SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 54% gewijzigd door MrvanTrapZ op 02-06-2014 09:54:15 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Sorry DS2, maar jouw antwoord bevestigt maar weer eens mijn vermoeden dat ik dus helemaal niets misquote:Op maandag 2 juni 2014 09:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe oud je bent (waarschijnlijk ouder dan de meeste mensen hier behalve Toefjes) maar je mist echt iets.
Pokemonquote:Op maandag 2 juni 2014 09:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sorry DS2, maar jouw antwoord bevestigt maar weer eens mijn vermoeden dat ik dus helemaal niets mis
Het is niet onmogelijk dat Balotelli het dit toernooi weer op zijn heupen krijgt hoor.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:41 schreef Grandesco het volgende:
Bondscoach Italië laat Rossi thuis
Hahahahahahaha die kunnen ook na de groepsfase naar huis.
Fappen op Teddy Ruxpinquote:Op maandag 2 juni 2014 09:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Pokemon![]()
Jeugdsentiment![]()
Het hebben moeten doen met Barbapappa![]()
![]()
Pokemonquote:Op maandag 2 juni 2014 09:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sorry DS2, maar jouw antwoord bevestigt maar weer eens mijn vermoeden dat ik dus helemaal niets mis
Ik begrijp hier niets vanquote:
Is El Shaw geblesseerd? Waarom staat hij er niet bijquote:Op maandag 2 juni 2014 09:41 schreef Grandesco het volgende:
Bondscoach Italië laat Rossi thuis
Hahahahahahaha die kunnen ook na de groepsfase naar huis.
Ben je gek, die zal niet eens spelen denk ik.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is niet onmogelijk dat Balotelli het dit toernooi weer op zijn heupen krijgt hoor.
Dat was me pas een eindbaasquote:
Het is godverdomme Barbapapa. Dat je uberhaupt mijn jeugdhelden fout durft te spellenquote:Op maandag 2 juni 2014 09:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Pokemon![]()
Jeugdsentiment![]()
Het hebben moeten doen met Barbapappa![]()
![]()
Ik heb alle dvd's broederquote:Op maandag 2 juni 2014 09:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat was me pas een eindbaasNet als de Allesjes
[..]
Het is godverdomme Barbapapa. Dat je uberhaupt mijn jeugdhelden fout durft te spelen
quote:
quote:
Die heeft toch het hele seizoen 5 wedstrijden gespeeld.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is El Shaw geblesseerd? Waarom staat hij er niet bij
Dat is waar ook. Jammer, is 1 van mijn favorieten op UTquote:Op maandag 2 juni 2014 09:45 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Die heeft toch het hele seizoen 5 wedstrijden gespeeld.
Hoe heetten die gasten met die vliegtuigen ook alweer?quote:
Maar De Rossi niet meenemenquote:Op maandag 2 juni 2014 09:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is waar ook. Jammer, is 1 van mijn favorieten op UT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |