quote:Op maandag 2 juni 2014 18:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik was ooit gestopt, van de 1 op de andere dag, maar na 2 jaar een menthol sigaret geprobeerd en sindsdien rook ik weer
quote:Op maandag 2 juni 2014 18:15 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ze doen het wel simultaan.
Ik was ook een tijdje gestopt. Die eerste sigaret komt dan hard aan he, voelde me helemaal licht in mijn hoofd.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik was ooit gestopt, van de 1 op de andere dag, maar na 2 jaar een menthol sigaret geprobeerd en sindsdien rook ik weer
quote:Op maandag 2 juni 2014 18:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt ja, was heftig toen, ook omdat het een menthol wasquote:Op maandag 2 juni 2014 18:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik was ook een tijdje gestopt. Die eerste sigaret komt dan hard aan he, voelde me helemaal licht in mijn hoofd.
De zomer begintquote:Op maandag 2 juni 2014 18:18 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Whoehaaaa, het wordt zaterdag 29 graden!!!
Volhouden dan he, is echt vet knap hoor van jequote:Op maandag 2 juni 2014 18:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Zonde, ik ben nu 2 jaar gestopt, van de één dag op de andere. Na 36 jaar anderhalf pakje per dag gerookt te hebben.
Lekker ff weg saampies!quote:Op maandag 2 juni 2014 17:50 schreef Punkman het volgende:
[..]
Giz en ik gaan morgen even zwemmen, even achter de PC weg.
We doen haast niks anders meer dan achter de PC zitten.
Teringquote:Op maandag 2 juni 2014 18:18 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ben je lekker met maandag liedjes bezigquote:
Geweldig! Ik heb het hartstikke koud de laatste week, nadat ik de week ervoor in 46 C zat (das nu net weer een beetje teveel van het goede).quote:Op maandag 2 juni 2014 18:18 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Had het van mezelf niet verwacht, ging nooit verder dan Turkije vliegen omdat ik niet zolang zonder peuk kon. Maar wel 8 uur werken zonder sigaret. Moet wel eerlijk erbij zeggen dat mijn COPD code 'bijna een zuurstoftank op je rug' heeftquote:Op maandag 2 juni 2014 18:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volhouden dan he, is echt vet knap hoor van je![]()
Iedereen die stopt trouwens en gestopt blijft![]()
Het is een mooie maandag vandaagquote:Op maandag 2 juni 2014 18:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ben je lekker met maandag liedjes bezig
dat word mezelf opsluitenquote:Op maandag 2 juni 2014 18:18 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik word ook altijd gek als ik uit Thailand kom, een keer gehad dat het verschil 47 graden was, ik heb 4 dagen op de bank onder een dekbed bij de houthaard zitten rillen.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:21 schreef Tayu het volgende:
[..]
Geweldi! Ik heb het hartstikke koud de laatste week, nadat ik de week ervoor in 46 C zat (das nu net weer een beetje teveel van het goede).
Well, shitquote:Op maandag 2 juni 2014 18:18 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Maar goed dan dat je gestopt bentquote:Op maandag 2 juni 2014 18:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Had het van mezelf niet verwacht, ging nooit verder dan Turkije vliegen omdat ik niet zolang zonder peuk kon. Maar wel 8 uur werken zonder sigaret. Moet wel eerlijk erbij zeggen dat mijn COPD code 'bijna een zuurstoftank op je rug' heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |