014 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daadwerkelijk aan een Utopia bouwen in plaats van een proleten-deathmatch
Jaaa, lekker Billy en Bolle bashen.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:47 schreef isax het volgende:
[..]
zullen we samen utopia in gaan maandje?
beetje knutsellen
dat is veel leukerquote:Op maandag 2 juni 2014 22:51 schreef isax het volgende:
oh de glasbak die ik dacht te horen was een auto die weg werd gesleept
quote:Op maandag 2 juni 2014 22:52 schreef isax het volgende:
[..]
ik kan niet wachten tot de eigenaren komen![]()
word een feest!
Het beste vermaak is leedvermaakquote:Op maandag 2 juni 2014 22:52 schreef isax het volgende:
[..]
ik kan niet wachten tot de eigenaren komen![]()
word een feest!
het was een hummer dus zal allemaal wel niet zo erg zijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]lijkt me top om te zien, eerst wtf waar is mijn auto, dan het besef ik stond verkeerd
dan de paniek waar moet ik heen om hem op te halen en hoeveel gaat me dat dan wel niet kosten
ik wacht nog altijd tot iemand de gracht in fietstquote:Op maandag 2 juni 2014 22:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het beste vermaak is leedvermaak![]()
![]()
en schijnt ook gezond te zijn voor je, maak je weer bepaalde stofjes vrij in je hersensquote:Op maandag 2 juni 2014 22:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het beste vermaak is leedvermaak![]()
![]()
oooohhh dan moeten ze niet zeiken want die kosten al genoeg geldquote:Op maandag 2 juni 2014 22:54 schreef isax het volgende:
[..]
het was een hummer dus zal allemaal wel niet zo erg zijn.
quote:Op maandag 2 juni 2014 22:54 schreef isax het volgende:
[..]
ik wacht nog altijd tot iemand de gracht in fietst
Ik zal eens een leuk leedvermaakfilmpje voor jullie zoeken.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]lijkt me top om te zien, eerst wtf waar is mijn auto, dan het besef ik stond verkeerd
dan de paniek waar moet ik heen om hem op te halen en hoeveel gaat me dat dan wel niet kosten
Snel, maak een Hummer antenne na en laat die als een dobber in de dichtstbijzijnde gracht drijvenquote:Op maandag 2 juni 2014 22:54 schreef isax het volgende:
[..]
het was een hummer dus zal allemaal wel niet zo erg zijn.
ja doe maar ff. ik had al voor muziek gezorgd, nu nog leedvermaakquote:Op maandag 2 juni 2014 22:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[..]
Ik zal eens een leuk leedvermaakfilmpje voor jullie zoeken.
kom je even helpen?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Snel, maak een Hummer antenne na en laat die als een dobber in de dichtstbijzijnde gracht drijven
haha wij willen ook wel meequote:Op maandag 2 juni 2014 22:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jaaa, lekker Billy en Bolle bashen.![]()
![]()
Maar Amsterdam is zo'n eind fietsen.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:58 schreef isax het volgende:
[..]
kom je even helpen?
ik woon aan een gracht
Ik zie het helemaal voor me en zou het briljant vindenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar Amsterdam is zo'n eind fietsen.
Maar stel je z'n kop voor, lege plek, antenne dobbert vrolijk in de gracht
ik zou niet meer bijkomenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar Amsterdam is zo'n eind fietsen.
Maar stel je z'n kop voor, lege plek, antenne dobbert vrolijk in de gracht
zover ik weet niet, de meeste kijken docu's ofzoquote:Op maandag 2 juni 2014 23:03 schreef Inodder het volgende:
Nog meer liefhebbers? of is er al een room?
Aannames. Aannames.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zover ik weet niet, de meeste kijken docu's ofzo
ik wil eens 1o1 tegen jou... kijken hoe verschrikkelijk ik afgeslacht wordquote:
lol, dan wil ik wel kijkenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik wil eens 1o1 tegen jou... kijken hoe verschrikkelijk ik afgeslacht word
Dat is geen uitdaging.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik wil eens 1o1 tegen jou... kijken hoe verschrikkelijk ik afgeslacht word
jah er is er al 1quote:Op maandag 2 juni 2014 23:03 schreef Inodder het volgende:
Nog meer liefhebbers? of is er al een room?
ik krijg ineens zin in een gehaktbalquote:Op maandag 2 juni 2014 23:04 schreef Inodder het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)c69add5718a74&pass=1
gehaktbal
het is nog geen woensdagquote:Op maandag 2 juni 2014 23:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik krijg ineens zin in een gehaktbal![]()
karma is a bitchquote:Op maandag 2 juni 2014 23:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hier, een leedvermaakfilmpje.
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
ze had wel moeten stoppen met rijden en kijken of hij gewond was.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hier, een leedvermaakfilmpje.
dank je voor de waarschuwing. ik zal niet verder kijken danquote:Op maandag 2 juni 2014 23:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Kijk uit als je op die site rond ga neuzen. Er staan soms gruwelijke filmpjes op.
kloptquote:Op maandag 2 juni 2014 23:15 schreef isax het volgende:
[..]
ze had wel moeten stoppen met rijden en kijken of hij gewond was.
En dan wijzen en lachen.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:15 schreef isax het volgende:
[..]
ze had wel moeten stoppen met rijden en kijken of hij gewond was.
Hij zat agressief bumper te kleven en stak zijn middelvinger op. Ik heb dan geen medelijden met hem hoor.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan wijzen en lachen.
En ze zijn beiden een beetje, ehh, tja.
...
Gemaakt voor elkaar?
en groot gelijk dat ie op die vent inramde want ze hadden ook een kind in de autoquote:Op maandag 2 juni 2014 23:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Deze krijgt ook een koekje van eigen deeg.
Ja, gerechtigheid.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en groot gelijk dat ie op die vent inramde want ze hadden ook een kind in de auto
lachen he die russen en hun filmpjes, heb er al heel veel gezien door mijn zoon, die vind het wel leuk hoe ze daar rijden geloof ik
tokkiesquote:Op maandag 2 juni 2014 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan wijzen en lachen.
En ze zijn beiden een beetje, ehh, tja.
...
Gemaakt voor elkaar?
Altijd dat haren trekken hè, als meiden vechten.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:30 schreef ChocoFan het volgende:
bitchfight![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Altijd dat haren trekken hè, als meiden vechten.
Haren trekken lijkt me pijnlijker dan een stomp in je gezicht.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]klopt, ik dacht altijd als ik in een bitchfight kom ga ik slaan met mijn vuisten en niet aan de haren trekken.
maar helaas ben toch meer vrouw gebleken dan ik dacht
![]()
haren trekken, nagels gebruiken en met de vlakke hand slaan
is niet mijn ding.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Altijd dat haren trekken hè, als meiden vechten.
klopt maar je hebt dan wel meer controle over je tegenstanderquote:Op maandag 2 juni 2014 23:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Haren trekken lijkt me pijnlijker dan een stomp in je gezicht.
Vingers in de ogen schijnen mensen heel vervelend te vinden.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt maar je hebt dan wel meer controle over je tegenstander
dat is wel handig dat je iemand aan zijn haren weg kan trekken
als beide een bril ophebben is dat wat lastigquote:Op maandag 2 juni 2014 23:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vingers in de ogen schijnen mensen heel vervelend te vinden.
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:38 schreef isax het volgende:
[..]
ik denk daar nooit aan, dat haren trekken.
ik blijf of slaan, schoppen of wurg.
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:38 schreef isax het volgende:
[..]
ik denk daar nooit aan, dat haren trekken.
ik blijf of slaan, schoppen of wurg.
Glas in de ogen schijnen mensen ook heel vervelend te vinden.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
als beide een bril ophebben is dat wat lastig
klopt maar lukte me nietquote:Op maandag 2 juni 2014 23:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Glas in de ogen schijnen mensen ook heel vervelend te vinden.
johquote:Op maandag 2 juni 2014 23:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Glas in de ogen schijnen mensen ook heel vervelend te vinden.
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:40 schreef isax het volgende:
[..]
tot dat je het populairste meisje van school een brandwond bezorgt
mag dat niet???quote:Op maandag 2 juni 2014 23:40 schreef isax het volgende:
[..]
dan nog had ik achter jou gestaan hoorquote:Op maandag 2 juni 2014 23:40 schreef isax het volgende:
[..]
jah die zijn vaak geboren met een spiegel in de handjes.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dan nog had ik achter jou gestaan hoor![]()
popi trutjes altijd
ik werd geschorst voor 3 dagen en zij nietquote:
wat een bitch,quote:Op maandag 2 juni 2014 23:43 schreef isax het volgende:
[..]
ik werd geschorst voor 3 dagen en zij niet![]()
terwijl zij begon. ik had 10x gezegt als je niet op houd vlieg je.
ze hield niet op en toen vloog ze echt.
(ze zat mij in mijn gezicht te slaan)
lotte'squote:Op maandag 2 juni 2014 23:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
jah die zijn vaak geboren met een spiegel in de handjes.
1idee (het/de; o en v; meervoud: ideeën) 1het beeld dat de geest zich van iets heeft gevormd: de marxistische ideequote:
Maar het is natuurlijk wel even zo simpel dat als je rechts ingehaald kan worden je zelf ook al naar rechts had gekund......quote:Op maandag 2 juni 2014 23:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en groot gelijk dat ie op die vent inramde want ze hadden ook een kind in de auto
lachen he die russen en hun filmpjes, heb er al heel veel gezien door mijn zoon, die vind het wel leuk hoe ze daar rijden geloof ik
goed zo aanpakken danquote:Op maandag 2 juni 2014 23:43 schreef Braindead2000 het volgende:
Dit is ook wel cool. Die gasten op de motor hebben net iemand beroofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |