SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van juni:
DI 10-6 Nominatie.
WO 11-6 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 15-6 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 16-6 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Ik had het vandaag vooral op de achtergrond aan staan.quote:
hangt ervanaf of ze er blij mee isquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:44 schreef formule het volgende:
[..]
goed of slecht nieuws Sorry domme vraag Ik doe maar wat
Haha. Ik vroeg me ook af waar iedereen was. Zit lekker te eten. Ik denk. Even gezellig mee lezen, maar nee hoor. Er kwam nietsquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:41 schreef Injetta het volgende:
Zijn jullie nu allemaal weg omdat je het niet meer aan kunt horen???![]()
![]()
Ben er idd de laatste drie dagen bijna niet meer geweest.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:41 schreef Injetta het volgende:
Zijn jullie nu allemaal weg omdat je het niet meer aan kunt horen???![]()
![]()
tis te walgelijk die ventquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:35 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik had het vandaag vooral op de achtergrond aan staan.
Ik werd kotsmisselijk van de geluiden.
Het is voor 80% boeren, scheten, vreetgeluiden en om de haverklap plotseling heel hard idioot gillen en achterlijk zingen.
Tussendoor de hele tijd die zaag.
Heel weinig echte conversatie gehoord.
Dan valt ook op dat als er mensen een gesprek hebben dat er dwars door heen geschreeuwd wordt, dat ze het 9 van de 10 keer abrupt afbreken.
Ik had me Utopia toch wat prettiger en idealer voorgesteld.
Ook nu weer gekrijs...![]()
![]()
![]()
Da's toch technisch onmogelijk???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |