Officieel wel maar ik heb geen honger.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ga dat maar even doen ja, dat is wel belangrijk. lunch nu voor jou?
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:22 schreef chufi het volgende:
Dat geklooot is dat hier >
http://www.haxball.com/
Haha, dat komt omdat ze me hier zo lang ophouden 's nachts!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Schreeuwde ik zo hard. Waar hang jij telkens uit dan? Vroeger dronken we nog wel eens koffie in de cos
klopt meestal maakt iemand een kamer en plaatst een link met het wachtwoordquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:22 schreef chufi het volgende:
Dat geklooot is dat hier >
http://www.haxball.com/
wel doen. gezond blijven dus gewoon eten, hup hupquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Officieel wel maar ik heb geen honger.
En meespelen niet verplicht, je kan ook gewoon chatten en de rest toejuichenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt meestal maakt iemand een kamer en plaatst een link met het wachtwoord
als je dat ziet mag je gewoon toetreden daar
Ik drink al een glas melk tussendoor. Op een gegeven moment ben je die smaak van alcohol ook zat.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wel doen. gezond blijven dus gewoon eten, hup hup
Ow, dah wissik nie, ik bleef alsmaar allenig achter!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:24 schreef Punkman het volgende:
[..]
En meespelen niet verplicht, je kan ook gewoon chatten en de rest toejuichen
alcohol is bahquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik drink al een glas melk tussendoor. Op een gegeven moment ben je die smaak van alcohol ook zat.
Nee, opa werkt 2 avonden in de kroeg, vrijdag ga ik niet mee. Anders zit ik 2 avonden zijn salaris op te zuipen. Zaterdags wel, dan maak ik de hapjesquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:24 schreef Miek37 het volgende:
Oma Nijn, was je weer met Opa naar de kroeg?
Je kan er de volgende keer gewoon bijkomen, gezellig.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:25 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ow, dah wissik nie, ik bleef alsmaar allenig achter!
ik heb het echt al een paar keer gezegd dat niemand hoeft mee te spelen als je niet wilt. ik let er nu ook op als ze iemand indelen die niet wiltquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:25 schreef Miek37 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, opa werkt 2 avonden in de kroeg, vrijdag ga ik niet mee. Anders zit ik 2 avonden zijn salaris op te zuipen. Zaterdags wel, dan maak ik de hapjesen het zijn geen pinda's
Gewoon even aangeven dat je niet wilt spelen, dan komt het helemaal goed.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:25 schreef Miek37 het volgende:
[..]
nu is er volgens mij ook geen roomquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:29 schreef chufi het volgende:
Maar dab hie weet ik welke room ik in moet?
Kan er wel 1 opstarten, kunnen mensen even kijken hoe het werkt.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:29 schreef chufi het volgende:
Maar dab hie weet ik welke room ik in moet?
nergens, alleen voor een rls kom ik op een forum en alleen bij fokquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:30 schreef oma-Nijn het volgende:
En waar hangen jullie virtueel uit op FOK als er geen RLS is?
Ik wil wel even kijken, maar ben een kneus wat dat betreft, waarschijnlijk als ik ergens op klik zit ik op een linke HP site o.i.d.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:30 schreef Punkman het volgende:
[..]
Kan er wel 1 opstarten, kunnen mensen even kijken hoe het werkt.
Wil wel er mee naar heksbal ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |