geniet van de service aan boord. en het uitzicht.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:30 schreef FredvZ het volgende:
Klinkt goed allemaal.
Het zijn beide vluchten van Singapore Airlines, dus mocht ik vertraging hebben, dan zou het goed moeten komen als ik het zo lees.
Nu afwachten of ik welkom ben...
Hangt af.quote:
Van Haneda naar ams via Heathrow dag na olympische spelen met security checks had ik het niet gehaald in 1 uur en 20 min. Gelukkig had ik 2 uur om over te stappen.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:34 schreef miro86 het volgende:
[..]
Hangt af.
In de VS (JFJ, ATL etc) had je het pas nooit gehaald
is dat zo erg in de VS? Ik moet binnenkort overstappen in Houston, steeds twee uur de tijd. Toevallig ervaring mee?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:11 schreef gijsman het volgende:
Tja de vs ze krijgen het daar nog voor elkaar om een vlucht tussen philly en la guardia uren lang te vertragen.
Maar changi airport en singapore airlines, hun service is zo goed dat de overstap tijd geen probleem hoeft te zijn.
Laten we zeggen dat het in menig ander land (behalve India) beter geregeld is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
is dat zo erg in de VS? Ik moet binnenkort overstappen in Houston, steeds twee uur de tijd. Toevallig ervaring mee?
Je eerste binnenkomst in de VS betekend dat je de molen in moet. Douane, bagage ophalen, customs, bagage weg brengen, douane. Daarna is het zo simpel als de trein pakken. Dus als je een overstap in Chicago en Vegas hebt, heb je alleen veel tijd in Chicago nodig.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
is dat zo erg in de VS? Ik moet binnenkort overstappen in Houston, steeds twee uur de tijd. Toevallig ervaring mee?
Ik kan me dat nog wel herinneren bij mijn aankomst in Chicago jaren terug. Een paar jaar daarvoor (voor 9/11) in New York was er helemaal niets aan de handquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je eerste binnenkomst in de VS betekend dat je de molen in moet. Douane, bagage ophalen, customs, bagage weg brengen, douane. Daarna is het zo simpel als de trein pakken. Dus als je een overstap in Chicago en Vegas hebt, heb je alleen veel tijd in Chicago nodig.
Ik heb 70 minuten overstaptijd op Changi. Moet makkelijk lukken toch met die monorails?quote:Op zondag 1 juni 2014 10:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Singapore is een vier schiphols naast elkaar, qua groote, let ff op waar je aankomt en waar je vertrekt.
Koffie genoeg aan boord bij Singapore Airlines, dus om 7 uur 's ochtends hoef ik daar geen cafeïnerush meer te scoren.quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:14 schreef Roger_ het volgende:
op zich goed te doen, het gaat allemaal rap.
Maar laat je niet verleiden door dat je al rap het idee hebt dat je kort bij je gate van bestemming bent, en denk, goh, laat ik dan nog effe een bakje koffie nemen, aan het begin van de gang
was een voorbeeld, uiteraard. ik had me laatst behoorlijk gefopt . dacht ook nog effe tijd te hebben om effe een goeie hap te eten. de calorieën die ik tot me genomen had was ik weer kwijt, eer ik uit stapte.quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:27 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Koffie genoeg aan boord bij Singapore Airlines, dus om 7 uur 's ochtends hoef ik daar geen cafeïnerush meer te scoren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |