Ik dacht dat jij ook aan een TU studeerde :pquote:
En wat studeer jij waar dan?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:36 schreef Gentianella het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook aan een TU studeerde :p
Verder ben ik het eens natuurlijk.
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:58 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Doe normaal
wist trouwens geeneens dat je dat krijgt bij IO![]()
Gewoon heel dat boek krijgen we geloof ik.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:37 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Ik haat het niet, ik besef me gewoon dat ik geïndoctrineerd ben
Geen zorgen. Ik bedoel, bouwko kan geen huisje bouwen, scheiko's laten resultaten op hun prostaat slaan, en alleen freaks studeren vliegtuigvouwtechniek. Iedere studie faalt.quote:
Blaten.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:41 schreef Mitsu het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat je leert bij tb.
Tegenwoordig vrij weinig geloof ik.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:41 schreef Mitsu het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat je leert bij tb.
Technische Bedrijfskunde, maar het is tegenwoordig bijna gelijk aan gewone bedrijfskunde geloof ik.quote:
Wat ik studeer kan je wel opmaken uit mijn posts denk ik, maar als ik zeg waar ik studeer verlies ik mijn anonimiteitquote:
Nee, geen idee, en te lui om terug te zoeken. Vertel eens?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:44 schreef Gentianella het volgende:
[..]
Wat ik studeer kan je wel opmaken uit mijn posts denk ik, maar als ik zeg waar ik studeer verlies ik mijn anonimiteit. Ik heb niet echt iets tegen de TU hoor, ik snap alleen niet waarom je de technische variant van mijn studie zou verkiezen boven de echte. LR en zo snap ik wel.
wiskunde denk ikquote:Op maandag 2 juni 2014 21:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, geen idee, en te lui om terug te zoeken. Vertel eens?
Oh, ah. Maar technische wiskunde verschilt toch wel van gewoon wiskunde lijkt me?quote:
Mwah, hangt van je richting af.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, ah. Maar technische wiskunde verschilt toch wel van gewoon wiskunde lijkt me?
Geen ideequote:Op maandag 2 juni 2014 21:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, ah. Maar technische wiskunde verschilt toch wel van gewoon wiskunde lijkt me?
Vraag het Amoebaquote:Op maandag 2 juni 2014 21:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk helemaal geen bètastudie, dus dat maakt niet uit.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:40 schreef OllieWilliams het volgende:
Enige studie die ik oprecht niet serieus kan nemen is tb
Dacht het ook ja, meer aandacht voor modelleren en numerieke analyse dan voor bijvoorbeeld topologie enzo.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:54 schreef netchip het volgende:
[..]
Vraag het AmoebaVolgens mij ligt de nadruk bij technische wiskunde op het in de praktijk gebruiken, je leert modelleren etc, wat je niet (of minder) leert bij 'gewone' wiskunde.
Correct me if I'm wrong.
Bij technische aardwetenschappen haalde ik ook wel even mijn wenkbrauwen op.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:40 schreef OllieWilliams het volgende:
Enige studie die ik oprecht niet serieus kan nemen is tb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |