abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 mei 2014 @ 21:41:35 #1
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_140581012
Ik ga zoals het er nu naar uitziet binnenkort naar Australië op en neer voor een week.
De goedkoopste vlucht die ik tot nu toe heb kunnen vinden is inclusief een overstap in Singapore.
Op zich prima natuurlijk, maar volgens schema heb ik daar 1u20 minuten voor. Is dat genoeg tijd?
Ook voor mijn ruimbagage en zo?
Wat er gebeurd als ik het niet red?

Misschien maak ik me zorgen om niets, maar ik heb totaal geen ervaring met overstappen tijdens vliegreizen.
So we just called him Fred
pi_140581552
Ruim voldoende.

Ruim bagage wordt gewoon door het luchthaven personeel van het ene vliegtuig naar het andere gebracht dus het enige wat jij hoeft te doen is van de ene gate naar de andere hobbelen :)
-XOXO-
  Moderator zaterdag 31 mei 2014 @ 22:12:59 #3
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_140582337
Als het één maatschappij is (of samenwerkingsverband) is er ook geen probleem bij eventuele vertraging van de eerste vlucht. Zij zorgen dan voor een vervangende vlucht. Dat is niet het geval als je bij twee verschillende maatschappijen hebt geboekt.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 22:21:59 #4
63722 z80
I fink you freaky
pi_140582770
snelste weg tussen de uiterste gate's is met 2* een soort trammetje en ben je er in 20 minuten.
je kunt ook het hele stuk lopen als je er zin in hebt. maar dan moet je niet bij alle winkeltjes en kraampjes stoppen om het in 90 minuten te redden.
de ruim bagage wordt verzorgd en heb je geen omkijken naar.

ps
als je de gate gevonden hebt kijk dan even rond naar een computerhoek. daar kun je een bepaalde tijd gratis internetten. is de tijd op loop je naar de volgende computer of wacht een paar minuten.

of zoek een plattegrond om te zien wat er alle maal bij je in de buurt is.