abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140541626
Hier het serieuze topic over de Rode Duivels waar men op een normale manier over de Rode Duivels kan discussiëren en kan juichen na weer een overwinning.

Alvast een aftrap: wie zal Wilmots meenemen i.p.v. Benteke: Batshuayi, Vossen, Origi of toch Mboyo?
pi_140541673
De TT: is dat een eis, een wens of TS zijn vermoeden?
pi_140541780
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 16:16 schreef HPLC het volgende:
De TT: is dat een eis, een wens of TS zijn vermoeden?
Alle 3. 8-)
pi_140541896
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 16:20 schreef Halcon het volgende:

[..]

Alle 3. 8-)
Goede loting hebben ze. Alleen de volgende ronde moeten ze echt in goede doen zijn, maar dat geldt eigenlijk ook wel voor Nederland. Hopelijk schakelt België Portugal of de Duitsers uit ^O^
pi_140542101
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 16:24 schreef HPLC het volgende:

[..]

Goede loting hebben ze. Alleen de volgende ronde moeten ze echt in goede doen zijn, maar dat geldt eigenlijk ook wel voor Nederland. Hopelijk schakelt België Portugal of de Duitsers uit ^O^
Dat geldt voor elke ploeg. Als bv Brazilië in de volgende ronde een off day heeft, is het ook einde oefening.

Kan niet wachten tot het WK begint.
pi_140550432

Hoi
  Moderator vrijdag 30 mei 2014 @ 21:19:03 #7
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_140550792
Ik vind de hype allemaal te veel. Je kan niets doen of je komt al iets tegen die Zwart/geel/rood heeft als kleur. Stap net in de douche en ik zag een fles shampoo staan van de Rode Duivels. Trek ik de vriezer open zie ik al IJsjes met zwart/geel/rood.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_140551154
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind de hype allemaal te veel. Je kan niets doen of je komt al iets tegen die Zwart/geel/rood heeft als kleur. Stap net in de douche en ik zag een fles shampoo staan van de Rode Duivels. Trek ik de vriezer open zie ik al IJsjes met zwart/geel/rood.
Dat heb je toch echt allemaal zelf gekocht. :+
pi_140551575
Wacht maar tot dat ze achtste finale worden kapot gespeeld door Portugal. Dan wil ik die vieze belgen nog wel zien overdrijven met hun ''beste generatie ooit''.
Football is my religion.
pi_140554266
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 21:39 schreef Ar-se-nal het volgende:
Wacht maar tot dat ze achtste finale worden kapot gespeeld door Portugal. Dan wil ik die vieze belgen nog wel zien overdrijven met hun ''beste generatie ooit''.
Dan pakken we het EK in 2016 wel.
Ik blijf het hilarisch vinden dat de Nederlanders er niet tegen dat de belgen opeens zelfvertrouwen hebben, ze verwijten de Belgen opeens arrogant te zijn. Dat terwijl de Belgen nu gewoon doen wat Nederland al altijd heeft gedaan.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 22:50:50 #11
131800 Tarado
capô de fusca
pi_140554615
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 22:43 schreef BramKVO het volgende:

[..]

Ik blijf het hilarisch vinden dat de Nederlanders er niet tegen dat de belgen opeens zelfvertrouwen hebben, ze verwijten de Belgen opeens arrogant te zijn. Dat terwijl de Belgen nu gewoon doen wat Nederland al altijd heeft gedaan.
Wie is ze en zij? Vind ik sowieso altijd een zwaktebod, je kan toch gewoon naar de ploeg kijken en je inschatting maken ipv naar de overdreven negatieve en overdreven positieve prognoses kijken.
pi_140554696
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 22:50 schreef Tarado het volgende:

[..]

Wie is ze en zij? Vind ik sowieso altijd een zwaktebod, je kan toch gewoon naar de ploeg kijken en je inschatting maken ipv naar de overdreven negatieve en overdreven positieve prognoses kijken.
"Ze" zijn volgens mij al die mensen die al 3 topics lopen te zeuren over België zonder enige inhoudelijke argumenten.
pi_140554822
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 22:43 schreef BramKVO het volgende:

[..]

Heeft er vooral mee te maken dat het Belgische elftal helemaal niet zo goed is. Ten opzichte van 6 jaar geleden hebben ze een wereldelftal, maar ten opzichte van de wereldtop is en blijft het een matig team. Arrogant zijn als je een wereldelftal hebt is prima, maar met dit gemiddelde clubje moet je gewoon heel erg hopen dat je de kwartfinale haalt.

Gezien de makkelijke poule zullen ze moeiteloos de volgende ronde halen. Daarna moeten ze wat geluk hebben met de loting. Teams als Argentinië, Brazilië, Spanje en Duitsland hebben in elk geval geen kind aan de Rode Duivels.
pi_140555033
In vergelijking met Duitsland, Spanje en Brazilië heeft iedereen een matig team.

België schaal ik in tussen zeg maar 4 en 7 qua sterkte. Dan heb je best een reden om wat te verwachten van het WK.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 23:01:50 #15
131800 Tarado
capô de fusca
pi_140555078
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 23:00 schreef Halcon het volgende:
In vergelijking met Duitsland, Spanje en Brazilië heeft iedereen een matig team.

België schaal ik in tussen zeg maar 4 en 7 qua sterkte. Dan heb je best een reden om wat te verwachten van het WK.
Is aan de hoge kant, top 10 kan ik wel mee leven, is gewoon even afwachten hoe het uitpakt, het moet wel meer team worden voor een goed resultaat
pi_140555241
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 23:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

Is aan de hoge kant, top 10 kan ik wel mee leven, is gewoon even afwachten hoe het uitpakt, het moet wel meer team worden voor een goed resultaat
Op de backs na hebben ze geen zwakke plekken. Tuurlijk moet het beter dan de laatste oefenwedstrijden, maar oefenwedstrijden zijn oefenwedstrijden.

Bij bv. Frankrijk, Portugal, Argentinië, Italië en Colombia heb ik ook zoiets van het kan vriezen en het kan dooien.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 23:11:05 #17
131800 Tarado
capô de fusca
pi_140555501
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 23:04 schreef Halcon het volgende:

[..]

Op de backs na hebben ze geen zwakke plekken. Tuurlijk moet het beter dan de laatste oefenwedstrijden, maar oefenwedstrijden zijn oefenwedstrijden.

Bij bv. Frankrijk, Portugal, Argentinië, Italië en Colombia heb ik ook zoiets van het kan vriezen en het kan dooien.
Zwakke plekken ontdek je pas als er druk op komt, we gaan het zien.
pi_140555682
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 23:04 schreef Halcon het volgende:

[..]

Argentinë heeft echt een zeer sterk team. Daar verliest België 8 van de 10 wedstrijden van, zeker op een WK in Zuid-Amerika. Of denk jij dat de backs van Belgïe Aguëro, Messi en Lavezzi gaan tegenhouden? Verder denk ik dat je België erg hoog inschat. Net als Nederland is het middenmoot. Er is altijd wel een middenmoter die ver komt op een WK, maar dan moeten ze veel geluk hebben. Kwalitatief hebben de Rode Duivels echt geen wereldploeg hoor. Alleen Hazard is een topper.
pi_140555796
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 23:14 schreef Ruif het volgende:

[..]

Argentinë heeft echt een zeer sterk team. Daar verliest België 8 van de 10 wedstrijden van, zeker op een WK in Zuid-Amerika. Of denk jij dat de backs van Belgïe Aguëro, Messi en Lavezzi gaan tegenhouden? Verder denk ik dat je België erg hoog inschat. Net als Nederland is het middenmoot. Er is altijd wel een middenmoter die ver komt op een WK, maar dan moeten ze veel geluk hebben. Kwalitatief hebben de Rode Duivels echt geen wereldploeg hoor. Alleen Hazard is een topper.
Afwachten of Messi in vorm is. De verdediging van Argentinië is vrij matig, net zoals de keeper. Daar liggen wel kansen voor België.

Middenmoot is zeg maar 12 t/m 20 of zo. Nederland schat ik zo in, België wel wat hoger.
pi_140556010
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 23:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

Afwachten of Messi in vorm is. De verdediging van Argentinië is vrij matig, net zoals de keeper. Daar liggen wel kansen voor België.

Middenmoot is zeg maar 12 t/m 20 of zo. Nederland schat ik zo in, België wel wat hoger.
Maar welke spelers van België vind jij dan zo goed? Ik vind Hazard echt een hele goede speler. Ook de keeper is wereldklasse. Verthongen is een uitstekende verdediger, maar verder vind ik het niet heel bijzonder. Weinig creatieve middenvelders, zeer matige backs. Ik zie het niet zo.
pi_140557106
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 23:22 schreef Ruif het volgende:

[..]

Maar welke spelers van België vind jij dan zo goed? Ik vind Hazard echt een hele goede speler. Ook de keeper is wereldklasse. Verthongen is een uitstekende verdediger, maar verder vind ik het niet heel bijzonder. Weinig creatieve middenvelders, zeer matige backs. Ik zie het niet zo.
Naast degene die je noemt vind ik Kompany goed en zijn Witsel en De Bruyne prima spelers. Mertens heeft me positief verrast in de Serie A en Mirallas en Januzaj vind ik ook prima. Jammer dat Nainggolan en Benteke er niet bij zijn.

Middenveld is goed genoeg. Backs zijn het zwakke punt.
pi_140557480
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 23:50 schreef Halcon het volgende:

[..]

Naast degene die je noemt vind ik Kompany goed en zijn Witsel en De Bruyne prima spelers. Mertens heeft me positief verrast in de Serie A en Mirallas en Januzaj vind ik ook prima. Jammer dat Nainggolan en Benteke er niet bij zijn.

Middenveld is goed genoeg. Backs zijn het zwakke punt.
Kompany is inderdaad goed. Verder zijn het allemaal gemiddelde spelers. Niet slecht hoor, maar ook niet beter dan teams als Nederland, Portugal, Chili, Uruguay, Engeland, Frankrijk of Italië.
pi_140557765
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 23:59 schreef Ruif het volgende:

[..]

Kompany is inderdaad goed. Verder zijn het allemaal gemiddelde spelers. Niet slecht hoor, maar ook niet beter dan teams als Nederland, Portugal, Chili, Uruguay, Engeland, Frankrijk of Italië.
Nederland speelt met een hoop spelers uit de Eredivisie. Die passen niet in dat rijtje. Chili is afwachten, de andere landen die je noemt zijn ook top 10. Bij de bookies stond Belgie ook hoog genoteerd in het lijstje. Spelen bijna allemaal in grote competities.

Frankrijk is, als het draait, een gevaarlijke klant. Van het trio Engeland, Uruguay en Italie zal er eentje sowieso de volgende ronde niet halen. Chili, Nederland en Spanje hetzelfde verhaal.
pi_140558102
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 00:06 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nederland speelt met een hoop spelers uit de Eredivisie. Die passen niet in dat rijtje. Chili is afwachten, de andere landen die je noemt zijn ook top 10. Bij de bookies stond Belgie ook hoog genoteerd in het lijstje. Spelen bijna allemaal in grote competities.

Frankrijk is, als het draait, een gevaarlijke klant. Van het trio Engeland, Uruguay en Italie zal er eentje sowieso de volgende ronde niet halen. Chili, Nederland en Spanje hetzelfde verhaal.
Ik vind het zelf niet zo relevant of spelers in de Eredivisie spelen. Van Gaal kan spelen met bv Krul, Bacuna, Vlaar, Heitinga, Emanuelson, Sneijder, DeGuzman, Robben, Huntelaar, v Persie en Lens en dan heb je praktisch alleen maar spelers uit grote competities. Zelf zie ik echter liever een bepalende speler uit de Eredivisie, dan een speler die anoniem bij een Engelse middenmoter voetbalt. Uiteindelijk zullen we het gaan zien, maar de teams die ik net noemde zijn allemaal outsiders die eigenlijk amper kans hebben tegen de echt grote landen (Brazilië, Duitsland, Spanje en Argentinië).
pi_140558169
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 00:16 schreef Ruif het volgende:

[..]

Ik vind het zelf niet zo relevant of spelers in de Eredivisie spelen. Van Gaal kan spelen met bv Krul, Bacuna, Vlaar, Heitinga, Emanuelson, Sneijder, DeGuzman, Robben, Huntelaar, v Persie en Lens en dan heb je praktisch alleen maar spelers uit grote competities. Zelf zie ik echter liever een bepalende speler uit de Eredivisie, dan een speler die anoniem bij een Engelse middenmoter voetbalt. Uiteindelijk zullen we het gaan zien, maar de teams die ik net noemde zijn allemaal outsiders die eigenlijk amper kans hebben tegen de echt grote landen (Brazilië, Duitsland, Spanje en Argentinië).
Als iemand outstanding is in de Eredivisie wel ja, maar dat zijn de spelers van Oranje niet. Alex destijds, Suarez, Zlatan en zo waren dat wel.

Argentinië vind ik minder dan die andere drie. Die zou ik bij de achtervolgende groep scharen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')