Hmm, lekker een plaatje.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:12 schreef Miek37 het volgende:
Ik zou de brunch verzorgen, tast toe mensen!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:12 schreef Miek37 het volgende:
[ afbeelding ]
side projects zorgen er tenminste voo dat men niet in het zelfde hokje blijft hangenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:18 schreef isax het volgende:
godver ik trap er weer in
ik zit te luisteren naar nieuwe muziek van een deel van mijn favo band![]()
side projects
Lekker, heb wel een goede bodem nodig vandaagquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:12 schreef Miek37 het volgende:
[ afbeelding ]
Nice! Ik heb toch maar tot een uur of 3 zon in mijn tuin.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:22 schreef Gert het volgende:
Het zonnetje komt zo te voorschijn Lies, maar profiteer er meteen van want zo te zien komt er later op de dag weer een heel dik wolkenpakket voorbij:
http://www.sat24.nl/nl/nl
Ga je weer naar de kroeg, gezellie! Ik blijf de hele nacht op want KRO detective nacht!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lekker, heb wel een goede bodem nodig vandaag
Ik heb zegmaar 6 uur zon op mn balkon.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nice! Ik heb toch maar tot een uur of 3 zon in mijn tuin.
Oeh, strak blauwe lucht.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
Welke wolken?
[ afbeelding ]
Ik duik zo weer even met de kloten de zon in denk ik
Ja, opa moet werken, en we hebben darttoernooi. Leuk KRO detectives, ga wat opnemen denk ikquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:24 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ga je weer naar de kroeg, gezellie! Ik blijf de hele nacht op want KRO detective nacht!
Wil je bruine ballen oid?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
Welke wolken?
[ afbeelding ]
Ik duik zo weer even met de kloten de zon in denk ik
Je ken toch aan de voorkant gaan zitten met een neut.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nice! Ik heb toch maar tot een uur of 3 zon in mijn tuin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |