Steukert ..quote:Op maandag 2 juni 2014 17:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
stoer hoor maar bewijst nog niets in weze
Ja 2 mensen die elkaar zoenen en we hebben, tenminste ik dan, geen foto's van jullie gezien dus tja dan kan het iedereen zijnquote:
corruptie!quote:Op maandag 2 juni 2014 17:32 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ben er in ieder geval zeker van dat Gizmo en Punkman een stel zijn
Komt ook door het haxballen, kon niet missen meer dat ze naast elkaar zaten
En zo raar is het toch niet dat een stel samen op Fok! zit, ik ken mensen die elkaar hier hebben leren kennen tijdens BB1 en nu getrouwd zijn en kindjes hebben.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:32 schreef ChocoFan het volgende:
die kan je ook bewerkenquote:Op maandag 2 juni 2014 17:29 schreef Inodder het volgende:
[..]
Niet met het herhalen van een woord... die kan je natuurlijk ook zo door DMen naar punk....![]()
Gewoon even snel een pic van de 2 Fok! accounts naast elkaar geopend...
Dat bewijst idd helemaal niets...quote:Op maandag 2 juni 2014 17:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
stoer hoor maar bewijst nog niets in weze
kan ik ook nietquote:Op maandag 2 juni 2014 17:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toch gewoon erbij komen volgende keer. zoals al eerder vermeld, je hoeft niet te spelen
dat kan niet meerquote:
Absoluut niet nee, is juist leuk, samen dezelfde dingen doenquote:Op maandag 2 juni 2014 17:33 schreef Miek37 het volgende:
[..]
En zo raar is het toch niet dat een stel samen op Fok! zit, ik ken mensen die elkaar hier hebben leren kennen tijdens BB1 en nu getrouwd zijn en kindjes hebben.
quote:Op maandag 2 juni 2014 17:31 schreef Miek37 het volgende:
Zullen we ophouden Punk en Gizmo te wantrouwen?![]()
Het is gewoon een stel, klaar!
hoor ik daar heksballenquote:Op maandag 2 juni 2014 17:32 schreef ChocoFan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |