Waarom is het knap dat hij op zijn 26e in Belgie speelt? Wat is daar zo bijzonder aan slet?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan was het mogelijk geweest ja.Toch wel knap. Op je 26e in België spelen, willen gaan voor het Braziliaanse elftal en het nog halen ook.
Waarom is het knap dat hij als 26jarige in België speelt poeperquote:Op maandag 2 juni 2014 20:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan was het mogelijk geweest ja.Toch wel knap. Op je 26e in België spelen, willen gaan voor het Braziliaanse elftal en het nog halen ook.
Hij speelde op zn 26ste nog maar in Belgie. Dan acht je de kans toch ni groot dat hij uiteindelijk nog de wereldtop haalt?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:23 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Waarom is het knap dat hij op zijn 26e in Belgie speelt? Wat is daar zo bijzonder aan slet?
Gewoon even goed lezen en zelf nadenken.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:23 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Waarom is het knap dat hij op zijn 26e in Belgie speelt? Wat is daar zo bijzonder aan slet?
Lekker verdeeld. Bijna iedereen is Vlaming.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:45 schreef Tim86 het volgende:
Nav de eerdere discussie over Walen, Vlamingen en het annexeren van Vlaanderen ()
[ afbeelding ]
Fellaini en Januzaj zijn Franstalige Brusselaars en Kompany een twee-talige Brusselaar.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:08 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Lekker verdeeld. Bijna iedereen is Vlaming.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:45 schreef Halcon het volgende:
BoeiendHet gaat om het oefenen, niet om de vermelding in de statistiekjes.
Tis wel vrij lullig voor het doelpuntenrecord van Lukoka en voor het debuut van Bossutquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:45 schreef Halcon het volgende:
BoeiendHet gaat om het oefenen, niet om de vermelding in de statistiekjes.
Inderdaad, ik geloof dat Van Buyten (onze centrale verdediger) hierdoor nu nog steeds topscorer is van de ploeg.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis wel vrij lullig voor het doelpuntenrecord van Lukoka en voor het debuut van Bossut
Wat begrijp je niet aan "het gaat om het oefenen, niet om de statistiekjes" ?quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:48 schreef JenHerpes het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat zouden die Belgische voetbalsterren hebben gezegd in de kleedkamer tegen hun trainer?
'' Kan gebeuren, coach ''![]()
Ik zou zo'n man dan echt niet serieus meer nemen
Niet meerquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:12 schreef tim-tom het volgende:
Bovendien zijn ze de jongste group in brazilie die deelnemen .
Ik heb het al eerder gepost, als ze samenwerken in teamwork hebben we kans op de halve finale .
En wie weet misschien een beetje meer.
Blijft een blamagequote:Op woensdag 4 juni 2014 11:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan "het gaat om het oefenen, niet om de statistiekjes" ?
Vooral voor Bossut , want de kans is vrij klein dat hij ooit nog een kans krijgt een wedstrijd te spelen voor de RD. Al mag hij al blij genoeg zijn dat hij gewoon mee mag naar het WK nadat er 3 keepers voor hem in de pikorde zijn afgevallen (1 geschorst + 2 geblesseerde)quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis wel vrij lullig voor het doelpuntenrecord van Lukoka en voor het debuut van Bossut
Dat is wel waar maar het is vrij amateuristisch. Zoiets mag toch nooit gebeuren bij een nationaal elftal. Al is het maar een oefenpotje. En als Lukaku zijnde zou ik er wel van balen hoor.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom? Gaat toch om het oefenen? Niet om irrelevante statistiekjes.
Je beseft toch dat je hier effe een oorlogsverklaring in een Rode Duivels topic brengt. David Platt is het trauma uit mijn jeugd.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:33 schreef TLC het volgende:
Ik was bijna vergeten hoe kut dat toernooi in Italie was, maar ik heb gisteren toch wel n klein beetje genoten van dat mooie doelpunt van David Platt![]()
Zoiets zou nooit mogen gebeuren op het moment zelf. Wat een amateuristisch geklooi is het van de scheidsrechters om er een paar dagen na datum op uit te komen dat ze de basics van hun eigen spelregels nog niet kunnen onthouden. En dat gebaal voor een 21 jarige knulletje dat nu per jaar al meer verdiend dan de gemiddelde FOK!er in zijn hele leven; Lukaku zijnde zou ik daar niet echt van wakker liggen... Komkommernieuws net voor het WK; die scheidsrechters mogen zich wel kapot schamen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:40 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Dat is wel waar maar het is vrij amateuristisch. Zoiets mag toch nooit gebeuren bij een nationaal elftal. Al is het maar een oefenpotje. En als Lukaku zijnde zou ik er wel van balen hoor.
Wilmots mag zich ook schamen wat mij betreft. Hij hoort als bondscoach toch ook de regels gewoon te kennen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:45 schreef misteriks het volgende:
[..]
Zoiets zou nooit mogen gebeuren op het moment zelf. Wat een amateuristisch geklooi is het van de scheidsrechters om er een paar dagen na datum op uit te komen dat ze de basics van hun eigen spelregels nog niet kunnen onthouden. En dat gebaal voor een 21 jarige knulletje dat nu per jaar al meer verdiend dan de gemiddelde FOK!er in zijn hele leven; Lukaku zijnde zou ik daar niet echt van wakker liggen... Komkommernieuws net voor het WK; die scheidsrechters mogen zich wel kapot schamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |