Johquote:Op maandag 2 juni 2014 10:46 schreef supersof het volgende:
En die brief is echt gemaakt door iemand met een slecht gevoel voor taal.
Zou Sara er achter zitten? Als doel voor haar projectquote:Op maandag 2 juni 2014 10:46 schreef supersof het volgende:
En die brief is echt gemaakt door iemand met een slecht gevoel voor taal.
dan heb je een FOK!ker en die pakt zijn stok en die gooit hij bij een FOK!ster in haar gleufjequote:Op maandag 2 juni 2014 10:47 schreef supersof het volgende:
ik heb trouwens nog nooit van fokstok gehoord? alleen dat vbl hem had afgepakt. verder geen idee wat het is
nee ik gok gkquote:Op maandag 2 juni 2014 10:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou Sara er achter zitten? Als doel voor haar project
quote:Op maandag 2 juni 2014 10:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou Sara er achter zitten? Als doel voor haar project
Je baas is het er niet mee eensquote:Op maandag 2 juni 2014 10:47 schreef Toto69 het volgende:
Vandaag werk ik extreem hard, zodat ik de rest van de week lekker weinig kan doen
Ik zou met mijn FOK!stok cookieslikker haar koekje wel even willen verkruimelenquote:Op maandag 2 juni 2014 10:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dan heb je een FOK!ker en die pakt zijn stok en die gooit hij bij een FOK!ster in haar gleufje
haha bah ben je hommo of so :squote:Op maandag 2 juni 2014 10:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou met mijn FOK!stok cookieslikker haar koekje wel even willen verkruimelen
Misschien moet ik toch maar naar Lissabon verhuizen.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat boeit mij geheel niets
De helft doet hier hele dagen compleet niets
Ik ookquote:
nope denk het nietquote:
Jaquote:
Ik ben het hiermee eens.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch maar naar Lissabon verhuizen.
Niks zeggen, kan hem vanavond pas kijkenquote:
ja idd hahahahahquote:
je bent zelf raarquote:Op maandag 2 juni 2014 10:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ja idd hahahahah
inso is hier elke dag
inso niet noemen en jc is dan wel weer raar vind ik
Kut user is geen woordenboekwoord. Het kan dus alle 2.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:44 schreef Dven het volgende:
[..]
*Kutuser.
Ik zie dezelfde taalfouten als in de beruchte mail.
Is het dan toch een inside-job?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |