Sinds ik een kunststof glimlach heb, lukt dat niet meer om die dingen te etenquote:
ik wel maar dat komt omdat ik een keer per ongeluk een vuist in mijn gezicht heb gehad. en dat deed vet pijn. was ook zo'n stom kut geintje, blijf maar staan ik stop op tijd. niet dusquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik denk het wel, gelukkig ben ik geen gevoels denker![]()
![]()
je kan er ook op sabbelenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Sinds ik een kunststof glimlach heb, lukt dat niet meer om die dingen te eten
dat lijkt me echt kut en ik hoop dat ik mijn tandjes nog lang houd want ik hoor dat vakerquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Sinds ik een kunststof glimlach heb, lukt dat niet meer om die dingen te eten
auw ja die ken ik ook wel. Maar voel het met deze niet zo.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik wel maar dat komt omdat ik een keer per ongeluk een vuist in mijn gezicht heb gehad. en dat deed vet pijn. was ook zo'n stom kut geintje, blijf maar staan ik stop op tijd. niet dus
Dat doe ik met chocorotsjes, en als ik kutvisite krijg leg ik de pinda's terug in het bakjequote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat doe ik met chocorotsjes, en als ik kutvisite krijg leg ik de pinda's terug in het bakje
[..]
Dat doe ik met chocorotsjes, en als ik kutvisite krijg leg ik de pinda's terug in het bakje
Er zijn nog meer dingen, maar ik wil geen banquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat lijkt me echt kut en ik hoop dat ik mijn tandjes nog lang houd want ik hoor dat vaker![]()
een lekkere rolo schijnt ook niet handig te zijn, caramel en kauwgom enz.
als je erop doelt wat ik denk, heel veel mannen zeggen dat het zonder gebit juist lekkerder is.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er zijn nog meer dingen, maar ik wil geen ban![]()
[..]
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er zijn nog meer dingen, maar ik wil geen ban![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
als je erop doelt wat ik denk, heel veel mannen zeggen dat het zonder gebit juist lekkerder is.
hebben ze in ieder geval geen last van kiezen die er wel eens langskomenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
als je erop doelt wat ik denk, heel veel mannen zeggen dat het zonder gebit juist lekkerder is.
![]()
Als ze moeten niezen is het ook een stuk minder erg...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hebben ze in ieder geval geen last van kiezen die er wel eens langskomen![]()
![]()
volgende keer die er zelf eerst uit halen en dan kijken of ze ze echt gaan zoeken. fucken die handelquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:34 schreef GekkePoes het volgende:
Ik heb altijd visite die de pecanoten uit het schaaltje nootjes vist
Ik had er walnoten tussen gedaanquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
volgende keer die er zelf eerst uit halen en dan kijken of ze ze echt gaan zoeken. fucken die handel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |