Nietsquote:
Dynamo fake?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:45 schreef cjan het volgende:
Nee, nadat dynamo zelfs fake is geloof ik helemaal niks meer.
En tegelijkertijd zou dat ons blind maken voor echte wonderen toch? Stel dat je zelf, ondanks je sceptische vermogen, 100% zeker zou zijn van wat je gezien hebt. Hoe frustrerend zou het zijn als iedereen dan gaat twijfelen aan je inschattingsvermogen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Altijd kritisch blijven. De kans dat het vooropgezet is met acteurs of dat het trucs zijn is véél groter dan dat het daadwerkelijk magie of buitenaards is. Juist in deze tijd van tv en internet waarbij we dit soort oplichting en illusionistentrucs al zo vaak hebben kunnen zien zouden we beter moeten weten. Wij hebben veel minder een excuus om hier in te trappen dan mensen 50 jaar of langer geleden.
Noem eens een voorbeeld dan van wat jij gelooft dat bestaat.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:51 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
En tegelijkertijd zou dat ons blind maken voor echte wonderen toch? Stel dat je zelf, ondanks je sceptische vermogen, 100% zeker zou zijn van wat je gezien hebt. Hoe frustrerend zou het zijn als iedereen dan gaat twijfelen aan je inschattingsvermogen.
Ik geloof niet. Punt!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:54 schreef cjan het volgende:
Noem eens een voorbeeld dan van wat jij gelooft dat bestaat.
Als je dat sowieso niet begreep vanaf de eerste seconde ben je echt vmbo dom. Hoe achterlijk dom ben je als je dat gelooft.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:45 schreef cjan het volgende:
Ik denk dat ik vannacht in bed vooral nadenk wat nou eigenlijk een wonder is. Iets wat tegen de natuurwetten ingaat? En als dat mogelijk is, kun je het dan nog wel een wonder noemen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:56 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
Ik geloof niet. Punt!
Ik denk dat ik blind zou zijn voor een echt wonder. Ik zou gaan twijfelen aan wat ik zag. Misschien nog een paar uur rond draaien 's avonds in bed, omdat ik niet kan bevatten wat ik heb gezien. Maar de volgende dag zou ik het gaan bagatelliseren en denken dat ik in de maling genomen ben.
Ik dacht eerst dat het om een dynamo van een fiets ging en hoe dat in vredesnaam fake kon zijn, maar blijkbaar is het ook een goochelaar.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:54 schreef Bosscielny het volgende:
[..]
Als je dat sowieso niet begreep vanaf de eerste seconde ben je echt vmbo dom. Hoe achterlijk dom ben je als je dat gelooft.
Het is mooi om te zien, maar alle mentalisten, goochelaars etc zijn puur bedrog. Maar blijkbaar zijn er mensen die het werkelijk geloven, anders zou er niet zo veel belangstelling voor zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:03 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het om een dynamo van een fiets ging en hoe dat in vredesnaam fake kon zijn, maar blijkbaar is het ook een goochelaar.![]()
Ik vraag me af hoeveel mensen er daadwerkelijk in geloven. Volgens mij zien de meesten het vooral als vermaak.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:10 schreef Bosscielny het volgende:
[..]
Het is mooi om te zien, maar alle mentalisten, goochelaars etc zijn puur bedrog. Maar blijkbaar zijn er mensen die het werkelijk geloven, anders zou er niet zo veel belangstelling voor zijn.
Hoe verklaar je dan dat mijn fietsverlichting brandt zonder batterijen of accu?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:45 schreef cjan het volgende:
Precies. Ik zou denken in welke fake serie van Discovery ben ik nu terecht gekomen. Of National Geographic.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:45 schreef cjan het volgende:
Misschien brandt het op gas. Of wat ik geloof ik eens zag op Discovery was een vrouw die bij het voorbijlopen straatverlichting liet branden. Ow wacht even wellicht fake....quote:Op zaterdag 31 mei 2014 07:59 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat mijn fietsverlichting brandt zonder batterijen of accu?
Dat valt dus wel mee want zelf Mathijs van Nieuwkerk gelooft het.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:54 schreef Bosscielny het volgende:
[..]
Als je dat sowieso niet begreep vanaf de eerste seconde ben je echt vmbo dom. Hoe achterlijk dom ben je als je dat gelooft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |