Moet jij niet naar Humberto luisteren @ bnrquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:52 schreef Gramulanion het volgende:
Om 16:00 de eerste uitzending van #WKdaily, kan wel grappig worden denk ik.
http://www.wkdaily.nl/
Luister bijna nooit naar de radio.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:04 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Moet jij niet naar Humberto luisteren @ bnr
Wel leuk programma! Verfrissend.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Luister bijna nooit naar de radio.
Helemaal niet lastig joh. Hoe kan je daar nou over twijfelen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vanavond WK journaal of VI Oranje hmm lastig.
Jij bent niet goed wijsquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga vanavond lekker het wk hokkie kijken
ja voor de helft, want een triestigheidquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:06 schreef banaantjeEE het volgende:
![]()
Nog mensen gekeken naar de ceremonie?
Ja inderdaad, heb enkel het einde kunnen zien, maar zag er niet al te denderend uitquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja voor de helft, want een triestigheid
uiteraardquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:08 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja inderdaad, heb enkel het einde kunnen zien, maar zag er niet al te denderend uit
Ga je straks kijken naar de match?
Echtquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:10 schreef banaantjeEE het volgende:
Ben eventjes op NOS aan het kijken, wat een donkere wolken zeg op die achtergrond
Tgoh ben hier op mijn laptop aan het streamen. Welke post is VI Oranje?quote:
Op rtl4quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:12 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Tgoh ben hier op mijn laptop aan het streamen. Welke post is VI Oranje?
Bossie en Jan Mulderquote:
Ja, waar is het supporter babes topic?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |