Da's de AI en die moet niet meer groeien, ik heb het al lastig genoeg nu Castille, Portugal en Groot-Brittannië het chill vonden om mij te rivallen. Fucking Mali, dat is toch niet eng ofzo?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:35 schreef JumJum het volgende:
[..]
Mooie blob, is dit een speler of de AI? Nu nog Zwitserland erbij dan heb je beide delen mooi verbonden.
Waren we daar maar gebleven.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die verplaatsingen zijn soms inderdaad fantastisch, in mijn Mali game liggen Denemarken en Polen nu allebei in Estland, Nederland lag een paar decennia in Bretagne.
Herkenbaar dit, zeker het berichtje ''blabla joined the coalition against you, because blabla feels blabla about you''quote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
For real tho, Rusland heeft Denemarken veroverd en Frankrijk is Oost-Europa een nieuw gat aan het scheuren, maar nee hoor fucking Mali is belangrijker
Pure kift omdat ik eerder bij Madagascar waszure mannetjes
En die debiele embargo's somsquote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:24 schreef JumJum het volgende:
[..]
Herkenbaar dit, zeker het berichtje ''blabla joined the coalition against you, because blabla feels blabla about you''
Als ik soms zie hoe AI Oostenrijk en Frankrijk uitbreiden, dan moet je dat eens als speler gaan proberen. Na de eerste vassal die je gemaakt hebt heb je al meteen een coalitie van 1000 tegen je.![]()
Blabla and blabla etc. is upset by you, they see you as an aggressive conquerer
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh okay, 240k force limit France krijgt net een PU met 170k force limit Russia, die weer een PU hebben met 67k force limit Portugal.
[ afbeelding ]
Zoiets verzin je toch niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh okay, 240k force limit France krijgt net een PU met 170k force limit Russia, die weer een PU hebben met 67k force limit Portugal.
[ afbeelding ]
Ik ben er bij, maar eerst barbeknoeien, dus geen idee precies hoe laat we daar mee klaar zijn.quote:
Hier hetzelfde.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben er bij, maar eerst barbeknoeien, dus geen idee precies hoe laat we daar mee klaar zijn.
En hier is nr 3quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben er bij, maar eerst barbeknoeien, dus geen idee precies hoe laat we daar mee klaar zijn.
Ja en ik en athcom zitten bijna tegen adm lvl 10 aan. Dus dat 3e idee kiezen is ook wel belangrijkquote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:38 schreef Krediax het volgende:
[..]
En hier is nr 3
Lijkt me wel het best als ook burnaboy mee doet aangezien hij samen met athcom de vorige sessie miste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |