echt waar johquote:Op maandag 2 juni 2014 18:33 schreef Miek37 het volgende:
Goh! De keuze voor het WK in Quatar blijkt te zijn omgekocht!
Hoe kan dat nou?quote:Op maandag 2 juni 2014 18:33 schreef Miek37 het volgende:
Goh! De keuze voor het WK in Quatar blijkt te zijn omgekocht!
ah dan maar weer naar het zwembadquote:Op maandag 2 juni 2014 18:18 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Whoehaaaa, het wordt zaterdag 29 graden!!!
Echt? Nice!quote:Op maandag 2 juni 2014 18:18 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Whoehaaaa, het wordt zaterdag 29 graden!!!
Dat waz het idee vorig jaar, gingen we voor het eerst in februari met het idee dat de lente zou beginnen als we terugkwamen. Sneeuwde het toen we landden op Schiphol!quote:Op maandag 2 juni 2014 18:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat vind ik nog te vroeg. Ik wil dat als ik terugkom de winter hier ook al voorbij is.
Lol en dan een stadion bouwen met airconditioning bij de stoeltjes!quote:Op maandag 2 juni 2014 18:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?Quatar vecht elk WK mee voor de titel en de temperatuur van 45 graden is ideaal om in te voetballen.
bij mij gaat juist de jeuk weg als het warm is.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ook, zweet me de tering en de zon krijg ik jeuk van
Ook een goede maandag voor Liesjequote:Op maandag 2 juni 2014 18:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kreeg vandaag spontaan cadeautjes en mijn collega is weer terug na 5 maanden verlof. Dus voor mij was het ook een goede dag.
Bofferd, ik ben nergens allergisch voor, behalve de zonquote:Op maandag 2 juni 2014 18:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
bij mij gaat juist de jeuk weg als het warm is.
dat heeft god me ellebogen voor gegevenquote:Op maandag 2 juni 2014 18:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
maar dat zit dan stampesvolmoet er niet aan denken
Mijn vader haalde me op vorig jaar toen ik terugkwam. Stond 5 seconde op een plek waar hij niet mocht staan. Er kwam gelijk een politieauto. Boete van 130 euro. Welkom terug in Nederland.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:38 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dat waz het idee vorig jaar, gingen we voor het eerst in februari met het idee dat de lente zou beginnen als we terugkwamen. Sneeuwde het toen we landden op Schiphol!
Ik heb een prive strandjequote:Op maandag 2 juni 2014 18:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
maar dat zit dan stampesvolmoet er niet aan denken
Stoer hoorquote:Op maandag 2 juni 2014 18:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
dat heeft god me ellebogen voor gegeven
Ja ja opschepper, maar wie woont er nu ook in zeeland. alleen daar komen duurt al een uur somsquote:
Powernap. Niets mis mee.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:41 schreef Inodder het volgende:
Ik moet zo even een tukje doen ben ik bang.... Oogjes vallen af en toe beetje dicht
Voor jou dan nog een keer.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kreeg vandaag spontaan cadeautjes en mijn collega is weer terug na 5 maanden verlof. Dus voor mij was het ook een goede dag.
Slapen is af en toe wel handig jaquote:Op maandag 2 juni 2014 18:41 schreef Inodder het volgende:
Ik moet zo even een tukje doen ben ik bang.... Oogjes vallen af en toe beetje dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |