Ik ben misschien wat te makkelijk en te schappelijk omdat ik helemaal geen zin heb in gezeik om iets kleins en iets nutteloos. Verder is dit ook het enige waar ik tegen aan loop bij haar. Verder gaat alles super goed en ben ik echt gek op haar.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:37 schreef Deckard het volgende:
Dat is iets waar zij aan moet werken. Waarom zou jij dat moeten pikken?
Het is zo klein en nutteloos dat je een topic maakt om aan ons te vragen hoe je dit kan negeren.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:40 schreef Anoniem_1991 het volgende:
[..]
Ik ben misschien wat te makkelijk en te schappelijk omdat ik helemaal geen zin heb in gezeik om iets kleins en iets nutteloos. Verder is dit ook het enige waar ik tegen aan loop bij haar. Verder gaat alles super goed en ben ik echt gek op haar.
Heel erg inhoudelijk ga ik er ook niet echt op in. Meestal waait het wel weer over en is er daarna niks meer aan de hand. Ik vind het erg vervelend dat het continu weer gebeurd. Bijvoorbeeld had zij zich laatst verslapen en ik maak er totaal geen probleem van en is er niks aan de hand. Nu is het andersom en ze wordt super boos. Wellicht dat ik het toch nog een poging moet geven een goed gesprek met haar aan te gaan en het nog een keer aan te geven. Dit vreet namelijk best wel aan me dat ik het voel heb iemand boos te hebben gemaakt terwijl ik daar helemaal geen bedoeling toe heb om haar boos te krijgen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:44 schreef zarGon het volgende:
Haar gedrag niet voeden. Vooral als ze het flikt bij de kleinste dingen.
Het is inderdaad echt een vrouw met handleiding. Ik denk dat ik wanneer ze thuis is(deze zondag) maar even met haar ga praten en toch maar even mijn hart luchten want als het nou een enkele keer is had ik het niet zo'n probleem gevonden maar dit gebeurd zeker wel 1 keer in de 1 a 2 week.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:51 schreef Zapata het volgende:
"Denk aan een opmerking die volledig misvat wordt of als ik bijvoorbeeld wat anders wil gaan doen zoals sport, afspreken met vrienden en zij vraagt om af te spreken.
Wat er dan gebeurd is dat als ik verder geen actie ondernemen ze echt voet bij stuk houdt en mij gaat negeren tot ik met de eerste stap kom om het weer goed te maken."
Hebben heel veel vrouwen last van. Of je er niks van aan trekken (en das best lastig) of een andere zoeken.
Misschien is het niet de juiste aanpak en voedt het haar boosheid de volgende keer alleen maar. Ik denk dat het deels ook gewoon een communicatie dingetje is, dat ze op die momenten niet krijgt wat ze van je wil. Ik merk bijvoorbeeld dat als er zoiets zou gebeuren bij mijn vriend, ik graag zou willen dat hij zich er ook wel kut om voelt dat we elkaar nou niet kunnen spreken om zoiets stoms. Meestal voelt hij dat wel, maar communiceert hij dat niet echt duidelijk. Vaak overdrijf ik mijn gedrag dan, en ik weet dat dit slecht is, om mijn punt te maken. Niet om haar gedrag goed te praten, maar misschien geeft dit een andere invalshoek op het probleem.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:48 schreef Anoniem_1991 het volgende:
[..]
Heel erg inhoudelijk ga ik er ook niet echt op in. Meestal waait het wel weer over en is er daarna niks meer aan de hand. Ik vind het erg vervelend dat het continu weer gebeurd. Bijvoorbeeld had zij zich laatst verslapen en ik maak er totaal geen probleem van en is er niks aan de hand. Nu is het andersom en ze wordt super boos. Wellicht dat ik het toch nog een poging moet geven een goed gesprek met haar aan te gaan en het nog een keer aan te geven. Dit vreet namelijk best wel aan me dat ik het voel heb iemand boos te hebben gemaakt terwijl ik daar helemaal geen bedoeling toe heb om haar boos te krijgen.
Sowieso praten en blijven praten.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:48 schreef Anoniem_1991 het volgende:
[..]
Heel erg inhoudelijk ga ik er ook niet echt op in. Meestal waait het wel weer over en is er daarna niks meer aan de hand. Ik vind het erg vervelend dat het continu weer gebeurd. Bijvoorbeeld had zij zich laatst verslapen en ik maak er totaal geen probleem van en is er niks aan de hand. Nu is het andersom en ze wordt super boos. Wellicht dat ik het toch nog een poging moet geven een goed gesprek met haar aan te gaan en het nog een keer aan te geven.
Besef dat jij niets fout hebt gedaan en dat zij zich aanstelt. En vertel dit aan haar; dat dit soort gedrag van haar vermoeiend is en dat je daar geen trek in hebt.quote:Dit vreet namelijk best wel aan me dat ik het voel heb iemand boos te hebben gemaakt terwijl ik daar helemaal geen bedoeling toe heb om haar boos te krijgen.
Dat het een communicatieprobleem is dat is inderdaad duidelijk en dumpen is ook een beetje overdreven aangezien 90% wel super goed gaat en ik echt gek op haar ben.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:57 schreef StrawberrySwing het volgende:
zou willen dat hij zich er ook wel kut om voelt dat we elkaar nou niet kunnen spreken om zoiets stoms. Meestal voelt hi
Denk ook wel een beetje dat ik te lief ben en wat meer ballen moet groeien om toch wat harder erin te zijn. Ik ben nu ook gewoon van plan het vanavond af te wachten tot ze contact met mij zoekt en ga er niet meteen weer over beginnen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sowieso praten en blijven praten.
[..]
Besef dat jij niets fout hebt gedaan en dat zij zich aanstelt. En vertel dit aan haar; dat dit soort gedrag van haar vermoeiend is en dat je daar geen trek in hebt.
Wanneer zij zich zo gedraagt gewoon negeren of weglopen. Laat maar merken dat je het niet accepteert en geen zin hebt om haar haar zin op deze manier te geven.
Zoals ik al eerder heb genoemd is dit 1 ding waar ik even tegen aan loop. Verder gaat alles super goed en is er niks aan het handje. Enige wat ik vraag is een mening / advies om met dat gene om te gaan waar ik nu tegen aanloop. Als je verder niks nuttigs te melden heb ga dan een topic verder svp.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:14 schreef Faxie het volgende:
'Een hele leuke meid'
Nou blijkbaar toch niet zo leuk
Nou pas maar op, want zoals ook eerder genoemd, dit gaat van kwaad tot erger.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:19 schreef Anoniem_1991 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder heb genoemd is dit 1 ding waar ik even tegen aan loop. Verder gaat alles super goed en is er niks aan het handje. Enige wat ik vraag is een mening / advies om met dat gene om te gaan waar ik nu tegen aanloop. Als je verder niks nuttigs te melden heb ga dan een topic verder svp.
Waarom zouden ze dat moeten doen, als ze toch wel iemand kunnen krijgen, die het ook nog eens allemaal over zich heen laat komenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:24 schreef Lilliesleaf het volgende:
Dit zijn háár karakterproblemen niet dan van jou... en het is ook niet jouw taak deze op te gaan lossen.
En eerlijk gezegd zijn dit problemen die zij op moet lossen voordat ze in een relatie stapt.
Omdat geen van beiden gelukkig gaan worden in deze situatie. Dat zij dat niet door heeft, tja.. betekent nog niet dat voor haar eigen geluk dit alsnog een probleem is die zij moet oplossen vóór ze aan een relatie begint.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat moeten doen, als ze toch wel iemand kunnen krijgen, die het ook nog eens allemaal over zich heen laat komen
Wellicht heeft niemand het haar ooit verteld, ik heb geen idee. Ik ga als ze terug is toch maar even met haar praten en vanuit daar maar een conclusie proberen te trekken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:24 schreef Lilliesleaf het volgende:
Dit zijn háár karakterproblemen niet dan van jou... en het is ook niet jouw taak deze op te gaan lossen.
En eerlijk gezegd zijn dit problemen die zij op moet lossen voordat ze in een relatie stapt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |