quote:Op maandag 2 juni 2014 17:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zei je laats ook, toen zijn we doorgegaan tot half 7![]()
![]()
![]()
Kijken wel, de rest merk ik wel. ff mijn kop in de gaten houden nuquote:Op maandag 2 juni 2014 17:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik wil straks wel weer even heksballen
hoofdpijn?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kijken wel, de rest merk ik wel. ff mijn kop in de gaten houden nu
quote:Op maandag 2 juni 2014 17:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zei je laats ook, toen zijn we doorgegaan tot half 7![]()
![]()
![]()
Ja ja ik weet hetquote:
Gisteravond ineens, of vannacht, afijn, wc pot weer van dichtbij gezien en wenste dat het licht niet zo'n pijn deedquote:
Goedemorgen Brainquote:
De SC is best wel leuk, alleen niet zo goed voor je nachtrust ..quote:Op maandag 2 juni 2014 17:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gisteravond ineens, of vannacht, afijn, wc pot weer van dichtbij gezien en wenste dat het licht niet zo'n pijn deed![]()
Nu weer bijna beter hoor, alleen fucked up moe
Klopt en soms moeten er dingen overdag gebeuren en dat maakt het dan heel lastigquote:Op maandag 2 juni 2014 17:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
De SC is best wel leuk, alleen niet zo goed voor je nachtrust ..
Giz en ik gaan morgen even zwemmen, even achter de PC weg.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en soms moeten er dingen overdag gebeuren en dat maakt het dan heel lastig
da's klotequote:Op maandag 2 juni 2014 17:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gisteravond ineens, of vannacht, afijn, wc pot weer van dichtbij gezien en wenste dat het licht niet zo'n pijn deed![]()
Nu weer bijna beter hoor, alleen fucked up moe
Ik ken het, is niet zo goed somsquote:Op maandag 2 juni 2014 17:50 schreef Punkman het volgende:
[..]
Giz en ik gaan morgen even zwemmen, even achter de PC weg.
We doen haast niks anders meer dan achter de PC zitten.
jah heerlijk en even zonnebaden, frietje eten:Y)quote:Op maandag 2 juni 2014 17:50 schreef Punkman het volgende:
[..]
Giz en ik gaan morgen even zwemmen, even achter de PC weg.
We doen haast niks anders meer dan achter de PC zitten.
Ja was hier ook wel lekker, morgen 21 graden hier volgens de geleerden.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ken het, is niet zo goed soms![]()
Vandaag wel ff lekker op mijn Scootert geredenLekker weer erbij
Nice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |