SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
En hier weer verderoh ah toma toma vem vem vem vem
Het is echt leuk. Maar niet alleen om feest te vieren maar ook de natuur is mooi en de oude stad op de heuvel. Prachtige kerken en natuurlijk de zee en het strand. Ik ga er nu al een aantal jaar naar toe en het verveelt me nog steeds niet. Aanrader Tarado.quote:
Misschien een keer doenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is echt leuk. Maar niet alleen om feest te vieren maar ook de natuur is mooi en de oude stad op de heuvel. Prachtige kerken en natuurlijk de zee en het strand. Ik ga er nu al een aantal jaar naar toe en het verveelt me nog steeds niet. Aanrader Tarado.
ik doe de proeven buitenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dankjewel Sara![]()
Doe je voorzichtig met je scheikundeproeven? Dat je niet plotseling op het dak zit![]()
Maar zonder dollen, hartstikke interessant om je in scheikunde te verdiepen. Laag of hooggeschoold.
Zonnekloppenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 09:53 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik doe de proeven buitenvandaag lekker zonnekloppen maar wel smeren.
veel plezier bij de kapperquote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zonnekloppenwat is dat Belgisch toch een geweldige taal .
Ik ga me op mijn kop laten kloppen want naar de kappergedoe altijd bah. Maar ja, soms moet het he?
Tot later
vet ontbijten divje dan gooi je die kater raam uit en ga van de zon genietenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:43 schreef Divje het volgende:
Oeps
Beetje uit de hand gelopen vannacht, koppijn!
Have fun bij de kapper Lav
Frituur staat al aanquote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
vet ontbijten divje dan gooi je die kater raam uit en ga van de zon genieten
Ik vind in tegenstelling tot de meeste vrouwen de kapper een noodzakelijk kwaad.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:43 schreef Divje het volgende:
Oeps
Beetje uit de hand gelopen vannacht, koppijn!
Have fun bij de kapper Lav
Ken iemand die er om de 2 weken zitquote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind in tegenstelling tot de meeste vrouwen de kapper een noodzakelijk kwaad.
Maar ik ben er weer 6 weken vanaf
Om de 2 wknquote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Ken iemand die er om de 2 weken zitDan mankeert er weer van alles aan. bdd
Haha jaquote:
Dus zij ziet er altijd pico bello uit al vindt ze zelf van niet?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha jadie is zo onzeker. Het is nóóit goed
Die kapper is er maar al te blij mee denk ik zo. Gegarandeerd 40,- wat hij per maand binnen krijgt van haar
Heel mooi meisjequote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus zij ziet er altijd pico bello uit al vindt ze zelf van niet?
Heel erg als je zoiets hebt. Zieligquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Heel mooi meisjemaar idd, ze vind zelf dat ze er niet uit ziet. 't Is dat ze er geen geld voor heeft anders was ze langs de plastieken chirurg gegaan
Zonde eigenlijk
Inderdaad. En heeel vermoeiend voor haar omgevingquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel erg als je zoiets hebt. Zielig
Is je kater al weg? Ben je al weer klaar voor het volgende bierfestijn?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Inderdaad. En heeel vermoeiend voor haar omgevingJarenlang therapieën volgen haalt ook niks uit.
Erg apart.
Maargoedmooie dag weer vandaag. Vanavond Piratenfestijn
zal wel weer met bier gegooid worden
Heb jij nog dingen in de planning vandaag?
Oe kip. Lekkerquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is je kater al weg? Ben je al weer klaar voor het volgende bierfestijn?
Ik ben druk met van allesiets met kip en kop. Oh nee, zonder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |