Stop eens dom mokkelquote:Op maandag 2 juni 2014 16:47 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk niet te reageren
Donder lekker op met dat gezeik over die teringstok daar is een apart topic voorquote:Op maandag 2 juni 2014 16:47 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk niet te reageren
Dat kan niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:48 schreef Mansjester het volgende:
Elan heeft 'm
Gr gr
Dat was mijn bijdrage
Ah waren die dm's toch ergens goed voor.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:48 schreef Mansjester het volgende:
Elan heeft 'm
Gr gr
Dat was mijn bijdrage
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Donder lekker op met dat gezeik over die teringstok daar is een apart topic voor
Ik vind het niet leuk. Verre van zelfs.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:46 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Maar JIJ vind het maar al te leuk
Jammer dat je er weer een stokje voor steekt xd xdquote:Op maandag 2 juni 2014 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Donder lekker op met dat gezeik over die teringstok daar is een apart topic voor
Voor het eerst ben ik met je eens.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:50 schreef Ro-ald het volgende:
Heb de stok bij Roy Donders word een Juichstok
Wanneer ga jij Stijn nou eens ontmaagden?quote:
Maar Etsu stond wel onderaan die email. En aangezien Etsu de homofiele kloon van Elan is, beschouw ik Elan ook als de eigenaarquote:Op maandag 2 juni 2014 16:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Er stond namelijk geen Elan onder die email!!
Trek eens aan z'n piemeltjequote:Op maandag 2 juni 2014 16:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Wanneer ga jij Stijn nou eens ontmaagden?
Hij is seksueel gefrustreerd en reageert zich steeds op mij af.
Ik heb geen email gehad.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Maar Etsu stond wel onderaan die email. En aangezien Etsu de homofiele kloon van Elan is, beschouw ik Elan ook als de eigenaar
Oh, ik dacht dat ik dat al had gedaan. Blijkbaar een verkeerde voor me.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Wanneer ga jij Stijn nou eens ontmaagden?
Hij is seksueel gefrustreerd en reageert zich steeds op mij af.
Dat was Pax.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik dat al had gedaan. Blijkbaar een verkeerde voor me.
Dat was Mansjester.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik dat al had gedaan. Blijkbaar een verkeerde voor me.
Elan en Etsu. Jaja.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zijn nou eenmaal de effecten van drugsgebruik, laten we daar niet kinderachtig over doen.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was Mansjester.
Maar die is wel behaard en heeft een gerimpelde hangzak als de verhalen kloppen dus dan zou je dat wel geweten moeten hebben.
Hoe moet ik het zien als het in mijn achterwerk zit?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was Mansjester.
Maar die is wel behaard en heeft een gerimpelde hangzak als de verhalen kloppen dus dan zou je dat wel geweten moeten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |