toch geen bewuste kloon hequote:Op zondag 1 juni 2014 23:28 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Ja, en ook van Big Brother zelfs, al postte ik toen nog onder een andere username
Beetje laat he.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:32 schreef Hepyro het volgende:
Leuk om zo weer mee te posten, ik denk dat een heleboel users mij niet kennen maar dat maakt niet uit, het voelt goed weer op mijn 'oude stekkie' te zijn
Volg je ook Utopia? Hier zitten veel afhakers geloof ik..quote:Op zondag 1 juni 2014 23:32 schreef Hepyro het volgende:
Leuk om zo weer mee te posten, ik denk dat een heleboel users mij niet kennen maar dat maakt niet uit, het voelt goed weer op mijn 'oude stekkie' te zijn
ik begin me toch af te vragen wat die meid in huis heeft gehaald uit nepalquote:Op zondag 1 juni 2014 23:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol google geeft deze resultaten
[ afbeelding ]
Er bestaan ook best heel leuke en aantrekkelijke Nepalezenquote:Op zondag 1 juni 2014 23:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en wat is scoren volgens jouquote:Op zondag 1 juni 2014 23:28 schreef Inodder het volgende:
[..]
Gister niet... woensdag donderdag en vrijdag
Ja, maar mijn privéleven had even voorrangquote:
Ja, maar wel de reguliere uitzendingen, ik kijk geen streams meerquote:Op zondag 1 juni 2014 23:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Volg je ook Utopia? Hier zitten veel afhakers geloof ik..
Ja joh veel aantrekkelijke dan die suffe NL-ers tochquote:Op zondag 1 juni 2014 23:35 schreef Tayu het volgende:
[..]
Er bestaan ook best heel leuke en aantrekkelijke Nepalezen
Ik praat niet over enkel een lullig kusje iig....quote:
Okay, afleveringen kijk ik juist nooit, zijn die boeiend?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:35 schreef Hepyro het volgende:
Ja, maar wel de reguliere uitzendingen, ik kijk geen streams meer
quote:Op zondag 1 juni 2014 23:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In Nepal, wordt het onderwijs standaard in het Engels gegeven. Dus de meeste Nepalezen spreken behoorlijk Engels. Tien jaar geleden was het beter, gek genoeg.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja joh veel aantrekkelijke dan die suffe NL-ers tochKon je wel Engels met m praten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |