abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140625630
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 11:26 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

:')
Oke, Hazard is ook wel goed alleen met die twee spelers red je het niet. De rest van het Belgisch elftal is een matig aan elkaar geplakt geheel die zich nu Mr bigstar gaan noemen omdat personen zoals jij hen goed vind.
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
pi_140625685
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 11:18 schreef JenHermes het volgende:
Waarom zou een land als Belgie nu in godsnaam de halve finale halen terwijl ze jaren lang helemaal niets hebben gepresteerd op voetbalniveau!? Omdat toevallig een paar Belgische spelers in een Europese competitie spelen? De enige die er bij Belgie bovenuit springt is de keeper, de rest is allemaal van een matig niveau
Zo is dat Jen.
Waarom zijn de bananen krom ?
Als ze recht zijn vallen ze om :)

De bal is rond, wist je al ..........niet :X ?
Er is maar een bal op het veld :Z .
Als wij de bal in de goal stampen hebben we een punt ^O^ .
En als we meer goalen maken als onze tegenstander, al is het ikwilmeercoacaine .
Dan beste jaloerse Jen of wie dan ook .
Winnen we een match *O* .
Gelijk gisteren _O_ _O_ _O- _O- :W .

Begrijp je .... :Z :Z :P ;) ?
pi_140625747
HAHAHAAHAAAHAHAHA
  maandag 2 juni 2014 @ 11:35:50 #129
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_140625900

Courtios Atletico
Alderweireld Atletico
Kompany Manchester City
Van Buyten Bayern
Vertonghen Tottenham
Witsel Zenit
Defour Porto
De Bruyne Wolfsburg
Hazard Chelsea
Lukaku Everton
Mertens Napoli

Bank
Vermaelen Arsenal
Fellaini Man United
Januzaj United
Chadli Tottenham
Dembele Tottenham
etc.

Kan mij niet wijs maken dat dit niet gewoon een uitstekend elftal is.
#FreeHat
  maandag 2 juni 2014 @ 11:36:56 #130
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_140625932
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 11:18 schreef JenHermes het volgende:
Waarom zou een land als Belgie nu in godsnaam de halve finale halen terwijl ze jaren lang helemaal niets hebben gepresteerd op voetbalniveau!? Omdat toevallig een paar Belgische spelers in een Europese competitie spelen? De enige die er bij Belgie bovenuit springt is de keeper, de rest is allemaal van een matig niveau
En waarom meteen een hele natie veroordelen omdat een NLer een misschien iets te enthousiaste TT aanmaakt? Verder is het natuurlijk onzin, of blijkt het van minachting gebaseerd op eigen onkunde; als je kijkt wat er in Belgie bij de U21/19 rondloopt, kan men niet meer over toeval spreken. Maar ja, dat boeit velen niet, als ze maar een beetje neerbuigend kunnen bashen.
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_140626235
Ik hoor het rik de saedeleer nog altijd schreeuwen alsof het gisteren was .
Wie weet er wat ik bedoel ???

Wil je het laten horen,............ ik hoorden het zo graag .
pi_140626507
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 11:18 schreef JenHerpes het volgende:
En waarom doet het verleden er toe? Of denk jij dat Hongarije de show gaat stelen omdat ze dat in het verleden ook weleens deden?
pi_140626706
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Maar ik schat Algerije en Zuid Korea niet hoger dan Zweden
Tegen Zuid-Korea gaan ze het moeilijker krijgen dan tegen Zweden hoor. Zweden zonder Zlatan is even goed als Oostenrijk ofzo en dan is het ook nog eens een nietszeggende oefenwedstrijd voor de Zweden. Daarnaast zijn landen als Korea en Japan moeilijk om tegen te spelen omdat ze hard werken en goed verdedigen. Nederland heeft het 4 jaar geleden ook ontzettend lastig gehad tegen Japan.
pi_140626889
Als belg sprekende, 4 jaar geleden toen Nederland speelde *O* *O* .
Was ik fan, ja zeker .
Ik was de achter de tv Belgische hulp coach .
Belgen/Nederlanders moppen tot daar .
Afgunst in voetbal ....dat niet .
Als ik naar k1 kijk is het al Nederlander wat de klok slaat .
Ze zijn gewoon de beste :Y .
We hebben een mooie kans om de 1/2 finale te halen .
Die MOET er gegrepen worden :7 .
  maandag 2 juni 2014 @ 12:05:12 #135
131800 Tarado
capô de fusca
pi_140627020
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 11:52 schreef Halcon het volgende:

[..]

En waarom doet het verleden er toe? Of denk jij dat Hongarije de show gaat stelen omdat ze dat in het verleden ook weleens deden?
Is ook onzin, maar als je de halve finale haalt ben je gewoon heel goed bezig en zou er meer in moeten zitten, vooralsnog denk ik dat het na de groepsfase voorbij is, niet zozeer om de kwaliteit van de spelersgroep maar toernooivoetbal is nu eenmaal anders en ik denk dat Portugal daar beter mee om kan gaan mocht je die treffen.
pi_140627559
Portugal zo ver zijn we nog niet .
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 12:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

Is ook onzin, maar als je de halve finale haalt ben je gewoon heel goed bezig en zou er meer in moeten zitten, vooralsnog denk ik dat het na de groepsfase voorbij is, niet zozeer om de kwaliteit van de spelersgroep maar toernooivoetbal is nu eenmaal anders en ik denk dat Portugal daar beter mee om kan gaan mocht je die treffen.
Zo ver zijn we nog niet he ....?
Wie heeft die bus eigenlijk verkeerd geverfd, en die beestjes in het eten gegooid ?
Als de bal hard genoeg gepompt is en het gras is gemaaid hebben we een eerlijke match .

De lijnrechter en arbiter is gewaarschuwd . o|O
  maandag 2 juni 2014 @ 12:30:11 #137
131800 Tarado
capô de fusca
pi_140627895
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 12:19 schreef tim-tom het volgende:
Portugal zo ver zijn we nog niet .

[..]

Zo ver zijn we nog niet he ....?
Wie heeft die bus eigenlijk verkeerd geverfd, en die beestjes in het eten gegooid ?
Als de bal hard genoeg gepompt is en het gras is gemaaid hebben we een eerlijke match .

De lijnrechter en arbiter is gewaarschuwd . o|O
wat bedoel je nou? Ik ga er wel vanuit dat België eerste wordt van hun groep en zo niet dan toch door gaan naar de volgende ronde, lijkt me niet zo'n gewaagde voorspelling.
pi_140628406

Rene heeft hier volkomen gelijk. Belgen zijn Internationaal gewoon niet bepalend terwijl Nederland tal van bepalende spelers heeft gehad. Fellaini is een enorm matige speler, het enige wat hij doet is op pure domme wilskracht elke bal naar voren rossen zonder te kijken wie of wat er staat. Chadli en Dembele waren leuk in een Micky mouse league maar ook daar buiten stellen ze geen kut voor. Jan Verthongen had een groot aandeel in het landskampioenschap van Ajax in 2012, daarna ook niets meer van gehoord, Alderweireld zit op de bank bij Atleti, Witsel speelt in een matige competitie in Rusland waar hooligans elk weekend de competitie verstieren en van Dries Mertens hebben we de laatste tijd ook niet veel gehoord
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
  maandag 2 juni 2014 @ 13:31:52 #139
97643 misteriks
pi_140630134
Ofwel stikt het van NLers die last hebben van een omgekeerd calimerocomplex ofwel spuien ze ongefundeerd hun twijfelachtige kennis omtrent de Duivels. Witsel minimaliseren omdat hij in Rusland speelt :') :') :') Vertonghen was vorig jaar een vd beste arrivals in PL en Dries heeft ondertussen een vaste stek bij Napoli. Fellaine heeft een kutseizoen bij de verkeerde ploeg. Dembele zal er staan voor hetgeen hij dient; enkel bij Chadli kan je idd vraagtekens plaatsen. Diezelfde kenners zullen ook zeggen dat de Bruyne de PL niet aankan en Januzaj maar een matige speler vinden. Die Rene is gewoonweg een arrogante boer die een mening heeft over iets waarvan hij niets weet, een typische Hollander dus.
Die minachtende toon ook * die Belgjes* alsof hij het over kleine kinderen heeft. Waarom denken jullie dat er vanuit Belgie minder affectie is tgo NL, wel degelijk omtrent deze minachting. Er is geen enkele Belg die zich minderwaardig voelt, die weten wel beter. Over een calimerocomplex wordt enkel in NL gesproken. Naar wat moeten die Belgen dan opkijken? De Nederlandse cultuur? Hun muziek, hun keuken, de films, hun festivals of de natuur? Hun economie of hun maatschappij? Ik wacht nog steeds op iets dat ik oprecht kan benijden hoor, ik ben nl niet onder de indruk van dat zelfbenoemde fantastische land.
pi_140630273
Het is gewoon een goed elftal. Je kunt niet verwachten dat ze 23 absolute topspelers hebben.

Kijk eens naar de andere toplanden. Brazilië heeft ook nog gewoon Cesar op goal en een aantal matige middenvelders zoals Ramires en gustavo. De spits is..Fred..
  maandag 2 juni 2014 @ 13:40:39 #141
131800 Tarado
capô de fusca
pi_140630388
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:37 schreef Confetti het volgende:
Het is gewoon een goed elftal. Je kunt niet verwachten dat ze 23 absolute topspelers hebben.

Kijk eens naar de andere toplanden. Brazilië heeft ook nog gewoon Cesar op goal en een aantal matige middenvelders zoals Ramires en gustavo. De spits is..Fred..
Ik zou België geen topland noemen maar het is gewoon een goeie selectie die de eerste ronde makkelijk moet kunnen halen en dan is het gewoon afwachten omdat er meer dingen bij komen kijken dan alleen op papier een aardige selectie hebben.
  maandag 2 juni 2014 @ 13:41:18 #142
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_140630405
Kan Nederland eigenlijk nog tegen België komen? Lijkt me wel leuk om die nepfransen even op hun plek te zetten.
pi_140630498
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:31 schreef misteriks het volgende:

.... Naar wat moeten die Belgen dan opkijken? De Nederlandse cultuur? Hun muziek, hun keuken, de films, hun festivals of de natuur? Hun economie of hun maatschappij? Ik wacht nog steeds op iets dat ik oprecht kan benijden hoor, ik ben nl niet onder de indruk van dat zelfbenoemde fantastische land.
Een Nederlands internetforum waarop je je frustraties kwijt kunt?
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_140630551
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
Kan Nederland eigenlijk nog tegen België komen? Lijkt me wel leuk om die nepfransen even op hun plek te zetten.
Een WK finale Nederland-Belgie... :D :D stel je voor :D :D _O_ _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_140630596
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
Woon jij misschien in Sneek, en ben jij een Sneaker :? .
Jou reactie is alsof je bij het zuiden van Nederland wil horen :% .
  maandag 2 juni 2014 @ 14:08:15 #146
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_140631155
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:47 schreef tim-tom het volgende:

[..]

Woon jij misschien in Sneek, en ben jij een Sneaker :? .
Jou reactie is alsof je bij het zuiden van Nederland wil horen :% .
Nee
  maandag 2 juni 2014 @ 14:08:51 #147
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_140631174
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:46 schreef TLC het volgende:

[..]

Een WK finale Nederland-Belgie... :D :D stel je voor :D :D _O_ _O_
Dat zou echt fantastisch zijn _O_ _O_

Halve finale Duitsland oprollen en dan België.
  maandag 2 juni 2014 @ 14:09:57 #148
97643 misteriks
pi_140631213
quote:
3s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:44 schreef pyl het volgende:

[..]

Een Nederlands internetforum waarop je je frustraties kwijt kunt?
:7 Dat klopt; ik heb in het verleden wel eens geopperd dat FOK! het beste is dat uit NL komt. Frustraties is natuurlijk overdreven; maar ik erger me soms aan de toon die sommigen aanslaan; de inhoud doet dan zelfs niet meer terzake.
  maandag 2 juni 2014 @ 14:17:15 #149
62913 Blik
The one and Only!
pi_140631460
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:31 schreef misteriks het volgende:
Ofwel stikt het van NLers die last hebben van een omgekeerd calimerocomplex ofwel spuien ze ongefundeerd hun twijfelachtige kennis omtrent de Duivels. Witsel minimaliseren omdat hij in Rusland speelt :') :') :') Vertonghen was vorig jaar een vd beste arrivals in PL en Dries heeft ondertussen een vaste stek bij Napoli. Fellaine heeft een kutseizoen bij de verkeerde ploeg. Dembele zal er staan voor hetgeen hij dient; enkel bij Chadli kan je idd vraagtekens plaatsen. Diezelfde kenners zullen ook zeggen dat de Bruyne de PL niet aankan en Januzaj maar een matige speler vinden. Die Rene is gewoonweg een arrogante boer die een mening heeft over iets waarvan hij niets weet, een typische Hollander dus.
Die minachtende toon ook * die Belgjes* alsof hij het over kleine kinderen heeft. Waarom denken jullie dat er vanuit Belgie minder affectie is tgo NL, wel degelijk omtrent deze minachting. Er is geen enkele Belg die zich minderwaardig voelt, die weten wel beter. Over een calimerocomplex wordt enkel in NL gesproken. Naar wat moeten die Belgen dan opkijken? De Nederlandse cultuur? Hun muziek, hun keuken, de films, hun festivals of de natuur? Hun economie of hun maatschappij? Ik wacht nog steeds op iets dat ik oprecht kan benijden hoor, ik ben nl niet onder de indruk van dat zelfbenoemde fantastische land.
oef, wat een frustraties zeg. En dat allemaal omdat ene Rene wat dingen roept over België, moet je heel Nederland over een kam scheren. Hoop niet dat jij het rolmodel bent voor de gemiddelde belg :')
pi_140631831
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:17 schreef Blik het volgende:

[..]

oef, wat een frustraties zeg. En dat allemaal omdat ene Rene wat dingen roept over België, moet je heel Nederland over een kam scheren. Hoop niet dat jij het rolmodel bent voor de gemiddelde belg :')
Gijp en zijn papegaai JanHerpes hebben er niet veel kijk op. Als het over België gaat, vraagt Gijp het ook meestal aan Boskamp. Omdat die het wel volgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')