toch geen bewuste kloon hequote:Op zondag 1 juni 2014 23:28 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Ja, en ook van Big Brother zelfs, al postte ik toen nog onder een andere username
Beetje laat he.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:32 schreef Hepyro het volgende:
Leuk om zo weer mee te posten, ik denk dat een heleboel users mij niet kennen maar dat maakt niet uit, het voelt goed weer op mijn 'oude stekkie' te zijn
Volg je ook Utopia? Hier zitten veel afhakers geloof ik..quote:Op zondag 1 juni 2014 23:32 schreef Hepyro het volgende:
Leuk om zo weer mee te posten, ik denk dat een heleboel users mij niet kennen maar dat maakt niet uit, het voelt goed weer op mijn 'oude stekkie' te zijn
ik begin me toch af te vragen wat die meid in huis heeft gehaald uit nepalquote:Op zondag 1 juni 2014 23:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol google geeft deze resultaten
[ afbeelding ]
Er bestaan ook best heel leuke en aantrekkelijke Nepalezenquote:Op zondag 1 juni 2014 23:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en wat is scoren volgens jouquote:Op zondag 1 juni 2014 23:28 schreef Inodder het volgende:
[..]
Gister niet... woensdag donderdag en vrijdag
Ja, maar mijn privéleven had even voorrangquote:
Ja, maar wel de reguliere uitzendingen, ik kijk geen streams meerquote:Op zondag 1 juni 2014 23:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Volg je ook Utopia? Hier zitten veel afhakers geloof ik..
Ja joh veel aantrekkelijke dan die suffe NL-ers tochquote:Op zondag 1 juni 2014 23:35 schreef Tayu het volgende:
[..]
Er bestaan ook best heel leuke en aantrekkelijke Nepalezen
Ik praat niet over enkel een lullig kusje iig....quote:
Okay, afleveringen kijk ik juist nooit, zijn die boeiend?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:35 schreef Hepyro het volgende:
Ja, maar wel de reguliere uitzendingen, ik kijk geen streams meer
quote:Op zondag 1 juni 2014 23:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In Nepal, wordt het onderwijs standaard in het Engels gegeven. Dus de meeste Nepalezen spreken behoorlijk Engels. Tien jaar geleden was het beter, gek genoeg.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja joh veel aantrekkelijke dan die suffe NL-ers tochKon je wel Engels met m praten?
lol ik vond t ook altijd makkelijker in de achterhoek, hier moet je flink je best doenquote:Op zondag 1 juni 2014 23:36 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik praat niet over enkel een lullig kusje iig....
In verdere details hoef ik hier niet te treden lijkt me....
Zeker wel, natuurlijk zit er het nodige knip en plakwerk in maar alles zit wel goed in elkaar, alleen is het wel jammer dat er relatief weinig netto uitzendingsminuten zijn en dat er in het weekend helemaal geen uitzendingen zijn, iets wat altijd al geweest was met RLS programma's zoals BB en ook Secret Storyquote:Op zondag 1 juni 2014 23:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay, afleveringen kijk ik juist nooit, zijn die boeiend?
Waar ben je m tegengekomen? In welke situatie?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:37 schreef Tayu het volgende:
[..]
In Nepal, wordt het onderwijs standaard in het Engels gegeven. Dus de meeste Nepalezen spreken behoorlijk Engels. Tien jaar geleden was het beter, gek genoeg.
Onderwijs maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:37 schreef Tayu het volgende:
[..]
In Nepal, wordt het onderwijs standaard in het Engels gegeven. Dus de meeste Nepalezen spreken behoorlijk Engels. Tien jaar geleden was het beter, gek genoeg.
Denk je dat ze de boel verdraaien op tv? Wie komt er goed over volgens jou?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:38 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Zeker wel, natuurlijk zit er het nodige knip en plakwerk in maar alles zit wel goed in elkaar, alleen is het wel jammer dat er relatief weinig netto uitzendingsminuten zijn en dat er in het weekend helemaal geen uitzendingen zijn, iets wat altijd al geweest was met RLS programma's zoals BB en ook Secret Story.
Hij is een gids is een groot National Park. Zo dus.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waar ben je m tegengekomen? In welke situatie?
Ruud waarschijnlijk sowiesoquote:Op zondag 1 juni 2014 23:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Denk je dat ze de boel verdraaien op tv? Wie komt er goed over volgens jou?
soort skileraar dusquote:Op zondag 1 juni 2014 23:40 schreef Tayu het volgende:
[..]
Hij is een gids is een groot National Park. Zo dus.
Nou, nee! Maar de voorlaatste keer dat ik in Nepal was, was tijdens de civil war. En eigenlijk, had ik gedacht dat er nu dingen ten voordele zouden zijn veranderd. Volgens mij is het omgekeerde het geval.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
Onderwijs maakt meer kapot dan je lief is.
die moeten we een keer saampjes kijken met chips enzoquote:Op zondag 1 juni 2014 23:41 schreef isax het volgende:
ik wilde save the last dance kijken![]()
[ afbeelding ]
Dat kan ik niet echt zeggen omdat ik geen streams volg, maar wat ik uit ervaring weet is dat er normaliter wel dingen verdraaid worden ten gunste van de kijker(s), maar dat hou je altijd, ook andere RLS programma's die geen streams hebben zullen dat doen, alleen is dat dan niet te controleren natuurlijkquote:Op zondag 1 juni 2014 23:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Denk je dat ze de boel verdraaien op tv? Wie komt er goed over volgens jou?
dat hou je nog geen 2 minuten vol.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
die moeten we een keer saampjes kijken met chips enzo
mn beste mattie woont in Thailand ook ineens een staatsgreep daar... wat is jouw visie daar op?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:42 schreef Tayu het volgende:
[..]
Nou, nee! Maar de voorlaatste keer dat ik Nepal was, was tijdens de civil war. En eigenlijk, had ik gedacht dat er nu dingen ten voordele zouden zijn veranderd. Volgens mij is het omgekeerde het geval.
lol had die term nog nooit gehoord, wel een keer meegemaaktquote:Op zondag 1 juni 2014 23:43 schreef Punkman het volgende:
[..]
En voor langlaufen moet je bij Marije zijn.
maar mij welquote:Op zondag 1 juni 2014 23:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
lekker kroelen toch, die film boeit me niks nee
Ik weet geen donder over Thailand, ik weet wel dat de civil war in Nepal een goed doel had, en dat dat ook een goed eindresultaat heeft gehad. Maar het heeft evengoed veel levens gekost.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
mn beste mattie woont in Thailand ook ineens een staatsgreep daar... wat is jouw visie daar op?
langlaufen heb ik nog nooit gedaan dus waarom ook nietquote:Op zondag 1 juni 2014 23:43 schreef Punkman het volgende:
[..]
En voor langlaufen moet je bij Marije zijn.
hhm ja die landen lijken vaak vredelievend maar de boel staat ook op ploffen daar...quote:Op zondag 1 juni 2014 23:45 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik weet geen donder over Thailand, ik weet wel dat de civil war in Nepal een goed doel had, en dat dat ook een goed eindresultaat heeft gehad. Maar het heeft evengoed veel levens gekost.
Dat moet wel werken, die zijn veel te lief om tegen te vechtenquote:Op zondag 1 juni 2014 23:48 schreef isax het volgende:
als ik ooit een oorlog begin gebruik ik cupcakes als wapen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 juni 2014 23:48 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
als dat niet werkt gebruik ik gewoon puppies en kittens.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:48 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Dat moet wel werken, die zijn veel te lief om tegen te vechten.
wat was je oldschool username? en ken je nog peepz hiero?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:48 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Dat moet wel werken, die zijn veel te lief om tegen te vechten.
Nog beterquote:Op zondag 1 juni 2014 23:49 schreef isax het volgende:
[..]
als dat niet werkt gebruik ik gewoon puppies en kittens.
En glitters voor iedereen.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:48 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
Vredelievend... Ik ben zelf Boeddhist. En heel soms waag ik me er wel eens aan om te vertellen over het feodale Tibet van voor 1959. In het westen bestaat er een heel raar sprookjesbeeld over het boeddhisme. Als ik laat zien hoe het werkelijk was en is, krijg ik meestal veel tegenwind. Maar dingen zijn vaak anders, dan ze elders worden verkocht.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
hhm ja die landen lijken vaak vredelievend maar de boel staat ook op ploffen daar...
Toen ik hier nog actief was gebruikte ik de username BONG4002, er zijn wel wat users die ik nog ken uit die tijd maar dan zou ik even moeten kijken wie dat ook alweer waren, is al een hele tijd terug en bovendien waren dat er een heleboel en dat kan ik nu niet 123 uit mijn hoge hoed toverenquote:Op zondag 1 juni 2014 23:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
wat was je oldschool username? en ken je nog peepz hiero?
quote:Op zondag 1 juni 2014 23:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
lekker kroelen toch, die film boeit me niks nee
We hebben bellenblaas nodig, veel bellenblaas. Bellenblaas bombardement.quote:
ik woon flak bij een tempelquote:Op zondag 1 juni 2014 23:51 schreef Tayu het volgende:
[..]
Vredelievend... Ik ben zelf Boeddhist. En heel soms waag ik me er wel eens aan om te vertellen over het feodale Tibet van voor 1959. In het westen bestaat er een heel raar sprookjesbeeld over het boeddhisme. Als ik laat zien hoe het werkelijk was en is, krijg ik meestal veel tegenwind. Maar dingen zijn vaak anders, dan ze elders worden verkocht.
Ik wist nog wel dat jij dit was, en herinner me je ook nog wel hoor.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:52 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Toen ik hier nog actief was gebruikte ik de username BONG4002, er zijn wel wat users die ik nog ken uit die tijd maar dan zou ik even moeten kijken wie dat ook alweer waren, is al een hele tijd terug en bovendien waren dat er een heleboel en dat kan ik nu niet 123 uit mijn hoge hoed toveren
Diegene die mij nog kennen zullen dat vanzelf wel beamen als ze mij weer zien posten![]()
allemaal bloemenkransen op ons hoofd rijdend op unicornsquote:Op zondag 1 juni 2014 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben bellenblaas nodig, veel bellenblaas. Bellenblaas bombardement.
Oeh en als we gewonnen hebben planten we overal bomen met roze bloesem. Dat zal ze leren.
flak?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:53 schreef isax het volgende:
[..]
ik woon flak bij een tempel
niet leuk met nieuwjaar dingetjes
hmm ja maar ook in die landen is het dus snel hommeles...pakistan, afghanistan leken altijd de enige broeiplekkenquote:Op zondag 1 juni 2014 23:51 schreef Tayu het volgende:
[..]
Vredelievend... Ik ben zelf Boeddhist. En heel soms waag ik me er wel eens aan om te vertellen over het feodale Tibet van voor 1959. In het westen bestaat er een heel raar sprookjesbeeld over het boeddhisme. Als ik laat zien hoe het werkelijk was en is, krijg ik meestal veel tegenwind. Maar dingen zijn vaak anders, dan ze elders worden verkocht.
Thnxquote:Op zondag 1 juni 2014 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wist nog wel dat jij dit was, en herinner me je ook nog wel hoor.
Mijn hippiejurk zou enig staan op een unicorn.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:54 schreef isax het volgende:
[..]
allemaal bloemenkransen op ons hoofd rijdend op unicorns
Nee hoor, Juist in Boeddhistische landen bestaat er vooral veel haat en nijd naar vooral Christenen. Moslims worden nog wel gedoogd.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm ja maar ook in die landen is het dus snel hommeles...pakistan, afghanistan leken altijd de enige broeiplekken
Dat klinkt mij wel bekend.... kan dat?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:52 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Toen ik hier nog actief was gebruikte ik de username BONG4002, er zijn wel wat users die ik nog ken uit die tijd maar dan zou ik even moeten kijken wie dat ook alweer waren, is al een hele tijd terug en bovendien waren dat er een heleboel en dat kan ik nu niet 123 uit mijn hoge hoed toveren
Diegene die mij nog kennen zullen dat vanzelf wel beamen als ze mij weer zien posten![]()
hoezo heeft bong geen historie dan? kun je die verwijderenquote:Op zondag 1 juni 2014 23:52 schreef Hepyro het volgende:
[..]
ik heb een vrolijke hippie jurk met roze, oranje, geel en zwart gemaakt die komt tot op de grond.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn hippiejurk zou enig staan op een unicorn.
Wat trek jij aan?
Frustrerend he? Welcome back.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
eindelijk weer full speed, buurjongen is weer back
Nee, die staat er nog, ik heb het net gepost naar een andere user, alleen had ik toen mijn account gesloten omdat ik van origine geregged was als Hepyro, de naam die ik oorspronkelijk gebruikte op FOK!quote:Op zondag 1 juni 2014 23:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
hoezo heeft bong geen historie dan? kun je die verwijderen
van SST dan wellicht wel... verder terug heb ik niet gekeken....quote:
Ja met het hele huis, 9 in totaal, studenten en 2 stelletjes ik heb het penthousequote:Op maandag 2 juni 2014 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Frustrerend he? Welcome back.
Deel jij internet met je buren?
Bong!quote:Op zondag 1 juni 2014 23:52 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Oeh naar die film ben ik op date geweest, met ene Lonneke.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had Pearl Harrbor nog nog nooit gezien. Spannend wel.
Kan wel, jouw username doet hier ook wel een belletje rinkelen hoorquote:Op maandag 2 juni 2014 00:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
van SST dan wellicht wel... verder terug heb ik niet gekeken....
quote:Op maandag 2 juni 2014 00:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
redelijk aangeschotenhad mn eerste BBQ.. jij al wat fitter?
ik ben zo blij dat ik er voor heb gekozen mijn eigen internet ding te hebben.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja met het hele huis, 9 in totaal, studenten en 2 stelletjes ik heb het penthouse
En gewoon ook regenbogen he? Over fucking al!quote:Op zondag 1 juni 2014 23:59 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb een vrolijke hippie jurk met roze, oranje, geel en zwart gemaakt die komt tot op de grond.
we gaan de wereld verbeteren!
Ik was ook wel actief in die BB tijd.... met o.a. Day Flugel Versabommie enz....quote:Op maandag 2 juni 2014 00:03 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Kan wel, jouw username doet hier ook wel een belletje rinkelen hoor
Maar ik begon met posten in 2005 rond Big Brother 5, daarvoor was ik actief onder de username die ik nu gebruik, Hepyro dus
Thnxquote:
NU!quote:Op maandag 2 juni 2014 00:05 schreef Hepyro het volgende:
[..]
ThnxIk postte ook vaak muziek destijds hier, zal ik binnenkort ook weer gaan doen
ja! zullen we my little ponies inhuren als vredesoldaten?quote:Op maandag 2 juni 2014 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En gewoon ook regenbogen he? Over fucking al!
Goedzoquote:Op maandag 2 juni 2014 00:03 schreef frensje het volgende:
lekker hoor, gaat goed dinsdag weer werken voor het eerst
Pics van je penthouse.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja met het hele huis, 9 in totaal, studenten en 2 stelletjes ik heb het penthouse
fypquote:Op maandag 2 juni 2014 00:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja met het hele huis, 9 in totaal, studenten en 2 stelletjes ik heb de zolder
Ik ken alle namen iddquote:Op maandag 2 juni 2014 00:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik was ook wel actief in die BB tijd.... met o.a. Day Flugel Versabommie enz....
nope, alleen het niet roken blijft kutquote:
Ik ben ook een paar jaar weg geweest hoor...quote:Op maandag 2 juni 2014 00:06 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Ik ken alle namen idd
Zie ze nu alleen niet zovaak meer posten, maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd weinig tot niet op FOK! meegelezen/danwel gepost heb
Een heel leger.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:05 schreef isax het volgende:
[..]
ja! zullen we my little ponies inhuren als vredesoldaten?
hmm heb 2 maanden elektrisch gerookt, beviel wel goed.. maar beter is gewoon volhouden joh.. als je er nu 1 opsteekt is ie echt ranzig..... vieze teerzooiquote:Op maandag 2 juni 2014 00:06 schreef frensje het volgende:
[..]
nope, alleen het niet roken blijft kutlijkt wel steeds lastiger te worden
heb je zo'n zwembad bij het raam?quote:Op maandag 2 juni 2014 00:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
i know, blijf stug volhouden hoor, ga pitten nu nightquote:Op maandag 2 juni 2014 00:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm heb 2 maanden elektrisch gerookt, beviel wel goed.. maar beter is gewoon volhouden joh.. als je er nu 1 opsteekt is ie echt ranzig..... vieze teerzooi
nope ik ben te lam, post je chickies nou maarquote:Op maandag 2 juni 2014 00:09 schreef Inodder het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)573d5f3a6be50&pass=1
pass: verveling
keezen word me te laat
Allemaal dankzij jou.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:10 schreef 5thencounter het volgende:
Gaat zomaar druk worden hier, na 5 maanden
Tja, maar dat maakt het ook alleen maar gezelliger toch?quote:Op maandag 2 juni 2014 00:10 schreef 5thencounter het volgende:
Gaat zomaar druk worden hier, na 5 maanden
Safe Dreams, kom wat vaker in de SCquote:Op maandag 2 juni 2014 00:09 schreef frensje het volgende:
[..]
i know, blijf stug volhouden hoor, ga pitten nu night
en kolibries!quote:Op maandag 2 juni 2014 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een heel leger.Zei ik al vlinders?
Dit is iets te trippy voor mij.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:07 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Here ya go
Een van mijn favo nummers die ik dus vaak opzet
Nah te druk is ook nie goed, dan gaan we rellen hoorquote:Op maandag 2 juni 2014 00:10 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Tja, maar dat maakt het ook alleen maar gezelliger toch?
Lol, nog steeds aan het heksballen ?quote:Op maandag 2 juni 2014 00:09 schreef Inodder het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)573d5f3a6be50&pass=1
pass: verveling
keezen word me te laat
ik heb een raamquote:Op maandag 2 juni 2014 00:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee wel een gemeenschapppelijk tuin..kom nu eindelijk zon in
Dat zal de komende 6 maanden leren denk ikquote:Op maandag 2 juni 2014 00:10 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Ja maar als het te druk wordt kan ik helemaal niet meer bijlezen....quote:Op maandag 2 juni 2014 00:10 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Voor een heel huis?quote:Op maandag 2 juni 2014 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat is flinke huur.Ik betaal 400. 5 jaar geleden nog 350.
Liever geen vogels met wapperveugels.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:11 schreef isax het volgende:
[..]
en kolibries!
en voor de mensen die we niet om krijgen gebruiken we gewoon een kanon met pammetjes
Dat werkt altijd welquote:Op maandag 2 juni 2014 00:11 schreef isax het volgende:
[..]
en kolibries!
en voor de mensen die we niet om krijgen gebruiken we gewoon een kanon met pammetjes
Misschien is dit beter?quote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 00:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, als de inloggen steeds naar de klote zijn hou je niet veel over hé?
knippen we de vleugels toch gewoon af?quote:Op maandag 2 juni 2014 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Liever geen vogels met wapperveugels.
Een verdamper voor de hele atmosfeer.
Nou huis, huis... Dat is wel wat veel gezegd. Ik heb een keer een rondleidingsfilmpje gemaakt met de webcam van de laptop. Even kijken of ik het kan vinden.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Voor een heel huis?Woningbouw dan zeker?
dat vroeg ik me ook al afquote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 00:16 schreef isax het volgende:
[..]
die heeft zichzelf onder de tafel geblowt
Slaap lekkerquote:Op maandag 2 juni 2014 00:17 schreef Hepyro het volgende:
Ik sluit de boel nu weer even af maar het was leuk om zo weer ff mee te posten al ken ik een boel namen nog niet helemaal maar dat gaat nog wel komen![]()
Slaap lekker allemaal![]()
dat is zielig liesje. een ban zou je er voor moeten krijgen!quote:Op maandag 2 juni 2014 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ikh oud van mijn photobucket, heb hem echt al jaren.
Mogen we slakken verven?
Euh ja ik zie niet in waarom niet.
Wie zijn dit, beveilig het wat beter liesquote:Op maandag 2 juni 2014 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ikh oud van mijn photobucket, heb hem echt al jaren.
Mogen we slakken verven?
Euh ja ik zie niet in waarom niet.
Geen sorry zeggen als je er geen flikker van meent. Je had dit prima via DM tegen me kunnen zeggen.quote:
ik dm je evenquote:Op maandag 2 juni 2014 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen sorry zeggen als je er geen flikker van meent. Je had dit prima via DM tegen me kunnen zeggen.
Wie is die dude met dat t-shirt 'this is my clone'?quote:Op maandag 2 juni 2014 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen sorry zeggen als je er geen flikker van meent. Je had dit prima via DM tegen me kunnen zeggen.
en ik meen het welquote:Op maandag 2 juni 2014 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
haar.quote:
ach jee wat naar. Niets is erger dan je kind of huisdier die pijn heeft sterktequote:Op maandag 2 juni 2014 00:30 schreef isax het volgende:
[..]
haar.
ze heeft waarscheinlijk een hernia ofzo.
ze had er even geen last van maar toch maar weer naar de dierenarts er mee.
Vredelievend en dan in de Cos afkeurend doen over een naief maar wel ontzettend lief mens als Nicoline, schiet mij maar lek.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:51 schreef Tayu het volgende:
[..]
PANGquote:Op maandag 2 juni 2014 00:32 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Vredelievend en dan in de Cos afkeurend doen over een naief maar wel ontzettend lief mens als Nicoline, schiet mij maar lek.
ze is ook echt mijn meisjequote:Op maandag 2 juni 2014 00:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ach jee wat naar. Niets is erger dan je kind of huisdier die pijn heeft sterkte
en waarom niet? omwille van de andere kledij en blote voetjes of iets andersquote:Op maandag 2 juni 2014 00:35 schreef isax het volgende:
boedhisme is hardstikken vet maar durf de tempel echt niet binnen
Welkom in de SC, we zijn benieuwd naar al je bijdragenquote:Op maandag 2 juni 2014 00:35 schreef sararaats het volgende:
waarom moet ik nu aan een liedje denken als ik Utopia lees?
wie is die ene madam met bril?
ik huil met je meequote:Op maandag 2 juni 2014 00:34 schreef isax het volgende:
[..]
ze is ook echt mijn meisje![]()
stond vandaag gewoon te janken omdat ik dan zo bang ben dat ik der al moet in laten slapen.
we hebben in januari de oudste moeten laten inslapen en dat was niet bepaald leuk
als ze oud zijn is het goed maar deze is nog maar 8.
ze moet ook niet proberen der plekje te verdedigen tegen een kalf van een koe
sjips heb ik nu de rondleiding gemist?quote:
nee ik ben best veel gewend maar het gebouw is best intimiderent dus loop altijd gewoon vrolijk door.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:37 schreef sararaats het volgende:
[..]
en waarom niet? omwille van de andere kledij en blote voetjes of iets anders
Moet je ook niet gaan heksballenquote:Op maandag 2 juni 2014 00:40 schreef Inodder het volgende:
[..]
sjips heb ik nu de rondleiding gemist?
Huh wat? Ik heb me nog nooit in negatieve zin uitgelaten over Nicolien. Wat bedoel je eigenlijk, of wat probeer je mij in de schoenen te schuiven?quote:Op maandag 2 juni 2014 00:32 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Vredelievend en dan in de Cos afkeurend doen over een naief maar wel ontzettend lief mens als Nicoline, schiet mij maar lek.
haha... ja maar ondertussen mis je weer van allesquote:Op maandag 2 juni 2014 00:44 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vond het eerste spel wel leuk, tweede was wat minder ..
op livestream 1 is het maar saai, ik kan die alleen maar kijken. dus heb me even verdiept in de video'squote:Op maandag 2 juni 2014 00:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welkom in de SC, we zijn benieuwd naar al je bijdragen
Lol, ik mis vaak ook de leuke dingen.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:45 schreef Inodder het volgende:
Dat is ook zo vervelend van slapen en werken
quote:Op maandag 2 juni 2014 00:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Lol, ik mis vaak ook de leuke dingen.
Gelukkig zijn er bijna altijd wel filmpjes van.
Dat is niet duurzaamquote:Op maandag 2 juni 2014 00:51 schreef sararaats het volgende:
net een half badje water weggekieperd, kraan was aan het druppen. ik dacht eerst dat m'n klok vreemd deed
anyway, ik ga bijna slapen want morgen druk dagje. het is een slagveld hier
Laten we daar een poll voor makenquote:Op maandag 2 juni 2014 00:53 schreef isax het volgende:
ik kan niet beslissen of ik nu ga slapen of zometeen
Nu gaat vast niet meer lukkenquote:Op maandag 2 juni 2014 00:53 schreef isax het volgende:
quote:Op maandag 2 juni 2014 00:54 schreef isax het volgende:
[..]
doe jij even![]()
als ik dat nu helemaal moet uitzoeken.
Hoefen we geen poll voor aan te maken ?quote:Op maandag 2 juni 2014 00:57 schreef Tayu het volgende:
Hoe dan ook, ik ga iig wel slapen nu (of beter zometeen).
Droom wat moois, allemaal!
ik kan niet uitvinden hoe we die moeten makenquote:Op maandag 2 juni 2014 00:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hoefen we geen poll voor aan te maken ?![]()
Welterusten.
boozt.comquote:Op maandag 2 juni 2014 00:59 schreef isax het volgende:
[..]
ik kan niet uitvinden hoe we die moeten maken
Nee, was ook al aan het kijkenquote:Op maandag 2 juni 2014 00:59 schreef isax het volgende:
[..]
ik kan niet uitvinden hoe we die moeten maken
Vandaag echt gelezen in de Cos.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:43 schreef Tayu het volgende:
[..]
Huh wat? Ik heb me nog nooit in negatieve zin uitgelaten over Nicolien. Wat bedoel je eigenlijk, of wat probeer je mij in de schoenen te schuiven?
Schiet jezelf maar lek!
ik zeg, ga lekker op bed liggen met je lieve hond en kijk dan verder.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:53 schreef isax het volgende:
lig ik alquote:Op maandag 2 juni 2014 01:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik zeg, ga lekker op bed liggen met je lieve hond en kijk dan verder.
mmmmmm heb je je lekker ingezeept met soppppp?quote:Op maandag 2 juni 2014 01:05 schreef sararaats het volgende:
Ik ga in elk geval slapen, haar is droog en ik kan het niet uitstaan dat m'n kussens nat worden (gedoucht)
argh ja dat ken ik, is heeel irritant.quote:Op maandag 2 juni 2014 01:05 schreef sararaats het volgende:
Ik ga in elk geval slapen, haar is droog en ik kan het niet uitstaan dat m'n kussens nat worden (gedoucht)
Heb je de poll al gezien ?quote:Op maandag 2 juni 2014 01:05 schreef isax het volgende:
[..]
lig ik al![]()
beestje ligt nu rustig te slapen dus durf ook haas niet mijn bed omlaag te doen
overloper. ben ik niet goed zat meer?quote:Op maandag 2 juni 2014 01:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
mmmmmm heb je je lekker ingezeept met soppppp?
mmm trek je je slipje toch omlaag?quote:Op maandag 2 juni 2014 01:05 schreef isax het volgende:
[..]
lig ik al![]()
ok laptop, dat kan ook nog.quote:Op maandag 2 juni 2014 01:05 schreef isax het volgende:
[..]
lig ik al![]()
ik had nou net zin in gehaktbal.quote:Op maandag 2 juni 2014 01:08 schreef Inodder het volgende:
Mensen ik moet echt slapen![]()
Fijne avond/nacht nog!
slaap lekker mattiequote:Op maandag 2 juni 2014 01:08 schreef Inodder het volgende:
Fijne avond/nacht nog!
Welterustenquote:Op maandag 2 juni 2014 01:08 schreef Inodder het volgende:
Fijne avond/nacht nog!
truste tot morgenquote:Op maandag 2 juni 2014 01:08 schreef Inodder het volgende:
Fijne avond/nacht nog!
quote:Op maandag 2 juni 2014 01:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Stel je niet aan, post eens een goede plaat dan
quote:
moet ie maar niet in een slecht geventileerde loods gaan liggen met 300 nog wat camara's op zijn kop.quote:
Ach, ik had een leuke avondquote:Op maandag 2 juni 2014 01:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik had al het gevoel dat ik iets vergeten was vandaag.![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juni 2014 01:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik had al het gevoel dat ik iets vergeten was vandaag.![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juni 2014 01:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ach, ik had een leuke avond
Goed uitzicht.
DOENquote:Op maandag 2 juni 2014 01:20 schreef Punkman het volgende:
Mag ik klein beetje rellen op de COS, ah toe.
PD is weer bezig.
quote:Op maandag 2 juni 2014 01:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ach, ik had een leuke avond
Goed uitzicht.
toe maar ik help je welquote:Op maandag 2 juni 2014 01:20 schreef Punkman het volgende:
PD is weer bezig.
Ik zeg doen!quote:Op maandag 2 juni 2014 01:20 schreef Punkman het volgende:
PD is weer bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |