tnxquote:Op maandag 2 juni 2014 17:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja 2 mensen die elkaar zoenen en we hebben, tenminste ik dan, geen foto's van jullie gezien dus tja dan kan het iedereen zijn![]()
Maar ik geloof jullie wel hoor![]()
quote:Op maandag 2 juni 2014 17:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
dat kan niet meer, ik draaide er voor jaren terug 5 van die grote punten in. supergaaf was dat.
Ik sla een avondje overquote:
Dat heb ik ook niet gezegd...quote:
ja ik wacht ook nog ff, had gisteren gewoon last van mijn elleboog van het vele heksballenquote:Op maandag 2 juni 2014 17:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik sla een avondje over![]()
Maar als het rustig is hier en jullie zitten allemaal daar dan kom ik zeker kijken
Nu is het gewoon nog te vroeg ervoor
Jij bent amper aanwezig geweest de laatste week dus naar jou hoeven we niet te luisterenquote:Op maandag 2 juni 2014 17:37 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet gezegd...
Ik merk enkel op dat de pogingen die jullie tot dusver gedaan hebben niet erg betrouwbaar zijn
Zoiets, alleen dan niet zo groot.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
dat kan niet meer, ik draaide er voor jaren terug 5 van die grote punten in. supergaaf was dat.
Mogen de heren vanavond zonder ons oefenen zodat ze volgende keer weer een kans makenquote:Op maandag 2 juni 2014 17:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ja ik wacht ook nog ff, had gisteren gewoon last van mijn elleboog van het vele heksballen
quote:Op maandag 2 juni 2014 17:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mogen de heren vanavond zonder ons oefenen zodat ze volgende keer weer een kans maken
quote:Op maandag 2 juni 2014 17:39 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zoiets, alleen dan niet zo groot.
[ afbeelding ]
haha ja het ging echt keigoed gisterenquote:Op maandag 2 juni 2014 17:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mogen de heren vanavond zonder ons oefenen zodat ze volgende keer weer een kans maken
Je hebt gelijk, naar goede redeneringen hoef je niet te luisteren...quote:Op maandag 2 juni 2014 17:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij bent amper aanwezig geweest de laatste week dus naar jou hoeven we niet te luisteren![]()
En je was er ook niet met Haxballen dus dan weet je het inderdaad niet goed nee
Toestandquote:Op maandag 2 juni 2014 17:40 schreef isax het volgende:
[..]
yup. die denkt dat ze het voor het zeggen heeft.
Klopt....quote:Op maandag 2 juni 2014 17:40 schreef Inodder het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, naar goede redeneringen hoef je niet te luisteren...
Eigenlijk wel weer jaquote:Op maandag 2 juni 2014 17:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
haha ja het ging echt keigoed gisteren
Zei je laats ook, toen zijn we doorgegaan tot half 7quote:Op maandag 2 juni 2014 17:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik sla een avondje over![]()
Maar als het rustig is hier en jullie zitten allemaal daar dan kom ik zeker kijken
Nu is het gewoon nog te vroeg ervoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |