SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Het is jammer dat ik je gewoon niet in je muil kan schijtenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is jammer dat de completing bug terug is.. maar ik heb al bizar veel dealtjes opgepikt vanavond.
Jij bent gewoon een raar ventje.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:18 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Het is jammer dat ik je gewoon niet in je muil kan schijten
ook gezien netquote:
GLquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:25 schreef Rijst het volgende:
Op weg naar de finale
http://www.twitch.tv/chineesch
Echt zoiets simpels waar je gewoon niet niet aan kunt denken als ea zijnde...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:30 schreef Tim86 het volgende:
Echt heel gaar dat je maar 1 squad hebt..slaat ook nergens op. Nu is het zo onhandig..Snap die belemmering niet zo.
Dan schakel ik ff in. Dacht dat je nu begonquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Net 8 - 0 gewonnen en ben nu door naar de halve
#SMLENOquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik merk wel dat mensen nu echt niet opletten.. ik pikte Wallyson op voor 2.1k op open bid en nog veeeeeeeeeel meer.. shiny spelers voor 150c enzo.
Ja, ik probeer nu te zoeken en dan te bieden maar dat lukt niet echt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:38 schreef Tim86 het volgende:
Ligt de webapp er nu in zijn geheel uit? FUT is stront traag ook..
Ik word net uit ultimate team geflikkerdquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:38 schreef Tim86 het volgende:
Ligt de webapp er nu in zijn geheel uit? FUT is stront traag ook..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |