quote:HET RECORD IS BINNEN!
Na 198 uur radiomaken heeft Giel de 3FM studio verlaten. Hij heeft het wereldrecord radiomaken verbroken! En daar mag een bel voor klinken!
Giel heeft het record te pakken
Giel versloeg om 05:00 uur het record van 190 uur radiomaken. Dat moest gevierd worden met champagne. Maar het einde was nog niet in zicht, want Giel ging daarna lekker nog 8 uur door!
Giel in het Guinness Book of Records
Vooralsnog is het record officieus behaald, want pas als Guinness het gecontroleerd heeft (er zijn nogal wat regels verbonden aan zo'n recordpoging), dan mag het officieel genoemd worden.
Ja idd. Coen kent de pareltjes toch nietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig het slechtste nummer van Automatic for the People
en inb4 Nightswimming.
Sweetness Follows en Ignoreland. Drive en Man on the Moon zijn de beste singles.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd. Coen kent de pareltjes toch niet
Je zei tr... Hihihiquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:30 schreef ChatGirl het volgende:
Ik trek deze plaat heel slecht.
Inb4 'je zei 'trekken'.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit weekend dat is pas klachtwaardig. #struggles #myhardlive
De organisatie heeft een weekend hier voor alle bestuursleden en medewerkers. Er zijn dus ongeveer 30-35 mensen in totaal, die allemaal gevoed moeten worden.
Een keer raden wie het hele weekend maar rennen en vliegen? Juist wij als stagiairs en vrijwilligers...
Daarnaast slaapt er ook een vrouw bij ons in de slaapzaal en ze snurkt zo hard dat slapen onmogelijk is. Een keer raden wie er dit weekend ook bijna geen oog dicht gaat doen? Juist ikke.
Ik ben maandag dood.
/LiefDageboek
topicreport?quote:
Find The Riverquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sweetness Follows en Ignoreland. Drive en Man on the Moon zijn de beste singles.
quote:
Die vind ik wel leuk maar niet zo bijzonder.quote:
LEKKER HITJESSSS DRAAIEN!!! WAAR ZIJN DIE HANDJEEEEEEEES???quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik wel leuk maar niet zo bijzonder.
Knap trouwens om de 2 minste singles te draaienCoen heeft echt wansmaak.
Muzieksnobquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik wel leuk maar niet zo bijzonder.
Knap trouwens om de 2 minste singles te draaienCoen heeft echt wansmaak.
Ik vind het gewoon jammer. The Sidewinter Sleeps Tonite vind ik overigens een prima keuze (is misschien marginaal slechter, maar /care), maar Everybody Hurts is de minste van die plaat. En ik heb m de afgelopen week 2x geluisterd dus dat zeg ik niet om hip te doenquote:
Bij Everybody Hurts is dat helaas gerechtigdquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:36 schreef Sersjee het volgende:
Bij Automatic for the people over minste/slechtste praten... Dat doe je niet. Geniaal album.
Maar dit zijn uren dat veel mensen luisteren, dus iets populaire platen om geen luisteraars te verliezen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer. The Sidewinter Sleeps Tonite vind ik overigens een prima keuze (is misschien marginaal slechter, maar /care), maar Everybody Hurts is de minste van die plaat. En ik heb m de afgelopen week 2x geluisterd dus dat zeg ik niet om hip te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |