Maar vind je het nou wat of niet?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie het is. Weet dat ik zijn naam heb gehoord, maar dat is het.
En spoileren boeit me niet. Had je het maar moeten kijken of lezen toen het nieuw was.
Tyf gewoon op met je teringgelul. Ga lekker lopen bedsletten op je zolderkamer en sluit de PC af.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En je krijgt er ook nog geld voor ook, hallelujah.
Kuthoer
quote:Op maandag 2 juni 2014 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goed dat je de verleidingen van de spelersbus van PEC hebt weerstaan.
Of je aars is flink uitgelubberdquote:Op maandag 2 juni 2014 16:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar merk ik dan verdomde weinig van! Oftewel jullie hebben allemaal kleine pikkies
Doe eens rustig johquote:Op maandag 2 juni 2014 17:00 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Tyf gewoon op met je teringgelul. Ga lekker lopen bedsletten op je zolderkamer en sluit de PC af.
TR gemacht en dan doe ik niet snel.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:00 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Tyf gewoon op met je teringgelul. Ga lekker lopen bedsletten op je zolderkamer en sluit de PC af.
Waar heb je last vanquote:Op maandag 2 juni 2014 17:00 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Mijn eerste seksuele ervaring was met de monstercock van Etsu dus die mogelijkheid kunnen we ook zeker niet uitsluiten.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Of je aars is flink uitgelubberd
Dit vind ik wel een groot compliment van iemand met een Dicks per Day waarde van 4quote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 17:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een groot compliment van iemand met een Dicks per Day waarde van 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juni 2014 17:03 schreef xcachet het volgende:
Tjacka ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb alle reden om ook eens boos te zijn.quote:
Maar cachie is dan ook superstrak.quote:
Zo kwam dat inderdaad ter sprake.quote:
Woehoe, een TR. TR terug gedaanquote:
Dus Paxcon heeft een macropenis? Interessant.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net alsof ze iemand met een micropenis moderator laten worden.
Ik ga me er niet mee bemoeien in ieder gevalquote:Op maandag 2 juni 2014 17:04 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ik heb alle reden om ook eens boos te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |