SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Niet zo veeleisendquote:Op maandag 2 juni 2014 15:38 schreef Lindgren. het volgende:
De Gea in een pack.Top. Verder Bender en Fellaini en niets.
Ik eis een linksback.
Godverdomme Lindgren.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:39 schreef Lindgren. het volgende:
En daar is 'ie.Monreal, dikke prima. Verder nog Cuadrado maar die linkt met niemand. Hij heeft ook ineens weer 4* skills.
Bonucci nu.Doei Spahic.
Jij mag niet bepaald klagen knulquote:Op maandag 2 juni 2014 15:39 schreef Lindgren. het volgende:
En daar is 'ie.Monreal, dikke prima. Verder nog Cuadrado maar die linkt met niemand. Hij heeft ook ineens weer 4* skills.
Bonucci nu.Doei Spahic.
Varela houden. Baasje hoor.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:43 schreef Lindgren. het volgende:
Nu wel de 100 chem aangetikt.Dzagoev in plaats van Varela.
Al vond ik 'm wel goed.
En daarnaast ook 150 5k packs gediscard.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er worden best goede spelers uit die gratis 5k packs gehaald. Iemand had Gullit en NassFIFA had Neville
Haha dan kan je zeggen dat je aan het gamen was maar je eigenlijk Musleraquote:Op maandag 2 juni 2014 15:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gister een shitload aan packs geopend, even kijken of ik er een beetje leuk team uit kan maken. Heb ik in ieder geval wat te doen tijdens m'n tentamenweken.
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha dan kan je zeggen dat je aan het gamen was maar je eigenlijk Muslera
Die is wel heel slecht...quote:Op maandag 2 juni 2014 15:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik had gisteren Hazard uit zo'n gratis 5k packquote:Op maandag 2 juni 2014 15:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er worden best goede spelers uit die gratis 5k packs gehaald. Iemand had Gullit en NassFIFA had Neville
[..]
Thad je bent echt baasquote:Op maandag 2 juni 2014 15:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |