Mwah het ontbreken van 800mHz ondersteuning is toch wel een echt nadeel van de telefoon. KPN en Vodafone zijn met die band nu al gewoon z.g.a. landelijk dekkend.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:58 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dan is dat ook geen nadeel van de One, hè, eerder van de providers.
Oh hip, ff checken. Tof dat die Nova dev weer bezig isquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:06 schreef Ireyon het volgende:
Mijn homescreen is overigens niet veel bijzonders maar die nieuwe animaties in Nova zijn wel heerlijk hoor![]()
Dat andere bestand moet je wel vanuit het Whatsapp+ theme scherm openen he.quote:
BlackBerry OS10quote:Op dinsdag 24 juni 2014 02:11 schreef tailfox het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
De een is me multitask scherm en de andere app list
Mijn laatste homescreen heb ik al maanden. Zelfgemaakte widgets en icoontjes per screen. Had niet zo'n zin om weer iets nieuws te verzinnen want je zit toch wel weer vast aan dezelfde layout, widget + 9 icoontjes per pagina. Nu zie ik dit zojuist op Reddit, denk er aan om ook zoiets te maken: blokjes of plaatjes in blokjes en dan icoontjes en widgets erin.quote:
Je kan je achtergrond toch door laten lopen door de menutoetsen heen?quote:Op maandag 22 september 2014 19:55 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Heb ik nondeju even moeite voor je gedaan jong
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |