da's heerlijkquote:Op maandag 2 juni 2014 17:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ken het, is niet zo goed soms![]()
Vandaag wel ff lekker op mijn Scootert geredenLekker weer erbij
Nice
quote:Op maandag 2 juni 2014 17:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bij heel warm weer niet, dan hap ik alleen maar insecten![]()
dat wel, gratis vleesquote:
zal de hommel ook vinden denk ik.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat wel, gratis vlees![]()
Alleen als er weer een grote bij of hommel op mijn wang afknalt dan doet dat best pijn
Gelukkig vliegen ze wel altijd door, anders maak ik me schuldig aan bijenmoordquote:
Volhouden zodra je je weer beter voelt!quote:Op maandag 2 juni 2014 18:03 schreef ChocoFan het volgende:
Voordeel aan je niet zo goed voelen, vandaag pas 3 sigaretten op
3 Sigaretjes zijn ook niet goed voor jequote:Op maandag 2 juni 2014 18:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar, ik moet toch iets doen wat slecht is voor je
Klopt, nou gelukkig dan maarquote:
Ik rook zelf ook, maar heb altijd veel bewondering voor mensen die het voor elkaar krijgen om te stoppen met rokenquote:Op maandag 2 juni 2014 18:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, nou gelukkig dan maar![]()
Ik wil niet te gezond zijn hoor![]()
Is niet waar, ik wil zeker weer een keer stoppen maar nu even niet ivm andere dingen die niet meer mogen
Ik was ooit gestopt, van de 1 op de andere dag, maar na 2 jaar een menthol sigaret geprobeerd en sindsdien rook ik weerquote:Op maandag 2 juni 2014 18:13 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik rook zelf ook, maar heb altijd veel bewondering voor mensen die het voor elkaar krijgen om te stoppen met roken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |