abonnement Unibet Coolblue
  FOK!fotograaf vrijdag 11 juli 2014 @ 12:09:13 #201
364681 over_hedge
pi_142166270
Weet iemand hoe dit zit?
https://www.ing.nl/partic(...)spx?first_visit=true die wil ik kopen. Alleen ik heb wel laatst mijn Pathe Unlimited opgezegd. Als ik deze dan gebruik krijg ik dan een boete omdat ik me opnieuw aanmeld? Of staat deze actie daar los van.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_142166353
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 12:09 schreef over_hedge het volgende:
Weet iemand hoe dit zit?
https://www.ing.nl/partic(...)spx?first_visit=true die wil ik kopen. Alleen ik heb wel laatst mijn Pathe Unlimited opgezegd. Als ik deze dan gebruik krijg ik dan een boete omdat ik me opnieuw aanmeld? Of staat deze actie daar los van.
Neen, je krijgt geen boete.

Die pas die je hiermee krijgt loopt automatisch af en daarna kan je met zo'n voucher weer een nieuwe pas halen zonder boete. Repeat.
lekker faxen heel de dag echt genot
  FOK!fotograaf vrijdag 11 juli 2014 @ 12:12:46 #203
364681 over_hedge
pi_142166373
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 12:11 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Neen, je krijgt geen boete.

Die pas die je hiermee krijgt loopt automatisch af en daarna kan je met zo'n voucher weer een nieuwe pas halen zonder boete. Repeat.
Mooi :) Dan zo maar eens ff 1tje bestellen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_142450175
Kunnen jullie me misschien helpen met een kleinigheidje :) ?

Ik belde met Pathé Unlimited over 3D-brillen en de meerprijs die Gold-members moeten betalen als ze 'm niet bij zich hebben (1,60 ipv 1e voor unlimited) en die klservice zei dat als meerdere mensen aangaven problemen ermee te hebben, ze het vast wel gingen behandelen.

Dus mochten jullie willen: graag :D

https://www.pathe.nl/unlimited/contact
pi_142452173
Uitnodiging voor Pathe Unlimited onderzoek zet me toch wel aan het denken. Ben benieuwd naar jullie mening over PUC (Gold) nu. Denk steeds vaker aan opzeggen. Enige wat me weerhoudt is het 'actuele' aanbod van films en toch wel iets van lekker van huis zijn, maar ze moeten wel beter hun best doen.

- Filmaanbod 3D en IMAX valt erg tegen laatste tijd. Nep IMAX of gewoon te lang doordraaien.
- 26 euro per maand lijkt weinig, maar als ik tel welke films écht de moeite waard zijn per maand kom ik uit op 3 per maand en dan zou je normaal ook rond de 26 euro kwijt zijn met losse kaartjes (ik koop NOOIT snoep/drank). De 'mwah' films die je maar kijkt omdat je toch een PUC hebt staan vaak meteen op Netflix e.d. en ben je ook na 1 avond vergeten.

- Aanvangstijden ben je van afhankelijk. Ook 's avonds met laatste bus/trein.

- Niet gratis kunnen downgraden of pauzeren van je abonnement.

- Reiskosten; als student reis ik nog gratis (maar nu in de zomer bijvoorbeeld niet, maar 26 euro per maand tikt door). Zou ik moeten betalen voor het reizen dan ben ik elke keer minimaal 10 euro kwijt per bioscoopdag want hier is nergens een Pathe te bekennen. Ik ga dus vaak vanuit werk/school waar er wel eentje zit op kwartier/halfuur afstand. Dan is het al gelijk niet meer aantrekkelijk, want een deel van het aanbod is al thuis te zien via downloads etc.

- Selectief aanbod. We blijven afhankelijk van Pathé en de filmdistributeurs. Vaak genoeg meegemaakt dat een film tóch niet draait na promotie, trailers etc. of pas een half jaar na release in de US komt. Bovendien missen we écht een heel deel van het aanbod wat wekelijks in de VS uitkomt. Check IMDB maar eens en vaak genoeg dat de films die hier niet uitkomen, toch erg leuk blijken te zijn.

Heb nu ook Netflix, en daar is het aanbod ook beperkt, maar het kost wel een stuk minder (7 euro), je hoeft de deur niet uit, kan zelf bepalen wanneer je iets start/stopt of afkijkt en krijgt geen boete als je weer terugkomt na een maandje.

[ Bericht 6% gewijzigd door Deezertje op 18-07-2014 18:42:56 ]
pi_142453135
Pathé ING Voucher nemen, de helft goedkoper en je kan af en toe pauze nemen, zoals nu, nu er niets draait.

Pauze nemen is echt ideaal, ik zou een echte PUC niet meer nemen. Aanvangstijden zijn vaak irritant, of vroeg of laat.
pi_142455858
Pathe scheveningen :')
Haal voor 2 personen (1unlimited en 1 normaal) een kaartje voor ov httyd2: krijg 2 verschillende kaartjes namelijk 1 voor ov en 1 voor nl
Bij begin van de film brandt de noodverlichting nog ( van de schijnwerpers in het plafond)
En toen bleek ook nog dat ze de NL i.p.v OV versie hadden gestart :')
  zaterdag 19 juli 2014 @ 00:58:42 #208
12621 tcr
*nix 4ever
pi_142466864
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:06 schreef macca728 het volgende:
Pathé ING Voucher nemen, de helft goedkoper en je kan af en toe pauze nemen, zoals nu, nu er niets draait.

Pauze nemen is echt ideaal, ik zou een echte PUC niet meer nemen. Aanvangstijden zijn vaak irritant, of vroeg of laat.
Helemaal mee eens, heerlijk die ING vouchers. De mijne loopt 8-8 af, daarna volgt een 'lange' pauze. Vandaag voor het eerst in drie weken ofzo weer naar de film geweest. Vooral weinig tijd, maar ook rot tijden of 3D (die we blijven boycotten). Vandaag gelukkig gewoon de 2D versie van Apes kunnen zien en nog even "Begin Again" erachter geplakt. Heerlijk...
pi_142481679
Under the Skin met Scarlett komt hier pas in oktober, maar is al lang uit in de VS.
Zelfde voor Cuban Fury.
Waarom zou ik nog maanden wachten met mijn PUC als ik ze vanavond nog kan kijken. Alleen maar omdat ik toch een PUC heb? Zijn weer een paar Entertainment One releases. Die halen écht altijd ouwe koeien uit de sloot en zijn dan gek als er niemand naar de bios komt..

Even wat tussendoortjes films die hier wel niet zullen verschijnen, maar wel leuk zijn voor 'n zomeravondje en via bekende kanalen zijn te vinden:

Better Living Through Chemistry (Olivia Wilde)
The Angriest men in Brooklyn (Mila Kunis)
Behaving Badly (Selena Gomez)
Date 'n Switch
Tammy
Third Person (Mila Kunis)
About Last Night

[ Bericht 33% gewijzigd door Deezertje op 19-07-2014 16:39:20 ]
pi_142490596
Morgenmiddag naar apes. Met 2d bril in de aanslag

Maar eerst smorgens deel 1 ff kijken thuis :@ :')
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Frontpage zaterdag 19 juli 2014 @ 22:24:00 #211
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_142494517
Blikjes cola met naam bij patje
pi_142495932
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 20:40 schreef wolfrolf het volgende:
Morgenmiddag naar apes. Met 2d bril in de aanslag

Maar eerst smorgens deel 1 ff kijken thuis :@ :')
Kun je niet beter naar de normale 2D-versie gaan dan?
pi_142497402
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 23:01 schreef roelvano het volgende:

[..]

Kun je niet beter naar de normale 2D-versie gaan dan?
draait niet hier in delft, die op 5 minuten fietsen zit.

¤1,50 is goedkoper dan een treinkaartje ergens anders heen :)
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Frontpage zondag 20 juli 2014 @ 02:22:02 #214
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_142502736
3D voegt Iig niks toe aan Apes
pi_142505529
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 02:22 schreef SunChaser het volgende:
3D voegt Iig niks toe aan Apes
Kan ik me idd niet voorstellen dat het nuttig zou zijn.

veelteveel actie in beeld.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_142514535
Dawn otpot Apes

Wat een middelmatigheid ;(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_142515030
quote:
15s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:36 schreef wolfrolf het volgende:
Dawn otpot Apes

Wat een middelmatigheid ;(
had je werkelijk iets anders verwacht? :P
pi_142515690
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:50 schreef mschol het volgende:

[..]

had je werkelijk iets anders verwacht? :P
Rise vind ik nog best goed te pruimen

Dit "vervolg" is zeer vergeetbaar.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Frontpage maandag 21 juli 2014 @ 03:28:26 #219
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_142542398
2 staat op ceaser na los van deel 1, kun je ook zien zonder de eerste
pi_142546914
quote:
15s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:36 schreef wolfrolf het volgende:
Dawn otpot Apes

Wat een middelmatigheid ;(
Ik vond 'm juist echt heel goed! Lieve aapjes O+
Gisteravond naar Transformers geweest, dat vond ik echt een lachertje :') die griet die de hele film lang voorzien is van perfecte make up ook, lekker realistisch (niet dat de film uberhaupt realistisch is, but still...)

Zometeen naar The Fault in our stars, ben benieuwd, zal wel tissues meenemen :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_142547173
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 11:17 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik vond 'm juist echt heel goed! Lieve aapjes O+
Gisteravond naar Transformers geweest, dat vond ik echt een lachertje :') die griet die de hele film lang voorzien is van perfecte make up ook, lekker realistisch (niet dat de film uberhaupt realistisch is, but still...)

Sowieso dat hele personage van haar. Puur beelvulling, wat ik best snap bij zo'n film, maar come on die shots van haar kont etc. :') En dan dat cliche gedoe met die vriend en haar vader. Dat hebben we nou ook al 100 keer gezien.

Ook veel te lang voor zo'n film natuurlijk.

quote:
Zometeen naar The Fault in our stars, ben benieuwd, zal wel tissues meenemen :9
Die is wel leuk. O+ Begint super cliche maar dan toch een sterke tweede helft.
pi_142547216
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 11:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sowieso dat hele personage van haar. Puur beelvulling, wat ik best snap bij zo'n film, maar come on. :') En dan dat cliche gedoe met die vriend en haar vader. Dat hebben we nou ook al 100 keer gezien.

En veel te lang voor zo'n film natuurlijk.

[..]

Die is wel leuk. O+ Begint super cliche maar dan toch een sterke tweede helft.
Ja echt he :') Vond het ook erg knap dat nadat het huis ontploft was toch nog een tas bij zich had met blijkbaar schone kleding, de scene erna droeg ze meteen een ander topje. En even verderop een andere broek. Ze lieten wel zien dat ze kleding gingen stelen maar dat topje wat ze gestolen had droeg ze niet eens in een scene :') 2,5 uur van mijn leven verspild, haha :')
Gewoon normaal doen ja.
pi_142547332
Ik vind het grappig dat mensen verbaasd zijn dat een Michael "close up" Bay film volledig onzinnig is :P
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_142547349
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 16:29 schreef Deezertje het volgende:
Under the Skin met Scarlett komt hier pas in oktober, maar is al lang uit in de VS.
Zelfde voor Cuban Fury.
Waarom zou ik nog maanden wachten met mijn PUC als ik ze vanavond nog kan kijken. Alleen maar omdat ik toch een PUC heb? Zijn weer een paar Entertainment One releases. Die halen écht altijd ouwe koeien uit de sloot en zijn dan gek als er niemand naar de bios komt..

Even wat tussendoortjes films die hier wel niet zullen verschijnen, maar wel leuk zijn voor 'n zomeravondje en via bekende kanalen zijn te vinden:

Better Living Through Chemistry (Olivia Wilde)
The Angriest men in Brooklyn (Mila Kunis)
Behaving Badly (Selena Gomez)
Date 'n Switch
Tammy
Third Person (Mila Kunis)
About Last Night
Third person misschien wel. De rest is niet veel soeps. :N
  maandag 21 juli 2014 @ 11:33:13 #225
258885 Solique
I Kill You !
pi_142547400
Apes deze week maar eens gaan kijken.
Transformers alleen als ik nog tijd over heb, anders komt die later ooit nog wel eens.
Moet eigenlijk ook nog steeds Edge of Tomorrow zien maar die zal er deze week wel uit gaan maar tijd is bagger.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')