Ja, je kan gewoon geen fatsoenlijke proefrit maken. Ik was ook bang om stil komen te staan. Ik vind het ook niet klantvriendelijk. Wat kost 10 euro benzine nou totaal op een auto? Note bene ook bij een bedrijf waar ze afleverkosten rekende waar je dan een kleine beurt en halve tank benzine kreeg. Je gaat er toch vanuit dat je auto's verkocht worden? Pleur er dan alvast wat benzine in.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:31 schreef yucon187 het volgende:
bekend probleem inderdaad! heb laatst ook een nieuwe waggie gekocht en bij alle auto's waarin ik proefritjes heb gemaakt was de tank zo goed als leeg waardoor k telkens bang was ergens te stranden met t ding midden op een weg waar k niet direct even die bak aan de kant kan zetten ofzo, waarna k dan dus die dealer kan gaan bellen voor hulp. echt superhandig joh![]()
ik begrijp dat ze niet graag willen dat je urenlang gaat rondtuffen maar zorg dat de tank 1 streepje vol
zit bijv.
echt ergerlijk!
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Nederland zijn gewoon supergierig. Die zijn in staat om een auto van 10.000 euro in te ruilen of een auto van 20.000 en dan de tank zo ver mogelijk leeg te rijden, omdat ze het zonde vinden als ze anders een tientje benzine mislopen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:36 schreef Hyperdude het volgende:
Neem je toch zelf een tankje mee?
Weet je direct hoeveel geld er waarschijnlijk de laatste tijd aan onderhoud is besteed. 0
Ja, en nee.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:40 schreef n00b13 het volgende:
Je hebt dus benzine in de auto van de dealer geflikkerd?
En toen? Gaf ie jou geld?
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:19 schreef Zeetakje het volgende:
Gewoon gaan rijden tot de tank leeg is, zorg dat je in de buurt van je huis bent en dan strand je met de auto en zoekt de autoverkoper het toch lekker uit?
zelf meenemen? ja doeiquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |