SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
kwestie van 19 packs openenquote:
Moet je de Tutorial ook niet skipper!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik snap niet eens hoe spelers linken.
Alles met zelfde continent linkt en zelfde land natuurlijk sterke link.quote:
quote:
Kwam door die free pack van die free pack.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:04 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb een free gift pack in WC FUT, die stond er net nog niet
Serieus, hahahaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Kwam door die free pack van die free pack.
Als je een free pack in echte fut redeemt krijg je 'm in WC of zo.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:04 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb een free gift pack in WC FUT, die stond er net nog niet
Jep kloptquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Als je een free pack in echte fut redeemt krijg je 'm in WC of zo.
Krijg je als wajonger ook vakantiegeld?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:59 schreef Maver24 het volgende:
ik heb nu 19 packs geopend want ik had 19 free packs
TOTS De Rossi verkocht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
H2Hquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:15 schreef wieisboos het volgende:
godver waarom heb ik hier 80k aan uitgegeven had net zo goed H2H kunnen gaan doen
Goeie sample wel.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:17 schreef Tim86 het volgende:
Van Ginkel en Vilhena zitten er ook in. Mijn tegenstander scoort nu uit een kopbal met Hazard..die kopballen zijn net zo OP
10 kopgoals in 3 wedstrijden gezien alquote:
Ja ik zeg toch ook goede samplequote:
Dit ja.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:22 schreef Roypsv het volgende:
Wel beter dat ze de H2H Engine gebruiken, zouden ze ook bij fut normaal moeten doen.
[10 kopgoals in 3 wedstrijden..kom op. 4 ook van rand 16..nog geen verdediger een duel zien winnen. 7 goals daarvan gewoon van mij overigens..ieder geblokt schot gaat de lucht in en dan kop je binnen..waar je ook staat in de 16quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch ook goede sample
Kom op 3 kopgoals, en dan ook nog steeds tegen ''jou'' misschien kan jij ze wel slecht verdedigen.
#BijDeHand
Ja ik er deze fifa nog nooit last van gehad hoor, sowieso niet in FUT en niet in H2H. Maar jij hebt meer potjes gespeeld dan mij dusquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[10 kopgoals in 3 wedstrijden..kom op. 4 ook van rand 16..nog geen verdediger een duel zien winnen. 7 goals daarvan gewoon van mij overigens..ieder geblokt schot gaat de lucht in en dan kop je binnen..waar je ook staat in de 16
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:25 schreef wieisboos het volgende:
Mijn eerste potje gespeeld. Kreeg deze meneer in mijn pakket![]()
[ afbeelding ]
Ik kreeg Bony maar ik had die pack per ongeluk gediscardquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:25 schreef Rijst het volgende:
Ik heb trouwens Drogba. kijken of i kdaar een tea mee kan maken.
Je krijgt dus niet alleen maar 64 rated keepers uit Korea dusquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:25 schreef wieisboos het volgende:
Mijn eerste potje gespeeld. Kreeg deze meneer in mijn pakket![]()
[ afbeelding ]
Vind fut fijnerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:27 schreef Confetti het volgende:
Hoe is de gameplay? Anders of hetzelfe als FUT
Zeker met al die free packs in FUT zelfquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:28 schreef Confetti het volgende:
FF 1 miljoen erdoorheen jagen. Met die 5k packs moet ik toch wel minstens 500k terug kunnen krijgen
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:34 schreef over_hedge het volgende:
ik zit bij de bios. Zou liever packs openen nu
ja erg he.quote:
Janmaatquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:41 schreef FCsuarez het volgende:
goed eerste wedstrijd zit er op9-0
speelt best lekker
4 keer CR7![]()
CR7 Costa Cunningham
Xabi alonso Gerrard Matuidi
Alba ogbonna Cahill Janmaat
Valdes
gooi er 50K tegen aan manquote:
Ja. Is een glitch, die hoor je niet te krijgen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:47 schreef lesleyyb het volgende:
had iemand anders ook toen je WC FUT voor het eerst opende je 4 zag staan bij mijn pakketten en als je daar dan op klikt er geen pakketten in die categorie beschikbaar zijn?
ok bedanktquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja. Is een glitch, die hoor je niet te krijgen.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:47 schreef FCsuarez het volgende:
he ik ging die WC shit uit en weer in en ik had in ene een Pack![]()
dat zijn die not found dingen
ja en die krijg je dan weer free in WCquote:
1 spelerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:52 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Krijg je nou packs na wedstrijden of wat?
Ik ga er niet aan beginnen, timmy_turner heeft me het licht doen zien.quote:
Zijn packs met maar 1 speler.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu zijn mijn spelers moe.. maar ik heb wel 5 free packs.
Huh?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik ga er niet aan beginnen, timmy_turner heeft me het licht doen zien.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik ga er niet aan beginnen, timmy_turner heeft me het licht doen zien.
Ik had al 5 world cup packs geopend.. wel mooi dat je die consumables ook in de gewone FUT kan gebruiken.quote:
Die ken ik nog van FUT12.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:11 schreef Ozz-03 het volgende:
3x aids in die one-player packs.Nu een 64 rated speler uit Honduras met de naam Welcome.
twitter:RobHodson_ twitterde op vrijdag 30-05-2014 om 21:11:27If you are disconnected at the end of a FUT WC match please go here: http://t.co/RYeAoDngSQ reageer retweet
speel met motherfucking schaken op RWquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:14 schreef Zhano het volgende:
Pato en Elia. Fatsoenlijke LW voor mn Europeanen
Giroud is wel een aardige spits, verbaast me altijd.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
2e account: Drogba, Ramos (Col), Siem de Jong en Giroud. Aardige spitsen, maar dat was het wel. Geen fatsoenlijke middenvelders of verdedigers. Accountje 1 wordt het dus om mee te spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg net Abate in mijn pack voor het winnen van de groep, dus die heb ik nu RB.
Feyenoord Rotterdam
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mijn motherfuckingbazen. 3x winst. Ik word alleen een klein beetje overlopen op het middenveld steeds.
Mooie fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg net Abate in mijn pack voor het winnen van de groep, dus die heb ik nu RB.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mijn motherfuckingbazen. 3x winst. Ik word alleen een klein beetje overlopen op het middenveld steeds.
Met wat voor filter heb je deze foto gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg net Abate in mijn pack voor het winnen van de groep, dus die heb ik nu RB.
Wel mooiRock you in your face and stab your brain with your nosebone
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik vind dit echt veel chiller spelen
quote:
Was een keer in de gracht gepleurd 's nachts met mijn telefoon op zak.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Met wat voor filter heb je deze foto gemaakt?
Wel mooi
Lindgren. op de verkeerde account?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
[..]
Was een keer in de gracht gepleurd 's nachts met mijn telefoon op zak.Dat ding wel weer aan de praat gekregen, maar de foto's zijn kut.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]_________________________!
Hopen dat je Barzagli of Bonucci dan krijgt, zijn echt ongekend goed.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:39 schreef rolls-reus het volgende:
Wat een bruut team heb ik![]()
4231
Pato
Ramirez - suarez - de maria
De rossi - paulinho
Criscito - chiellini - astori - maicon
Buffon
![]()
![]()
Ogbonnaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hopen dat je Barzagli of Bonucci dan krijgt, zijn echt ongekend goed.
Zou kunnen. Ik kreeg net wel 1 nadat mn tegenstander disconnecte bij 4-1 voor.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:40 schreef Confetti het volgende:
Klopt het dat je 1 speler krijgt als je een potje quit?![]()
Net geprobeerd, ja dusquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:40 schreef Confetti het volgende:
Klopt het dat je 1 speler krijgt als je een potje quit?![]()
11 kneuzen neerzetten die contracten kunnen toch verlopenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:44 schreef Confetti het volgende:
Offline werkt het overigens ook. Potje starten, quitten en je hebt een free pack
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:47 schreef Zhano het volgende:
Nu al spijt dat ik hier coins aan verspild heb
gewoon mooi teampie maken, ff wereld kampioen worden, leuk toch.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:47 schreef Zhano het volgende:
Nu al spijt dat ik hier coins aan verspild heb
heb in 3 potjes nog geen pingel meegemaaktquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:52 schreef Zhano het volgende:
Die pingelsJe hoeft maar naar iemand te kijken en ze liggen.
Dat poulesysteem vind ik wel leuk bedacht.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb in 3 potjes nog geen pingel meegemaakt
wel 1e in de poule op doelsaldo
gewoon update draaien en FUT openenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:55 schreef poker4lifee het volgende:
niks met wc te zienmoet ik eht eerst uit de ps store downloaden ofzo? :$ #pokergitaar
vin t wel vet dat je ook zie hoeveel het bij die andere wedstrijd staatquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat poulesysteem vind ik wel leuk bedacht.
thxquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon update draaien en FUT openenstaat hij bij home.
Ja precies. Het is een kleine uitbreiding en het is goed dat EA het daarbij houdt. Zodra ze het als heel spel gaan zien, weten ze het daar altijd te verneuken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon update draaien en FUT openenstaat hij bij home.
[..]
vin t wel vet dat je ook zie hoeveel het bij die andere wedstrijd staat
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:57 schreef wieisboos het volgende:
Ik moet tegen iemand met Vermeer op LW.. misschien dacht hij dat het Lens was
Lens = Fer.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:57 schreef wieisboos het volgende:
Ik moet tegen iemand met Vermeer op LW.. misschien dacht hij dat het Lens was
23 spelertsquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:59 schreef poker4lifee het volgende:
dacht dat je gratis packs kreegalleen begin troep gekregen
Shaqiri en Pato, rest niet eens middelmaatquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
23 spelertszat er niks moois tussen.
die foto van Fer idd
soms is het even wachtenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Shaqiri en Pato, rest niet eens middelmaat
Ik nog veel slechter dan datquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Shaqiri en Pato, rest niet eens middelmaat
In je starterspack? Dan ga ik ook een paar accounts openenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
soms is het even wachtenhier zat ronaldo ook pas in account 6
ja in het starterpack, weet niet of het toeval was dat ik portugal als land had gekozen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
In je starterspack? Dan ga ik ook een paar accounts openen
FOTOquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:09 schreef Ozz-03 het volgende:
Fer in packheeft ook gewoon een heel ander foto.
zonde he, had hem graag op de CAM positie gehad in europa team.quote:
neequote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:26 schreef Reemi het volgende:
Zit je world cup team eigenlijk in de webapp?
Ah, jammer, ik kreeg net batta in de kwart finale met 4-0quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:35 schreef Tim86 het volgende:
Verloren door 2 bizarre bizarre bizarre aidsgoals tegen in de verlenging..echt ongekend. Kwam van 0-2 terug tot 3-2 voor en ineens dat. Gewoon de 2 meest bizarre tegengoals die ik ooit in FUT heb gezien en dat na elkaar in de verlenging van de halve finale
Kom nu terug in mijn teamscherm. Heb in die wedstrijd 5 (!!) blessures opgelopenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:35 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ah, jammer, ik kreeg net batta in de kwart finale met 4-0![]()
Ach ja
Jouw spelers zijn wijvenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kom nu terug in mijn teamscherm. Heb in die wedstrijd 5 (!!) blessures opgelopen
Ik heb allemaal Afrikanen, dus die zullen stiekem wel een jaar of 40 zijn allemaal.quote:
DITquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:52 schreef Kiid het volgende:
Zit nou ook in halve finale. Net echt tegen een eersteklas mongool. 5 verdedigers, kick off glitch en constant LB Y's. Wel dik ingemaakt, maar snap niet hoe sommige voor hun plezier op die manier spelen
Maar nog geen Ibarbo's gezien?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:57 schreef Tim86 het volgende:
Hoe beter je team wordt (chem) hoe meer de gameplay gewoon de oude FUT is ook
Aan het begin leek het spel echt net H2H qua snelheid, maar nu is het alweer hetzelfde. En je komt natuurlijk weer hetzelfde tuig tegen met hetzefde onsportieve gedoe..beetje jammer.
2x tegen een starterteam en 3x tegen iemand die wel packs gekocht leek te hebben. Die laatste 3 deden allemaal 2 of 3 wissels bij de aftrap en daar kwamen of wereldtoppers of pacehoeren in de ploeg. Ibarbo nog niet, wel Remy, Muriel en Vargas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:11 schreef TBakkert het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is gewoon een tof spel hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |