In de 80's wel denk ik... Jobs was een visionair... Al haat ik Apple...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een i pad ofzo zou in de jaren tachtig toch ondenkbaar zijn geweest
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Stomme kat staat te knuffelen met een groot blikje tonijn
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dolfijnen zijn agressieve gemene klote beesten...
ik heb ook niks met Apple ofzoquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
In de 80's wel denk ik... Jobs was een visionair... Al haat ik Apple...
Wikiquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
slechte ervaringen mee?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dolfijnen zijn agressieve gemene klote beesten...
Ik ook niet, maar een ipad gekregen..dus..dan wel weer leuk. En op zolder een Macintosh uit 84 ofzo met 1mb werkgeheugenquote:
Apple heeft zijn innovatieve plafond bereikt, ze kopen nu shit overquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, ik lees veel.quote:
toestand, laat je ons nu weer alleenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:09 schreef Inodder het volgende:
Ik ga maar eens voer regelen...
straks nog bezoek en op stap...
zal dus niet heel erg aanwezig zijn vanavond...
ja..teveel accent op design gelegd..ze kunnen het niet meer bijbenen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Apple heeft zijn innovatieve plafond bereikt, ze kopen nu shit over
Mischien is de technologie piek bereikt voorlopig of zou het alleen nog maar sneller gaanquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vooral eind 80 barstte de strijd qua (consumenten)elektronica idd echt los. Vooral IBM kwam als winnaar uit de bus destijds.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wiki
In addition to many academic and research systems, there were several companies with commercial products in the 1980s: Pencept, Communications Intelligence Corporation, and Linus were among the best known of a crowded field. Later, GO Corp. brought out the PenPoint OS operating system for tablet products such as the EO Personal Communicator: one of the patents from GO corporation was the subject of recent infringement lawsuit concerning the Tablet PC operating system.[4]
Op andere gebieden juist vooruitgang..robotics..armen/benen/implantaten die mensen laten zien, pakken etcquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mischien is de technologie piek bereikt voorlopig of zou het alleen nog maar sneller gaan
Beter goed gejat dan slecht bedacht he... Daarom nemen ze maar Beats by Dre over. Zelf oordoppen maken kunnen ze niet goedquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
dat kanquote:
Alleen werkte een hype en een kek design helaas stukken beter.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vooral eind 80 barstte de strijd qua (consumenten)elektronica idd echt los. Vooral IBM kwam als winnaar uit de bus destijds.
Klopt ja gekke jappen zijn erook nogquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Op andere gebieden juist vooruitgang..robotics..armen/benen/implantaten die mensen laten zien, pakken etc
Beats anders ook nietquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht bedacht he... Daarom nemen ze maar Beats by Dre over. Zelf oordoppen maken kunnen ze niet goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |