en ik meen het welquote:Op maandag 2 juni 2014 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen sorry zeggen als je er geen flikker van meent. Je had dit prima via DM tegen me kunnen zeggen.
haar.quote:
ach jee wat naar. Niets is erger dan je kind of huisdier die pijn heeft sterktequote:Op maandag 2 juni 2014 00:30 schreef isax het volgende:
[..]
haar.
ze heeft waarscheinlijk een hernia ofzo.
ze had er even geen last van maar toch maar weer naar de dierenarts er mee.
Vredelievend en dan in de Cos afkeurend doen over een naief maar wel ontzettend lief mens als Nicoline, schiet mij maar lek.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:51 schreef Tayu het volgende:
[..]
Vredelievend... Ik ben zelf Boeddhist. En heel soms waag ik me er wel eens aan om te vertellen over het feodale Tibet van voor 1959. In het westen bestaat er een heel raar sprookjesbeeld over het boeddhisme. Als ik laat zien hoe het werkelijk was en is, krijg ik meestal veel tegenwind. Maar dingen zijn vaak anders, dan ze elders worden verkocht.
PANGquote:Op maandag 2 juni 2014 00:32 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Vredelievend en dan in de Cos afkeurend doen over een naief maar wel ontzettend lief mens als Nicoline, schiet mij maar lek.
ze is ook echt mijn meisjequote:Op maandag 2 juni 2014 00:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ach jee wat naar. Niets is erger dan je kind of huisdier die pijn heeft sterkte
en waarom niet? omwille van de andere kledij en blote voetjes of iets andersquote:Op maandag 2 juni 2014 00:35 schreef isax het volgende:
boedhisme is hardstikken vet maar durf de tempel echt niet binnen
Welkom in de SC, we zijn benieuwd naar al je bijdragenquote:Op maandag 2 juni 2014 00:35 schreef sararaats het volgende:
waarom moet ik nu aan een liedje denken als ik Utopia lees?
wie is die ene madam met bril?
ik huil met je meequote:Op maandag 2 juni 2014 00:34 schreef isax het volgende:
[..]
ze is ook echt mijn meisje![]()
stond vandaag gewoon te janken omdat ik dan zo bang ben dat ik der al moet in laten slapen.
we hebben in januari de oudste moeten laten inslapen en dat was niet bepaald leuk
als ze oud zijn is het goed maar deze is nog maar 8.
ze moet ook niet proberen der plekje te verdedigen tegen een kalf van een koe
sjips heb ik nu de rondleiding gemist?quote:
nee ik ben best veel gewend maar het gebouw is best intimiderent dus loop altijd gewoon vrolijk door.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:37 schreef sararaats het volgende:
[..]
en waarom niet? omwille van de andere kledij en blote voetjes of iets anders
Moet je ook niet gaan heksballenquote:Op maandag 2 juni 2014 00:40 schreef Inodder het volgende:
[..]
sjips heb ik nu de rondleiding gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |