Zou ik ook zeggen als ik een micro swans hadquote:
een mico swansquote:Op maandag 2 juni 2014 15:46 schreef Pavement het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik een micro swans had
als het nou vol met passie was zou ik zeggen alequote:Op maandag 2 juni 2014 15:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
helemaal als je het doet met camera's in de buurt zoals bil en ruud![]()
![]()
precies dan is het liefde. dit niet. dit is ranzigquote:Op maandag 2 juni 2014 15:48 schreef isax het volgende:
[..]
als het nou vol met passie was zou ik zeggen ale
maar dat is niet zo.
zeg het dan, zeg het dan!! zeg het dan!!!quote:Op maandag 2 juni 2014 15:46 schreef Pavement het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik een micro swans had
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
zeg het dan, zeg het dan!! zeg het dan!!!
ik bak zelf taartenquote:Op maandag 2 juni 2014 15:51 schreef Pavement het volgende:
Taart van een collega zeau. Een gore zelfgebakken. Pffff is een hele hip shit tegenwoordig. Doe gewoon kopen.
argh van die mierzoete dingen die zwaar op de maag liggen bedoel je?quote:Op maandag 2 juni 2014 15:51 schreef Pavement het volgende:
Taart van een collega zeau. Een gore zelfgebakken. Pffff is een hele hip shit tegenwoordig. Doe gewoon kopen.
bleh dat is vies he.. vol haren en lichaamsvocht.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:51 schreef Pavement het volgende:
appeltaart?quote:Op maandag 2 juni 2014 15:52 schreef isax het volgende:
[..]
ik bak zelf taarten![]()
maar geen mooie. gewoon lekkere.
Dat is toch lief!quote:Op maandag 2 juni 2014 15:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
die is even zijn vader aan het helpen met de pc.
wacht zijn jullie serieus ein koffel?quote:Op maandag 2 juni 2014 15:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
die is even zijn vader aan het helpen met de pc.
hij is heel lief, daar komt ie net weer binnenstappen.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
en we gaan nu even samen met de honden lopen en boodschappen doen.![]()
tot strakjes.
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
het is echt zo, we zijn 16 jaar bij elkaar en nu 1.5 jaar getrouwd.![]()
![]()
geloof t nietquote:Op maandag 2 juni 2014 16:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
vraag maar aan joezi, die heeft het ontdekt. Choco was erbij.
sssstquote:Op maandag 2 juni 2014 16:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
tis waar, en ik weet nog een geheim stelletje hiero.. die is echt hilarisch
wie?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
tis waar, en ik weet nog een geheim stelletje hiero.. die is echt hilarisch
vertelquote:Op maandag 2 juni 2014 16:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
die zal ik niet verklappen, heb al teveel gezegd
Beter!quote:
Cadzand en het is zelfs warmquote:Op maandag 2 juni 2014 16:44 schreef Miek37 het volgende:
[..]![]()
Welk strand, hier in Nederland, daar waai je toch uit je hemd nu?
cv aan?? Woon jij op de Noordpool?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:52 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Echt, ik heb de cv aan!![]()
Wrom heb je een spin in je mond?
je zit in de SCquote:Op maandag 2 juni 2014 16:57 schreef Bestweldonker het volgende:
Billy is alweer klaar met verstoppertje spelen...........
Trek dan een trui aan en sokken, of loop je op zijn "billy's' door het huisquote:Op maandag 2 juni 2014 17:02 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Het was 16 graden hier, ik had het koud.
Met zo'n slierten behaatje?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Trek dan een trui aan en sokken, of loop je op zijn "billy's' door het huis
quote:
geloof het nog nietquote:Op maandag 2 juni 2014 17:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
hallo ik ben er weer.
enneh isax punkman is er binnen een minuut ook.
Nietusquote:Op maandag 2 juni 2014 17:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
hallo ik ben er weer.
enneh isax punkman is er binnen een minuut ook.
quote:Op maandag 2 juni 2014 17:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Ja ook, ik dacht meer in je blote hol
Dat zal d'r leren!quote:Op maandag 2 juni 2014 17:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
stuur 1 woord in mijn dm dan herhaald punkie het
Vergeten de streams af te plakkenquote:Op maandag 2 juni 2014 17:11 schreef isax het volgende:
[..]
juist ja. en hoe is dit zo tot stand gekomen en uitgelekt?
sherlock found it outquote:Op maandag 2 juni 2014 17:11 schreef isax het volgende:
[..]
juist ja. en hoe is dit zo tot stand gekomen en uitgelekt?
toen was ik er ookquote:Op maandag 2 juni 2014 17:13 schreef Punkman het volgende:
Gizmogirl kwam hier op de SC, Joezi vroeg aan mij, he, had jij geen hond die Gizmo heet ?
Toen zei Gizmo ja, toen waren we betrapt.
dit was onze gizmoquote:Op maandag 2 juni 2014 17:13 schreef Punkman het volgende:
Gizmogirl kwam hier op de SC, Joezi vroeg aan mij, he, had jij geen hond die Gizmo heet ?
Toen zei Gizmo ja, toen waren we betrapt.
Zet dat even bij je Utopia inschrijving :quote:Op maandag 2 juni 2014 17:14 schreef isax het volgende:
[..]
toen was ik er ook
ik dacht alleen dat iedereen me brainfuckte
heb je dat al die tijd gedachtquote:Op maandag 2 juni 2014 17:14 schreef isax het volgende:
[..]
toen was ik er ook
ik dacht alleen dat iedereen me brainfuckte
ah ik ga stemmen op isaxquote:Op maandag 2 juni 2014 17:17 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Zet dat even bij je Utopia inschrijving :
paranoide
ben ik ook echtquote:Op maandag 2 juni 2014 17:17 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Zet dat even bij je Utopia inschrijving :
paranoide
Maar niet zeggen dat je op Fok post want dat vind Huub niet leuk denk ik.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:20 schreef isax het volgende:
[..]
ik geef wel eerst even al mijn diagnoses door zodat mensen daar niet over kunnen roddelen
maar hoe weten jullie dan dat ik het ben?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:21 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Maar niet zeggen dat je op Fok post want dat vind Huub niet leuk denk ik.
Wij zijn vol van vertrouwen!quote:Op maandag 2 juni 2014 17:23 schreef isax het volgende:
[..]
maar hoe weten jullie dan dat ik het ben?
nee, jullie mij zeker welquote:Op maandag 2 juni 2014 17:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
zit je nou ons niet in de maling te nemen?
als ruud, billy en lotte op de schopstoel zouden zitten.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:20 schreef isax het volgende:
[..]
ik geef wel eerst even al mijn diagnoses door zodat mensen daar niet over kunnen roddelen
Beloof je dat het echt waar is.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:25 schreef isax het volgende:
[..]
nee, jullie mij zeker wel![]()
over een maand: haha grapje!![]()
ben ik er alleen ingetrapt.
voel dan de liefde niet hoor
codewoord is aarperenfentieldopjequote:Op maandag 2 juni 2014 17:23 schreef isax het volgende:
[..]
maar hoe weten jullie dan dat ik het ben?
zucht hoe kunnen we je overtuigen dan?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:25 schreef isax het volgende:
[..]
ruud,quote:Op maandag 2 juni 2014 17:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
als ruud, billy en lotte op de schopstoel zouden zitten.
wie ga je er dan uitstemmen?
fotoquote:Op maandag 2 juni 2014 17:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
zucht hoe kunnen we je overtuigen dan?
Ben er weerquote:Op maandag 2 juni 2014 17:25 schreef isax het volgende:
[..]
nou weet ik zeker dat ik op jou ga stemmen, ouwe steukertquote:Op maandag 2 juni 2014 17:28 schreef isax het volgende:
[..]
ruud,
billy gaat van zelf en ik steuk joey op tegen lot.
Niet met het herhalen van een woord... die kan je natuurlijk ook zo door DMen naar punk....quote:Op maandag 2 juni 2014 17:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
zucht hoe kunnen we je overtuigen dan?
Hi Chocoquote:Op maandag 2 juni 2014 17:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ben er weer![]()
![]()
En het is echt waar Isax
Misschien geloof je mij dan
Dacht echt dat je het echt wist en doorhad
Steukert ..quote:Op maandag 2 juni 2014 17:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
stoer hoor maar bewijst nog niets in weze
Ja 2 mensen die elkaar zoenen en we hebben, tenminste ik dan, geen foto's van jullie gezien dus tja dan kan het iedereen zijnquote:
corruptie!quote:Op maandag 2 juni 2014 17:32 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ben er in ieder geval zeker van dat Gizmo en Punkman een stel zijn
Komt ook door het haxballen, kon niet missen meer dat ze naast elkaar zaten
En zo raar is het toch niet dat een stel samen op Fok! zit, ik ken mensen die elkaar hier hebben leren kennen tijdens BB1 en nu getrouwd zijn en kindjes hebben.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:32 schreef ChocoFan het volgende:
die kan je ook bewerkenquote:Op maandag 2 juni 2014 17:29 schreef Inodder het volgende:
[..]
Niet met het herhalen van een woord... die kan je natuurlijk ook zo door DMen naar punk....![]()
Gewoon even snel een pic van de 2 Fok! accounts naast elkaar geopend...
Dat bewijst idd helemaal niets...quote:Op maandag 2 juni 2014 17:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
stoer hoor maar bewijst nog niets in weze
kan ik ook nietquote:Op maandag 2 juni 2014 17:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toch gewoon erbij komen volgende keer. zoals al eerder vermeld, je hoeft niet te spelen
dat kan niet meerquote:
Absoluut niet nee, is juist leuk, samen dezelfde dingen doenquote:Op maandag 2 juni 2014 17:33 schreef Miek37 het volgende:
[..]
En zo raar is het toch niet dat een stel samen op Fok! zit, ik ken mensen die elkaar hier hebben leren kennen tijdens BB1 en nu getrouwd zijn en kindjes hebben.
quote:Op maandag 2 juni 2014 17:31 schreef Miek37 het volgende:
Zullen we ophouden Punk en Gizmo te wantrouwen?![]()
Het is gewoon een stel, klaar!
hoor ik daar heksballenquote:Op maandag 2 juni 2014 17:32 schreef ChocoFan het volgende:
tnxquote:Op maandag 2 juni 2014 17:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja 2 mensen die elkaar zoenen en we hebben, tenminste ik dan, geen foto's van jullie gezien dus tja dan kan het iedereen zijn![]()
Maar ik geloof jullie wel hoor![]()
quote:Op maandag 2 juni 2014 17:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
dat kan niet meer, ik draaide er voor jaren terug 5 van die grote punten in. supergaaf was dat.
Ik sla een avondje overquote:
Dat heb ik ook niet gezegd...quote:
ja ik wacht ook nog ff, had gisteren gewoon last van mijn elleboog van het vele heksballenquote:Op maandag 2 juni 2014 17:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik sla een avondje over![]()
Maar als het rustig is hier en jullie zitten allemaal daar dan kom ik zeker kijken
Nu is het gewoon nog te vroeg ervoor
Jij bent amper aanwezig geweest de laatste week dus naar jou hoeven we niet te luisterenquote:Op maandag 2 juni 2014 17:37 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet gezegd...
Ik merk enkel op dat de pogingen die jullie tot dusver gedaan hebben niet erg betrouwbaar zijn
Zoiets, alleen dan niet zo groot.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
dat kan niet meer, ik draaide er voor jaren terug 5 van die grote punten in. supergaaf was dat.
Mogen de heren vanavond zonder ons oefenen zodat ze volgende keer weer een kans makenquote:Op maandag 2 juni 2014 17:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ja ik wacht ook nog ff, had gisteren gewoon last van mijn elleboog van het vele heksballen
quote:Op maandag 2 juni 2014 17:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mogen de heren vanavond zonder ons oefenen zodat ze volgende keer weer een kans maken
quote:Op maandag 2 juni 2014 17:39 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zoiets, alleen dan niet zo groot.
[ afbeelding ]
haha ja het ging echt keigoed gisterenquote:Op maandag 2 juni 2014 17:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mogen de heren vanavond zonder ons oefenen zodat ze volgende keer weer een kans maken
Je hebt gelijk, naar goede redeneringen hoef je niet te luisteren...quote:Op maandag 2 juni 2014 17:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij bent amper aanwezig geweest de laatste week dus naar jou hoeven we niet te luisteren![]()
En je was er ook niet met Haxballen dus dan weet je het inderdaad niet goed nee
Toestandquote:Op maandag 2 juni 2014 17:40 schreef isax het volgende:
[..]
yup. die denkt dat ze het voor het zeggen heeft.
Klopt....quote:Op maandag 2 juni 2014 17:40 schreef Inodder het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, naar goede redeneringen hoef je niet te luisteren...
Eigenlijk wel weer jaquote:Op maandag 2 juni 2014 17:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
haha ja het ging echt keigoed gisteren
Zei je laats ook, toen zijn we doorgegaan tot half 7quote:Op maandag 2 juni 2014 17:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik sla een avondje over![]()
Maar als het rustig is hier en jullie zitten allemaal daar dan kom ik zeker kijken
Nu is het gewoon nog te vroeg ervoor
quote:Op maandag 2 juni 2014 17:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zei je laats ook, toen zijn we doorgegaan tot half 7![]()
![]()
![]()
Kijken wel, de rest merk ik wel. ff mijn kop in de gaten houden nuquote:Op maandag 2 juni 2014 17:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik wil straks wel weer even heksballen
hoofdpijn?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kijken wel, de rest merk ik wel. ff mijn kop in de gaten houden nu
quote:Op maandag 2 juni 2014 17:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zei je laats ook, toen zijn we doorgegaan tot half 7![]()
![]()
![]()
Ja ja ik weet hetquote:
Gisteravond ineens, of vannacht, afijn, wc pot weer van dichtbij gezien en wenste dat het licht niet zo'n pijn deedquote:
Goedemorgen Brainquote:
De SC is best wel leuk, alleen niet zo goed voor je nachtrust ..quote:Op maandag 2 juni 2014 17:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gisteravond ineens, of vannacht, afijn, wc pot weer van dichtbij gezien en wenste dat het licht niet zo'n pijn deed![]()
Nu weer bijna beter hoor, alleen fucked up moe
Klopt en soms moeten er dingen overdag gebeuren en dat maakt het dan heel lastigquote:Op maandag 2 juni 2014 17:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
De SC is best wel leuk, alleen niet zo goed voor je nachtrust ..
Giz en ik gaan morgen even zwemmen, even achter de PC weg.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en soms moeten er dingen overdag gebeuren en dat maakt het dan heel lastig
da's klotequote:Op maandag 2 juni 2014 17:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gisteravond ineens, of vannacht, afijn, wc pot weer van dichtbij gezien en wenste dat het licht niet zo'n pijn deed![]()
Nu weer bijna beter hoor, alleen fucked up moe
Ik ken het, is niet zo goed somsquote:Op maandag 2 juni 2014 17:50 schreef Punkman het volgende:
[..]
Giz en ik gaan morgen even zwemmen, even achter de PC weg.
We doen haast niks anders meer dan achter de PC zitten.
jah heerlijk en even zonnebaden, frietje eten:Y)quote:Op maandag 2 juni 2014 17:50 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja was hier ook wel lekker, morgen 21 graden hier volgens de geleerden.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ken het, is niet zo goed soms![]()
Vandaag wel ff lekker op mijn Scootert geredenLekker weer erbij
Nice
da's heerlijkquote:Op maandag 2 juni 2014 17:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ken het, is niet zo goed soms![]()
Vandaag wel ff lekker op mijn Scootert geredenLekker weer erbij
Nice
quote:Op maandag 2 juni 2014 17:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bij heel warm weer niet, dan hap ik alleen maar insecten![]()
dat wel, gratis vleesquote:
zal de hommel ook vinden denk ik.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat wel, gratis vlees![]()
Alleen als er weer een grote bij of hommel op mijn wang afknalt dan doet dat best pijn
Gelukkig vliegen ze wel altijd door, anders maak ik me schuldig aan bijenmoordquote:
Volhouden zodra je je weer beter voelt!quote:Op maandag 2 juni 2014 18:03 schreef ChocoFan het volgende:
Voordeel aan je niet zo goed voelen, vandaag pas 3 sigaretten op
3 Sigaretjes zijn ook niet goed voor jequote:Op maandag 2 juni 2014 18:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar, ik moet toch iets doen wat slecht is voor je
Klopt, nou gelukkig dan maarquote:
Ik rook zelf ook, maar heb altijd veel bewondering voor mensen die het voor elkaar krijgen om te stoppen met rokenquote:Op maandag 2 juni 2014 18:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, nou gelukkig dan maar![]()
Ik wil niet te gezond zijn hoor![]()
Is niet waar, ik wil zeker weer een keer stoppen maar nu even niet ivm andere dingen die niet meer mogen
Ik was ooit gestopt, van de 1 op de andere dag, maar na 2 jaar een menthol sigaret geprobeerd en sindsdien rook ik weerquote:Op maandag 2 juni 2014 18:13 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik rook zelf ook, maar heb altijd veel bewondering voor mensen die het voor elkaar krijgen om te stoppen met roken
quote:Op maandag 2 juni 2014 18:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik was ooit gestopt, van de 1 op de andere dag, maar na 2 jaar een menthol sigaret geprobeerd en sindsdien rook ik weer
quote:Op maandag 2 juni 2014 18:15 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ze doen het wel simultaan.
Ik was ook een tijdje gestopt. Die eerste sigaret komt dan hard aan he, voelde me helemaal licht in mijn hoofd.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik was ooit gestopt, van de 1 op de andere dag, maar na 2 jaar een menthol sigaret geprobeerd en sindsdien rook ik weer
quote:Op maandag 2 juni 2014 18:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt ja, was heftig toen, ook omdat het een menthol wasquote:Op maandag 2 juni 2014 18:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik was ook een tijdje gestopt. Die eerste sigaret komt dan hard aan he, voelde me helemaal licht in mijn hoofd.
De zomer begintquote:Op maandag 2 juni 2014 18:18 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Whoehaaaa, het wordt zaterdag 29 graden!!!
Volhouden dan he, is echt vet knap hoor van jequote:Op maandag 2 juni 2014 18:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Zonde, ik ben nu 2 jaar gestopt, van de één dag op de andere. Na 36 jaar anderhalf pakje per dag gerookt te hebben.
Lekker ff weg saampies!quote:Op maandag 2 juni 2014 17:50 schreef Punkman het volgende:
[..]
Teringquote:Op maandag 2 juni 2014 18:18 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ben je lekker met maandag liedjes bezigquote:
Geweldig! Ik heb het hartstikke koud de laatste week, nadat ik de week ervoor in 46 C zat (das nu net weer een beetje teveel van het goede).quote:Op maandag 2 juni 2014 18:18 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Had het van mezelf niet verwacht, ging nooit verder dan Turkije vliegen omdat ik niet zolang zonder peuk kon. Maar wel 8 uur werken zonder sigaret. Moet wel eerlijk erbij zeggen dat mijn COPD code 'bijna een zuurstoftank op je rug' heeftquote:Op maandag 2 juni 2014 18:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volhouden dan he, is echt vet knap hoor van je![]()
Iedereen die stopt trouwens en gestopt blijft![]()
Het is een mooie maandag vandaagquote:Op maandag 2 juni 2014 18:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ben je lekker met maandag liedjes bezig
dat word mezelf opsluitenquote:Op maandag 2 juni 2014 18:18 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik word ook altijd gek als ik uit Thailand kom, een keer gehad dat het verschil 47 graden was, ik heb 4 dagen op de bank onder een dekbed bij de houthaard zitten rillen.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:21 schreef Tayu het volgende:
[..]
Geweldi! Ik heb het hartstikke koud de laatste week, nadat ik de week ervoor in 46 C zat (das nu net weer een beetje teveel van het goede).
Well, shitquote:Op maandag 2 juni 2014 18:18 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Maar goed dan dat je gestopt bentquote:Op maandag 2 juni 2014 18:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Had het van mezelf niet verwacht, ging nooit verder dan Turkije vliegen omdat ik niet zolang zonder peuk kon. Maar wel 8 uur werken zonder sigaret. Moet wel eerlijk erbij zeggen dat mijn COPD code 'bijna een zuurstoftank op je rug' heeft
Ik heb de cv aanquote:Op maandag 2 juni 2014 18:23 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik word ook altijd gek als ik uit Thailand kom, een keer gehad dat het verschil 47 graden was, ik heb 4 dagen op de bank onder een dekbed bij de houthaard zitten rillen.
Ja vandaag is een mooie dagquote:Op maandag 2 juni 2014 18:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het is een mooie maandag vandaag
Zouden ze het merken als je in een vliegtuig op de wc een sigaret aansteekt en 1 diepe haal neemt en hem dan weer gelijk uit doet.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Had het van mezelf niet verwacht, ging nooit verder dan Turkije vliegen omdat ik niet zolang zonder peuk kon. Maar wel 8 uur werken zonder sigaret. Moet wel eerlijk erbij zeggen dat mijn COPD code 'bijna een zuurstoftank op je rug' heeft
en toen was het hier 25 graden zeker hihiquote:Op maandag 2 juni 2014 18:23 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik word ook altijd gek als ik uit Thailand kom, een keer gehad dat het verschil 47 graden was, ik heb 4 dagen op de bank onder een dekbed bij de houthaard zitten rillen.
Absoluut!quote:Op maandag 2 juni 2014 18:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zouden ze het merken als je in een vliegtuig op de wc een sigaret aansteekt en 1 diepe haal neemt en hem dan weer gelijk uit doet.
Probeer je het een keerquote:Op maandag 2 juni 2014 18:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zouden ze het merken als je in een vliegtuig op de wc een sigaret aansteekt en 1 diepe haal neemt en hem dan weer gelijk uit doet.
Dat weet ik niet, maar dat zou ik nooit doen, ergens roken waar het niet mag, behalve in de kroegen waar ik kom.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
ken iemand die gewoon een peuk eerste klas op stakquote:Op maandag 2 juni 2014 18:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ga meestal in februari. Heerlijk is dat als je hier met kou in het vliegtuig instapt en die warmte voelt als je uitstapt. Dan voel ik me gelijk 100 keer beter.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:23 schreef Miek37 het volgende:
[..]
ik krijg altijd blaren als ik te lang in de zon zitquote:Op maandag 2 juni 2014 18:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ook, zweet me de tering en de zon krijg ik jeuk van
Ik heb nu alweer van die olifantenenkels, kan geen schoenen aanquote:Op maandag 2 juni 2014 18:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neuh, min 9 en in Bangkok 38 graden.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en toen was het hier 25 graden zeker hihi
oh ja en vocht vast houden ja. leuk hoor vrouw zijnquote:Op maandag 2 juni 2014 18:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb nu alweer van die olifantenenkels, kan geen schoenen aan
Ik ook, ga altijd in jan/dec meteen dat vakantiegevoel!quote:Op maandag 2 juni 2014 18:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ga meestal in februari. Heerlijk is dat als je hier met kou in het vliegtuig instapt en die warmte voelt als je uitstapt. Dan voel ik me gelijk 100 keer beter.
Ach, wat kunnen ze nou doen. Ze moeten het eerst zeker weten dat jij het ben. Een eventueel alarm zal ook niet direct afgaan door 1 haaltje. Het slechtste wat gebeuren kan is dat je een boete krijgt.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar dat zou ik nooit doen, ergens roken waar het niet mag, behalve in de kroegen waar ik kom.
Ging aan boord met mn teenslippertjes en mn schoonzus stond op Schiphol met moonboots!quote:Op maandag 2 juni 2014 18:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok dan mag het ja, lekker onder een dekentje kruipen, dan snap ik het wel
quote:Op maandag 2 juni 2014 18:31 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ging aan boord met mn teenslippertjes en mn schoonzus stond op Schiphol met moonboots!
Dat vind ik nog te vroeg. Ik wil dat als ik terugkom de winter hier ook al voorbij is.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:30 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik ook, ga altijd in jan/dec meteen dat vakantiegevoel!![]()
Ik weet niet, ik hou me in principe gewoon aan de regels. Zal de leeftijd wel zijn misschien. alhoewel als mijn dochter het zou doen (25) kreeg ze alsnog een draai om haar orenquote:Op maandag 2 juni 2014 18:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ach, wat kunnen ze nou doen. Ze moeten het eerst zeker weten dat jij het ben. Een eventueel alarm zal ook niet direct afgaan door 1 haaltje. Het slechtste wat gebeuren kan is dat je een boete krijgt.
echt waar johquote:Op maandag 2 juni 2014 18:33 schreef Miek37 het volgende:
Goh! De keuze voor het WK in Quatar blijkt te zijn omgekocht!
Hoe kan dat nou?quote:Op maandag 2 juni 2014 18:33 schreef Miek37 het volgende:
Goh! De keuze voor het WK in Quatar blijkt te zijn omgekocht!
ah dan maar weer naar het zwembadquote:Op maandag 2 juni 2014 18:18 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Echt? Nice!quote:Op maandag 2 juni 2014 18:18 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dat waz het idee vorig jaar, gingen we voor het eerst in februari met het idee dat de lente zou beginnen als we terugkwamen. Sneeuwde het toen we landden op Schiphol!quote:Op maandag 2 juni 2014 18:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat vind ik nog te vroeg. Ik wil dat als ik terugkom de winter hier ook al voorbij is.
Lol en dan een stadion bouwen met airconditioning bij de stoeltjes!quote:Op maandag 2 juni 2014 18:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?Quatar vecht elk WK mee voor de titel en de temperatuur van 45 graden is ideaal om in te voetballen.
bij mij gaat juist de jeuk weg als het warm is.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook een goede maandag voor Liesjequote:Op maandag 2 juni 2014 18:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kreeg vandaag spontaan cadeautjes en mijn collega is weer terug na 5 maanden verlof. Dus voor mij was het ook een goede dag.
Bofferd, ik ben nergens allergisch voor, behalve de zonquote:Op maandag 2 juni 2014 18:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
bij mij gaat juist de jeuk weg als het warm is.
dat heeft god me ellebogen voor gegevenquote:Op maandag 2 juni 2014 18:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
maar dat zit dan stampesvolmoet er niet aan denken
Mijn vader haalde me op vorig jaar toen ik terugkwam. Stond 5 seconde op een plek waar hij niet mocht staan. Er kwam gelijk een politieauto. Boete van 130 euro. Welkom terug in Nederland.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:38 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dat waz het idee vorig jaar, gingen we voor het eerst in februari met het idee dat de lente zou beginnen als we terugkwamen. Sneeuwde het toen we landden op Schiphol!
Ik heb een prive strandjequote:Op maandag 2 juni 2014 18:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
maar dat zit dan stampesvolmoet er niet aan denken
Stoer hoorquote:Op maandag 2 juni 2014 18:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
dat heeft god me ellebogen voor gegeven
Ja ja opschepper, maar wie woont er nu ook in zeeland. alleen daar komen duurt al een uur somsquote:
Powernap. Niets mis mee.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:41 schreef Inodder het volgende:
Ik moet zo even een tukje doen ben ik bang.... Oogjes vallen af en toe beetje dicht
Voor jou dan nog een keer.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kreeg vandaag spontaan cadeautjes en mijn collega is weer terug na 5 maanden verlof. Dus voor mij was het ook een goede dag.
Slapen is af en toe wel handig jaquote:Op maandag 2 juni 2014 18:41 schreef Inodder het volgende:
Ik moet zo even een tukje doen ben ik bang.... Oogjes vallen af en toe beetje dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |