Oke, Hazard is ook wel goed alleen met die twee spelers red je het niet. De rest van het Belgisch elftal is een matig aan elkaar geplakt geheel die zich nu Mr bigstar gaan noemen omdat personen zoals jij hen goed vind.quote:
Zo is dat Jen.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:18 schreef JenHermes het volgende:
Waarom zou een land als Belgie nu in godsnaam de halve finale halen terwijl ze jaren lang helemaal niets hebben gepresteerd op voetbalniveau!? Omdat toevallig een paar Belgische spelers in een Europese competitie spelen? De enige die er bij Belgie bovenuit springt is de keeper, de rest is allemaal van een matig niveau
En waarom meteen een hele natie veroordelen omdat een NLer een misschien iets te enthousiaste TT aanmaakt? Verder is het natuurlijk onzin, of blijkt het van minachting gebaseerd op eigen onkunde; als je kijkt wat er in Belgie bij de U21/19 rondloopt, kan men niet meer over toeval spreken. Maar ja, dat boeit velen niet, als ze maar een beetje neerbuigend kunnen bashen.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:18 schreef JenHermes het volgende:
Waarom zou een land als Belgie nu in godsnaam de halve finale halen terwijl ze jaren lang helemaal niets hebben gepresteerd op voetbalniveau!? Omdat toevallig een paar Belgische spelers in een Europese competitie spelen? De enige die er bij Belgie bovenuit springt is de keeper, de rest is allemaal van een matig niveau
En waarom doet het verleden er toe? Of denk jij dat Hongarije de show gaat stelen omdat ze dat in het verleden ook weleens deden?quote:Op maandag 2 juni 2014 11:18 schreef JenHerpes het volgende:
Tegen Zuid-Korea gaan ze het moeilijker krijgen dan tegen Zweden hoor. Zweden zonder Zlatan is even goed als Oostenrijk ofzo en dan is het ook nog eens een nietszeggende oefenwedstrijd voor de Zweden. Daarnaast zijn landen als Korea en Japan moeilijk om tegen te spelen omdat ze hard werken en goed verdedigen. Nederland heeft het 4 jaar geleden ook ontzettend lastig gehad tegen Japan.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar ik schat Algerije en Zuid Korea niet hoger dan Zweden
Is ook onzin, maar als je de halve finale haalt ben je gewoon heel goed bezig en zou er meer in moeten zitten, vooralsnog denk ik dat het na de groepsfase voorbij is, niet zozeer om de kwaliteit van de spelersgroep maar toernooivoetbal is nu eenmaal anders en ik denk dat Portugal daar beter mee om kan gaan mocht je die treffen.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
En waarom doet het verleden er toe? Of denk jij dat Hongarije de show gaat stelen omdat ze dat in het verleden ook weleens deden?
Zo ver zijn we nog niet he ....?quote:Op maandag 2 juni 2014 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook onzin, maar als je de halve finale haalt ben je gewoon heel goed bezig en zou er meer in moeten zitten, vooralsnog denk ik dat het na de groepsfase voorbij is, niet zozeer om de kwaliteit van de spelersgroep maar toernooivoetbal is nu eenmaal anders en ik denk dat Portugal daar beter mee om kan gaan mocht je die treffen.
wat bedoel je nou? Ik ga er wel vanuit dat België eerste wordt van hun groep en zo niet dan toch door gaan naar de volgende ronde, lijkt me niet zo'n gewaagde voorspelling.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:19 schreef tim-tom het volgende:
Portugal zo ver zijn we nog niet .
[..]
Zo ver zijn we nog niet he ....?
Wie heeft die bus eigenlijk verkeerd geverfd, en die beestjes in het eten gegooid ?
Als de bal hard genoeg gepompt is en het gras is gemaaid hebben we een eerlijke match .
De lijnrechter en arbiter is gewaarschuwd .
Ik zou België geen topland noemen maar het is gewoon een goeie selectie die de eerste ronde makkelijk moet kunnen halen en dan is het gewoon afwachten omdat er meer dingen bij komen kijken dan alleen op papier een aardige selectie hebben.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:37 schreef Confetti het volgende:
Het is gewoon een goed elftal. Je kunt niet verwachten dat ze 23 absolute topspelers hebben.
Kijk eens naar de andere toplanden. Brazilië heeft ook nog gewoon Cesar op goal en een aantal matige middenvelders zoals Ramires en gustavo. De spits is..Fred..
Een Nederlands internetforum waarop je je frustraties kwijt kunt?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:31 schreef misteriks het volgende:
.... Naar wat moeten die Belgen dan opkijken? De Nederlandse cultuur? Hun muziek, hun keuken, de films, hun festivals of de natuur? Hun economie of hun maatschappij? Ik wacht nog steeds op iets dat ik oprecht kan benijden hoor, ik ben nl niet onder de indruk van dat zelfbenoemde fantastische land.
Een WK finale Nederland-Belgie...quote:Op maandag 2 juni 2014 13:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
Kan Nederland eigenlijk nog tegen België komen? Lijkt me wel leuk om die nepfransen even op hun plek te zetten.
Woon jij misschien in Sneek, en ben jij een Sneakerquote:Op maandag 2 juni 2014 13:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
Kan Nederland eigenlijk nog tegen België komen? Lijkt me wel leuk om die nepfransen even op hun plek te zetten.
Neequote:Op maandag 2 juni 2014 13:47 schreef tim-tom het volgende:
[..]
Woon jij misschien in Sneek, en ben jij een Sneaker.
Jou reactie is alsof je bij het zuiden van Nederland wil horen.
Dat zou echt fantastisch zijnquote:Op maandag 2 juni 2014 13:46 schreef TLC het volgende:
[..]
Een WK finale Nederland-Belgie...![]()
stel je voor
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juni 2014 13:44 schreef pyl het volgende:
[..]
Een Nederlands internetforum waarop je je frustraties kwijt kunt?
oef, wat een frustraties zeg. En dat allemaal omdat ene Rene wat dingen roept over België, moet je heel Nederland over een kam scheren. Hoop niet dat jij het rolmodel bent voor de gemiddelde belgquote:Op maandag 2 juni 2014 13:31 schreef misteriks het volgende:
Ofwel stikt het van NLers die last hebben van een omgekeerd calimerocomplex ofwel spuien ze ongefundeerd hun twijfelachtige kennis omtrent de Duivels. Witsel minimaliseren omdat hij in Rusland speelt![]()
![]()
Vertonghen was vorig jaar een vd beste arrivals in PL en Dries heeft ondertussen een vaste stek bij Napoli. Fellaine heeft een kutseizoen bij de verkeerde ploeg. Dembele zal er staan voor hetgeen hij dient; enkel bij Chadli kan je idd vraagtekens plaatsen. Diezelfde kenners zullen ook zeggen dat de Bruyne de PL niet aankan en Januzaj maar een matige speler vinden. Die Rene is gewoonweg een arrogante boer die een mening heeft over iets waarvan hij niets weet, een typische Hollander dus.
Die minachtende toon ook * die Belgjes* alsof hij het over kleine kinderen heeft. Waarom denken jullie dat er vanuit Belgie minder affectie is tgo NL, wel degelijk omtrent deze minachting. Er is geen enkele Belg die zich minderwaardig voelt, die weten wel beter. Over een calimerocomplex wordt enkel in NL gesproken. Naar wat moeten die Belgen dan opkijken? De Nederlandse cultuur? Hun muziek, hun keuken, de films, hun festivals of de natuur? Hun economie of hun maatschappij? Ik wacht nog steeds op iets dat ik oprecht kan benijden hoor, ik ben nl niet onder de indruk van dat zelfbenoemde fantastische land.
Gijp en zijn papegaai JanHerpes hebben er niet veel kijk op. Als het over België gaat, vraagt Gijp het ook meestal aan Boskamp. Omdat die het wel volgt.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:17 schreef Blik het volgende:
[..]
oef, wat een frustraties zeg. En dat allemaal omdat ene Rene wat dingen roept over België, moet je heel Nederland over een kam scheren. Hoop niet dat jij het rolmodel bent voor de gemiddelde belg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |