Inderdaad, vooral dat einde op dat landgoed... net the A-Team....quote:Op maandag 2 juni 2014 15:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Guardians of the Galaxy!
[..]
Dat vond ik niet echt een James Bond film. Meer de zoveelste middelmatige actiefilm.
Pluspunt, Javier Bardem.
Dat was echt fucking cheezy. Met die helicopter en zogenaamd weg kunnen sluipen door een open veld.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral dat einde op dat landgoed... net the A-Team....
fucked upquote:Op maandag 2 juni 2014 15:14 schreef isax het volgende:
ik ga me opgeven voor utopia
ben afgewezen op de toneelschool
ga me gewoon weer opgevenquote:Op maandag 2 juni 2014 15:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
fucked up
maar dan moet je blijkbaar een ander pad bewandelen
voor de toneelschool of voor utopia?quote:Op maandag 2 juni 2014 15:16 schreef isax het volgende:
[..]
ga me gewoon weer opgeven![]()
ìk ben echt een plaag als ik eenmaal iets wil.
toneelschoolquote:
Eerste plek waar we heen gaan op de tardis date.quote:
Opa, oma en Bond gaan even de boeven opwachten op een verlaten landgoed.. zonder back-up teamquote:Op maandag 2 juni 2014 15:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat was echt fucking cheezy. Met die helicopter en zogenaamd weg kunnen sluipen door een open veld.![]()
Oh? van dat decordesign bedoel je?quote:Op maandag 2 juni 2014 15:14 schreef isax het volgende:
nee eerst winkellen anders vallen we zo opquote:Op maandag 2 juni 2014 15:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
Eerste plek waar we heen gaan op de tardis date.
Normaal eindigt een Bond-film met zo'n spectaculaire actiescène.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Opa, oma en Bond gaan even de boeven opwachten op een verlaten landgoed.. zonder back-up team
Dan ben je al bijna door de selectie!quote:Op maandag 2 juni 2014 15:14 schreef isax het volgende:
ik heb een waslijst aan diagnosesquote:Op maandag 2 juni 2014 15:21 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dan ben je al bijna door de selectie!![]()
Maar je drinkt niet, dat is dan weer jammer, heb je ADHD, borderline, want dat is wel een vereiste natuurlijk.
Dan is het een gelopen race!quote:Op maandag 2 juni 2014 15:24 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb een waslijst aan diagnoses
ook zeldzame
ruud is niks vergeleken met mijquote:Op maandag 2 juni 2014 15:26 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dan is het een gelopen race!
Isax in Utopia
Ik kan niet wachten!quote:Op maandag 2 juni 2014 15:26 schreef isax het volgende:
[..]
ruud is niks vergeleken met mij![]()
word leuke streams snachts
Sex?quote:Op maandag 2 juni 2014 15:28 schreef isax het volgende:
[..]
slaapwandellen, wurgen, praten
ik doe het allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |