boeruhhhhhhh ben jij dat?quote:Op zondag 1 juni 2014 04:44 schreef Inodder het volgende:
Ondertussen moeten er natuurlijk altijd wat achterlijke capriolen uithalen...
[ afbeelding ]
[img350]http://i88.photobucket.co(...)2177_zpsgfpwy6ch.jpg[/img]
inodder???quote:Op zondag 1 juni 2014 04:44 schreef Inodder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En is hetquote:Op zondag 1 juni 2014 04:44 schreef Inodder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
M****rquote:Op zondag 1 juni 2014 04:50 schreef Maureentje het volgende:
[..]
uhhhhmmm B***dzo incognito genoeg ?
quote:Op zondag 1 juni 2014 04:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee had ik gemaakt en nu verwijderd, vond m niet mooi
Nee... Mau is gewoon een lieve oude bekendequote:
heb je bier gegooid?quote:Op zondag 1 juni 2014 05:04 schreef Inodder het volgende:
Hier is ze toch net even anders als in dat utopia en is het stiekem gewoon een echt
Yep een hele hoop... In mijn eigen smoelwerk welteverstaan....quote:
gewoon de otoplastieken in doen... totaal geen last meer van die vogelsquote:Op zondag 1 juni 2014 04:18 schreef ppi het volgende:
Ik bagger deze nog ff mee vol en ga dan lekker naar bed, ik hoor de vogels al weer.
quote:Op zondag 1 juni 2014 08:22 schreef Miek37 het volgende:
Ow meeeeeeen, waarom ga ik de SC teruglezen op zondagmorgen!![]()
Goeiemorrege!![]()
Ik werd uit m'n bed geroepen omdat de voordeur open bleef staanquote:Op zondag 1 juni 2014 11:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goedemorgen Zwabbie. Ik was eerst al om 9 uur wakker.
Ik haat deurenquote:Op zondag 1 juni 2014 11:54 schreef liesje1979 het volgende:
Je hebt het niet over een deurknop he? Of naja eigenlijk wel natuurlijk. Handig wel.
Ik vind dit grappig.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:54 schreef liesje1979 het volgende:
Je hebt het niet over een deurknop he? Of naja eigenlijk wel natuurlijk. Handig wel.
Ik zeuren.quote:
Ook echt zelf gemaakt natuurlijk, ik had het kunnen weten. Tof.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vind dit grappig.
Maar ja, de deur is elektrisch. Ik heb twee knoppen naast de deur gemaakt. Een kleintje, als je die indrukt gaat de deur open en vanzelf weer dicht. En een grote, waarmee je kan kiezen tussen open of dicht, en daar op blijft staan. Voor sjouwen of zo, als de deur lang open moet blijven staan.
Bij het naar buiten gaan wordt er altijd gezegd "druk maar even op de kleine knop"
Een verbazingwekkend groot aantal mensen mept vrolijk op de grote.
Ik zit buiten in de tuinquote:Op zondag 1 juni 2014 12:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je woont in een rukbunker met alleen een voederluikje voor de pizzabezorger?
Zijn daar streams van?quote:Op zondag 1 juni 2014 12:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je woont in een rukbunker met alleen een voederluikje voor de pizzabezorger?
De dranger zelf niet hoor, die is verbonden aan de intercom. Maar er was geen manier om de deur open te laten staan voor een langere tijd, en om bij de deur zelf de dranger te bedienen. Wat belachelijk is, want hij gaat best zwaar.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zeuren.
[..]
Ook echt zelf gemaakt natuurlijk, ik had het kunnen weten. Tof.
Hmm ik had hier op moeten wachten met het streams grapje.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik woonde samen met vier andere gasten in een huis deur was altijd open en after parties als de kroegen dicht gingen was bij ons![]()
Wat is er op de streamsquote:Op zondag 1 juni 2014 12:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm ik had hier op moeten wachten met het streams grapje.
Ik ga ook zo naar het strandquote:Op zondag 1 juni 2014 12:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb ze niet aan omdat ik zo naar buiten ga.
Geef je groot gelijk.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb ze niet aan omdat ik zo naar buiten ga.
quote:Op zondag 1 juni 2014 05:51 schreef Inodder het volgende:
Heb ik nou heel mijn verslag voor niets gedaan?
![]()
Wat een ongelofelijke domper zeg![]()
Nou ja... hier nog het begin voor eventuele teruglezers...
UTO / [UTOPIA SC #182] We hopen op een spoedig einde van de wereld
Die zit wel bij de video's op youtubequote:
Kom er net vandaan. Het was op de boulevard echt een feestelijke vakantiestemming.quote:
Woon jij ook op een boulevardquote:Op zondag 1 juni 2014 16:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Kom er net vandaan. Het was op de boulevard echt een feestelijke vakantiestemming.![]()
Het is dat we gisteren al kapitalen hebben uitgegeven aan restaurant, kroeg en taxi, anders zou ik zijn blijven hangen daar.
Dat niet, maar als ik een beetje doortrap ben ik binnen een kwartier aan zee. Scheveneingen boulevard is wat verder weg, maar ach, fietsen is geen straf met dit heerlijke weer. Zelfs het kleine katertje verdween als sneeuw voor de zon. Lentequote:
Zeelucht beste remedie tegen een katerquote:Op zondag 1 juni 2014 16:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat niet, maar als ik een beetje doortrap ben ik binnen een kwartier aan zee. Scheveneingen boulevard is wat verder weg, maar ach, fietsen is geen straf met dit heerlijke weer. Zelfs het kleine katertje verdween als sneeuw voor de zon. Lente
Big foot meets "Into the Wild'..leuk draadje.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread1015050/pg2&mem=
.quote:
niet dat ik weetquote:Op zondag 1 juni 2014 19:38 schreef Pavement het volgende:
Inodder was jij een week of 2 geleden in de buurt van Apeldoorn ?
je lijkt op iemand, ik zag die foto'squote:
nah ik ben niet zo van dat soort dingen, en ik steek zo een dikke damper op en dan kan ik niks meerquote:
ik damp ook en het gaat prima, je kan ook alleen kijkenquote:Op zondag 1 juni 2014 19:46 schreef Pavement het volgende:
[..]
nah ik ben niet zo van dat soort dingen, en ik steek zo een dikke damper op en dan kan ik niks meer
Wat is er te doen in de ballenbak?quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 19:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat is er te doen in de ballenbak?
ha Oma Nijn
als ik damp ben ik weg geloof mequote:Op zondag 1 juni 2014 19:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik damp ook en het gaat prima, je kan ook alleen kijken
hmm niet zo'n zin inquote:
Lekker, koud op brood met een grote klodder mayoquote:
*mjam*quote:Op zondag 1 juni 2014 19:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lekker, koud op brood met een grote klodder mayo
Heb het ook niet hoor. Wij eten chili straks. Ook erg lekkerquote:Op zondag 1 juni 2014 19:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
*mjam*Ik net een bordje mie op..dit klinkt veel lekkerder
brr daar moet je van houdenquote:Op zondag 1 juni 2014 19:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heb het ook niet hoor. Wij eten chili straks. Ook erg lekker
Dank je. Duurt nog ff, wij eten altijd laat, nooit voor half 9. En vandaag tussen de 2 Arrows in o.i.d.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
brr daar moet je van houdenEet smakelijk alvast
Ik ook kippie in de oven, met zelf verzonnen vulling. Iig met veel koflook.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dank je. Duurt nog ff, wij eten altijd laat, nooit voor half 9. En vandaag tussen de 2 Arrows in o.i.d.
Ik hou niet van kluiven, eet ook geen spareribs, maar kipfilet en knoflook zijn wel heerlijk. Ook alvast eet smakelijkquote:Op zondag 1 juni 2014 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook kippie in de oven, met zelf verzonnen vulling. Iig met veel koflook.
Ik heb die kip zijn reet volgepropt.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik hou niet van kluiven, eet ook geen spareribs, maar kipfilet en knoflook zijn wel heerlijk. Ook alvast eet smakelijk
heksball haxball haxballquote:Op zondag 1 juni 2014 21:11 schreef Punkman het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)bdffe8785997b&pass=1
verveling
Toch bij de modem kunnen komen?quote:
Doe je ook mee?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Toch bij de modem kunnen komen?
Volgens mij zitten ze allemaal bij haxball te chatten.
ipad dus haxball wordt lastigquote:
lekker hoorquote:Op zondag 1 juni 2014 21:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
hoe was het op het strand? hier kwam zonnetje ook door s'avonds
ehyhh ik zit in een andere? waar ben je?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:57 schreef Inodder het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)ba25ad17d8a82&pass=1
verveling
Bijnaquote:
Net zo als Utopia. Genoeg tijd om de begrafenis te regelenquote:
Ja, lol. Zat net nog een beetje bij te lezenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Net zo als Utopia. Genoeg tijd om de begrafenis te regelen
Is het 's ochtends nog wat, de cos?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, lol. Zat net nog een beetje bij te lezen
quote:
quote:
Ik weet niet. Ging vanmorgen om half 5 naar bed, ging pas kijken toen waren zelfs alle Utopianen al uit bed. Denk dat ik morgenochtend nog weer eens een poging waag. Jij helemaal niet meer?quote:
Overal waar ik kom, gaat de rest weg.... zou het dan toch aan mij liggenquote:
Aan ons!quote:Op zondag 1 juni 2014 22:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Overal waar ik kom, gaat de rest weg.... zou het dan toch aan mij liggen
quote:
hmmlastige vraag..ik heb nog deze maand streams..maar vreselijk utopiamoe..en ook een beetje cosmoe. Elke dag dat gezeikquote:Op zondag 1 juni 2014 22:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ging vanmorgen om half 5 naar bed, ging pas kijken toen waren zelfs alle Utopianen al uit bed. Denk dat ik morgenochtend nog weer eens een poging waag. Jij helemaal niet meer?
Ohh, die is leuk.quote:
Die dinosaurs, ik heb daar vroeger ook naar gekeken. Hoelang geleden was dat?quote:
Weet ik niet precies. 15 jaar?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die dinosaurs, ik heb daar vroeger ook naar gekeken. Hoelang geleden was dat?
Ik heb het even opgezocht. 1992, 22 jaar geleden alquote:
Choco?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Vorig weekend Liesje, nou jij, who's next?
Alles is altijd langer geleden dan het lijkt.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht. 1992, 22 jaar geleden al
Inderdaad. Ik schrik er soms vanquote:Op zondag 1 juni 2014 22:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Alles is altijd langer geleden dan het lijkt.
Ik al dik 10 jaar bij mijn. Ouders maar ligt aan mijn kamerquote:Op zondag 1 juni 2014 22:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb al 1,5 jaar een probleem met mijn computer. Geen zin meer om er energie in te steken.
Als ze nou eens, ipv steeds snellere computers met een groter geheugen, computers die zonder problemen functioneren bouwen.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:59 schreef isax het volgende:
[..]
Ik al dik 10 jaar bij mijn. Ouders maar ligt aan mijn kamer
Dan was ik een gelukkig mens.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als ze nou eens, ipv steeds snellere computers met een groter geheugen, computers die zonder problemen functioneren bouwen.
Is dat beter of erger dan tetrisblokjes?quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 23:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
aaaah ik heb eindelijk weer normaal internet
ik ook. wat een beetje moeite wel niet allemaal doetquote:Op zondag 1 juni 2014 23:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
aaaah ik heb eindelijk weer normaal internet
goed planquote:Op zondag 1 juni 2014 23:06 schreef Braindead2000 het volgende:
Zullen we even deze SC volkladderen. We lopen achter. Inodder komt steeds dichterbij met teruglezen.
Nee!quote:Op zondag 1 juni 2014 23:06 schreef Braindead2000 het volgende:
Zullen we even deze SC volkladderen. We lopen achter. Inodder komt steeds dichterbij met teruglezen.
Haha, katten hebben geen baas, die hebben personeelquote:Op zondag 1 juni 2014 23:03 schreef Voxs het volgende:
Deze is er een van mij. De stoel is van hem
[ afbeelding ]
Dan moet je prioriteiten stellen he. Fuck je vrienden, fuck je werk, fuck je huishoudelijke taken.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nee!
http://www.haxball.com/?r(...)573d5f3a6be50&pass=1
ps... ik loop alleen maar steeds verder achter.... 23 topics nu
True. Maar ik doe net alsof het niet zo isquote:Op zondag 1 juni 2014 23:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Haha, katten hebben geen baas, die hebben personeel
jullie wel... ik zit pas hier UTO / [UTOPIA SC #160] Tian bian yi duo yunquote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 23:10 schreef oma-Nijn het volgende:
Heb een nieuw pak voor de voetbal![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 juni 2014 23:10 schreef Joezi het volgende:
Ik heb de SC gang members eruit gehaald, iedereen mee eens?
Die straling is ook slecht voor je tietjesquote:Op zondag 1 juni 2014 23:10 schreef isax het volgende:
[..]
dat heb ik![]()
er is iets mis met mijn kamer. heel het huis heeft wifi. behalve de mijne.
Schaam je je voor je herkomst?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:10 schreef oma-Nijn het volgende:
Heb een nieuw pak voor de voetbal![]()
![]()
[ afbeelding ]
schiet niet op voor je, hopen dat de nieuwe week betere tijden brengt weer voor jequote:Op zondag 1 juni 2014 23:10 schreef isax het volgende:
[..]
dat heb ik![]()
ook voor je ballen.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die straling is ook slecht voor je tietjes
quote:Op zondag 1 juni 2014 23:10 schreef Joezi het volgende:
LOL, nee voor mijn lelijke harsesquote:
Waaruit ?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:10 schreef Joezi het volgende:
quote:Op zondag 1 juni 2014 23:12 schreef Voxs het volgende:
Ik ga er weer vandoor. Het was laat vannacht en nu moe.
Fijne avond/nacht nog
slaap lekkerquote:Op zondag 1 juni 2014 23:12 schreef Voxs het volgende:
Fijne avond/nacht nog
Fijne avond/nacht nog
tijd voor een andere kamer dusquote:Op zondag 1 juni 2014 23:10 schreef isax het volgende:
[..]
dat heb ik![]()
oei, onze relatie loopt niet echt soepel he?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik wil toch geen kindjes, jij wel schatje?
Fijne avond/nacht nog
Fijne avond/nacht nog
wil je baren?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:13 schreef isax het volgende:
[..]
oei, onze relatie loopt niet echt soepel he?
nee woon hier eigenlijk niet meerquote:
we zouden een japanner kunnen adopteren?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:14 schreef isax het volgende:
[..]
oei geweld in huiselijke sfeer is nooit goed.
jaja jij bent verslaafdquote:Op zondag 1 juni 2014 23:15 schreef Inodder het volgende:
[..]
nee verveeld....quote:
Ben van het weekend al voldoende uitgeputquote:
lol weet geen eens meer hoe we er aan zijn gekomen, baby volgens mij via VBL op FOKquote:Op zondag 1 juni 2014 23:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ok nog een paar potjes, het is weekend tenslotte
heksball![]()
![]()
heb je echt gescoord gister?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:18 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ben van het weekend al voldoende uitgeput
ik vind de meeste nog steeds opwindend en ik had de cd's van mijn moeder gejat. lolquote:Op zondag 1 juni 2014 23:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
meine mutti heeft alle platen van roxy music, ik vond de covers vroeger erg opwindend.
zullen we een belg nemen?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
jappen niet toch, meeste komt uit amerika toch
hadden altijd toch sexy covers, ken de muziek geen eens zo goed... alleen lets stick together.. cmon cmonquote:
slecht gequotequote:Op zondag 1 juni 2014 23:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
komen er nog een paar? we zijn maar met 3 nou
[quote][ afbeelding ] Op zondag 1 juni 2014 23:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja maar die hebben het dan zo warmquote:
slecht gelinktquote:Op zondag 1 juni 2014 23:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hey ChocoFanquote:
Vroeger postte ik hier vaak mee toen er nog andere RLS waren, dus een aantal user kennen mij nog wel van vroegerquote:Op zondag 1 juni 2014 23:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welkom in onze SC, hoe bent U hier verzeild geraakt? We verheugen ons op uw bijdrage.
quote:Op zondag 1 juni 2014 23:23 schreef isax het volgende:
[..]
ja maar die hebben het dan zo warm![]()
ik had een braziliaans vriendinnetje die geadopteert was. had het altijd koud. moeten we dus wel mee opletten.
wat van een rus?
quote:Op zondag 1 juni 2014 23:23 schreef isax het volgende:
[..]
ik had een braziliaans vriendinnetje die geadopteert was. had het altijd koud. moeten we dus wel mee opletten.
wat van een rus?
lol ik heb een colombiaanse geadopteerde vriend.. die voelt zoch steeds meer colombiaanquote:Op zondag 1 juni 2014 23:23 schreef isax het volgende:
[..]
wat van een rus?
die vriendin van mij ookquote:Op zondag 1 juni 2014 23:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik heb een colombiaanse geadopteerde vriend.. die voelt zoch steeds meer colombiaan
Wat houdt je katholieke sausje in? Zijn je ouders nog wel gelovig? Ik ben als antichrist opgevoedquote:Op zondag 1 juni 2014 23:24 schreef isax het volgende:
[..]
wat een poepie
en wat voor een geloof?
ik ben atheist met een katholiek sausje.
Welterustenquote:Op zondag 1 juni 2014 23:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Oké, veel balplezier allemaal en voor straks welterusten![]()
Slaap lekker strakjesquote:Op zondag 1 juni 2014 23:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Oké, veel balplezier allemaal en voor straks welterusten![]()
Een week geleden, zat ik in de jungle van Nepal, Het was daar ver over de 40 C, ik zweette me kapot daar. Nu, terug in Nederland, vind ik het maar bar koud!quote:Op zondag 1 juni 2014 23:23 schreef isax het volgende:
[..]
wat van een rus?
oehh van de oude garde, ik ben van de nieuwe garde, maar er is tegenwoordig geen strijd meer, dus welkom.. Was je van DGK?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:23 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Hey ChocoFan
[..]
Vroeger postte ik hier vaak mee toen er nog andere RLS waren, dus een aantal user kennen mij nog wel van vroeger
kunnen we al foto's zien van je loverquote:Op zondag 1 juni 2014 23:26 schreef Tayu het volgende:
[..]
Een week geleden, zat ik in de jungle van Nepal, Het was daar ver over de 40 C, ik zweette me kapot daar. Nu, terug in Nederland, vind ik het maar bar koud!
Ja, en ook van Big Brother zelfs, al postte ik toen nog onder een andere usernamequote:Op zondag 1 juni 2014 23:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
oehh van de oude garde, ik ben van de nieuwe garde, maar er is tegenwoordig geen strijd meer, dus welkom.. Was je van DGK?
niet meer gelovigquote:Op zondag 1 juni 2014 23:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat houdt je katholieke sausje in? Zijn je ouders nog wel gelovig? Ik ben als antichrist opgevoed
Gister niet... woensdag donderdag en vrijdagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |