abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 oktober 2002 @ 17:10:42 #1
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_6332534
Vervolg van: Mustapha deeltje 6 (!)

Mustapha

Leeftijd: 21
Beroep: Student Nederlands Recht
Favoriete eten: daar maakt hij geen grapjes over: als het maar lekker is
Trefwoorden: vrolijk, rechtvaardig, eerlijk en gevat

Als Mustapha een geintje kan maken, zal hij het zeker niet laten. Zijn gevoel van humor gebruikt hij niet alleen voor een plagerijtje, maar ook om te relativeren als dat nodig is.
In een discussie zal Mustapha zijn standpunten tot het bittere einde verdedigen.

--Edit: ff standaard stukje over Mustapha toegevoegd--

en weer een nieuw topic....of ben ik te laat en dubbel bezig?

wilde dit even zeggen hebde mp3 geluisterd van de discussie tussen lau en mus waar lau geroemd werd omdat hij mus verbaal van jetje gaf- maar ik moet zeggen dat lau juist zawak en bovendien zeeeeeeer irritant overkomen in de discussie en mus was zeker niet zijn mindere- t enige waarmee lau ehm van repliek diende waren de dooddoeners over levenservaring en rechtszalen....

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 17-10-2002 17:29]

Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_6339157
quote:
Op woensdag 16 oktober 2002 12:58 schreef Gert het volgende:

[..]

Dus volgens jou stemmen alle Mustafa-fans dan op Margriet? En niet op bijvoorbeeld Judith, als die eveneens genomineerd zou zijn?
Dat ben ik dan niet met je eens. De stemmen zouden mijns inziens dan versnipperd raken. Een deel zou idd naar Margriet gaan, door tactische overwegingen, een ander deel zou naar Judith gaan, omdat Mus-fans haar een Jubitch vinden.

Waarom zou ik een van de weinigen zijn die tactisch zou stemmen?
pi_6339339
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 10:26 schreef gino07 het volgende:
Hoe is het mogelijk????Mustapha blijft populair ondanks zijn instelling.
Neem vannacht,hij stookt Arthur(SUKKEL) op over andere bewoners,die hij voortdurend beschuldigd van roddelen en wat doet hij zelf??????
Hij heeft zo'n hekel aan dronken mensen,maar Arthur mag stomdronken zijn beklag doen en krijgt voortdurend te horen hoe graag Mustapha hem mag,wie is hier nou HYPOCRIET??????????
WAKKER WORDEN en zie wie deze jongen in werkelijkheid is!!
Wie zegt dat ie een hekel heeft aan dronken mensen. Dat verhaal met Margriet had ermee te maken dat ze dronken was en daardoor, volgens Mustapha, geen fatsoenlijke discussie kon voeren. En de mensen waar Mustapha over roddelt, weten maar al te goed wat Mustapha van ze vindt. Hij zegt niets nieuws en dat gebeurt andersom wel... kijk maar naar Judith en vooral Daniela..
  donderdag 17 oktober 2002 @ 22:53:54 #4
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6339822
quote:

Op donderdag 17 oktober 2002 16:40 schreef Itsme het volgende:

en zijn die dan zo neutraal?
no way. die zijn altijd in het voordeel van Mustapha zoals we nu allemaal wel weten

Heb je nu eik al dat mp3tje van het gesprek in de slaapkamer met Mus,Urs,Lau en Geesje beluisterd ?

Mus is daar gewoon heel sociaal bezig...hij ziet dat iemand in het nauw zit en neemt het voor hem op. Riskeert zelfs het hernieuwd gewonnen vertrouwen met Laurens om uit te leggen dat het niet de woorden zijn die bepalen of Arthur een badguy is, maar dat het de intentie is waarmee personen in het algemeen en in dit geval Arthur in het bijzonder dingen wel of niet zeggen.

pi_6340105
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 22:53 schreef Jappie het volgende:

[..]

Heb je nu eik al dat mp3tje van het gesprek in de slaapkamer met Mus,Urs,Lau en Geesje beluisterd ?

Mus is daar gewoon heel sociaal bezig...hij ziet dat iemand in het nauw zit en neemt het voor hem op. Riskeert zelfs het hernieuwd gewonnen vertrouwen met Laurens om uit te leggen dat het niet de woorden zijn die bepalen of Arthur een badguy is, maar dat het de intentie is waarmee personen in het algemeen en in dit geval Arthur in het bijzonder dingen wel of niet zeggen.

Precies. Hij heeft rake dingen gezegd die avond. Hij geeft ook goed aan dat de andere bungalowbewoners een groep vormen om hun eigen waarde op te krikken. om zelf maar buiten schot te blijven en binnen het groepgevoel blijven. Pluspuntje voor Mus!
pi_6340289
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 23:05 schreef danosa het volgende:

[..]
Pluspuntje voor Mus!

Okay, nog hoeveel puntjes erbij totdat Mus in de 'plus' staat?
Sex is like Nokia: Connecting People
pi_6340300
Mus valt een beetje in herhalingen. Iedere keer die moslim uitleg tegen nieuwe bewoners, het beredeneren waarom hij zich niet met de groep wil mengen, de badmuts en de foute grijns. Ik heb niets tegen Mus, maar: enough is enough

Maar eerst Arthur weg natuurlijk

Iedereen is een hoer, alleen de prijs is anders!
  donderdag 17 oktober 2002 @ 23:13:47 #8
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6340341
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 23:11 schreef CJ het volgende:
Okay, nog hoeveel puntjes erbij totdat Mus in de 'plus' staat?

Als we hadden moeten bellen voor wie er weg moet was Mus al weken lang weer thuis bij zijn moeder geweest..... maar helaas....

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_6340364
Hallo lieve mensen, heeft iemand die link naar dat mp3tje??
pi_6340382
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 23:14 schreef schatje het volgende:
Ergens in de arthur-topic ofzo...
  donderdag 17 oktober 2002 @ 23:15:39 #11
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6340390
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 23:14 schreef schatje het volgende:
Alsjeblieft:

http://www.inhetalgemeenbelang.com/bb/stream/mp31017/0000bunker.mp3

pi_6340417
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 23:15 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Alsjeblieft:

ja die dus.
pi_6340514
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 23:15 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Alsjeblieft:

Dank je wel!
pi_6341830
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 23:13 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Als we hadden moeten bellen voor wie er weg moet was Mus al weken lang weer thuis bij zijn moeder geweest..... maar helaas....

Helaas Scan, dan gaan er echt een aantal andere 'heren' eerst!
pi_6341961
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 23:13 schreef scanman01 het volgende:

Welnee en zelfs jij vind dat niet erg want hij heeft voor een hoop commotie gezorgd en dat is voor jou altijd een criterium dat iemand nog een poossie mag blijven.

Dus eerst die saaie lul van een Martijn eruit en dan die kwal van een Lau. Dat maakt het streamen ook weer een stuk aangenamer, kan je tenminste weer verstaan wat iedereen zegt.

vrijdag 18 oktober 2002 @ 00:21:10 #16
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6342010
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 00:10 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Helaas Scan, dan gaan er echt een aantal andere 'heren' eerst!
Nou, kijk maar even naar de poll dan... Hij staat nu samen met Laurens aan kop om weg te moeten... (bij de 'wie moet weg' poll!)
pi_6342132
Arthur (12) 18%
Dennis (4) 6%
Laurens (21) 31%
Stefan (3) 4%
Martijn (3) 4%
Wouter (2) 3%
Marc (4) 6%
Mustapha (17) 25%

die polls klopt geen reet van..anders had echt Judith er wel uit gelegen vanavond..

[Dit bericht is gewijzigd door Koos Voos op 18-10-2002 00:28]

pi_6342144
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 00:21 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nou, kijk maar even naar de poll dan... Hij staat nu samen met Laurens aan kop om weg te moeten... (bij de 'wie moet weg' poll!)

* Grobbenkuiken noteert om tzt nog eens te gebruiken.
pi_6342146
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 00:21 schreef scanman01 het volgende:

[..]

ja maar gelukkig moeten de kijkers bellen voor degene die ze erin willen houden dus mus blijft nog wel een tijd en in die poll staat hij altijd erg hoog !!!
pi_6342181
heel vreemd .. bij mij worden de posts 2x verstuurd ?
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 00:33:04 #21
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6342245
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 00:26 schreef Koos Voos het volgende:
Arthur (12) 18%
Dennis (4) 6%
Laurens (21) 31%
Stefan (3) 4%
Martijn (3) 4%
Wouter (2) 3%
Marc (4) 6%
Mustapha (17) 25%

die polls klopt geen reet van..anders had echt Judith er wel uit gelegen vanavond..

Dat heb je slim bedacht. Het gaat dan ook om 'wie moet blijven' vandaar dat Judith en Mustapha er nog in zitten! En dat is misschien maar goed ook, want de saaie mensen mogen eerst weg!
pi_6342779
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 23:12 schreef Remquito het volgende:
Mus valt een beetje in herhalingen. Iedere keer die moslim uitleg tegen nieuwe bewoners, het beredeneren waarom hij zich niet met de groep wil mengen, de badmuts en de foute grijns. Ik heb niets tegen Mus, maar: enough is enough

Maar eerst Arthur weg natuurlijk

Ja, een herhaling voor de mensen die het al weten ja
pi_6347859
Even een quote vanuit het interview met Joyce:
quote:
Wie had je graag de waarheid eens willen vertellen?
Zonder twijfel zegt ze: Mustapha, omdat ik denk dat hij zijn Marokkaanse gemeenschap heel erg wil vertegenwoordigen en volgens mij doet hij dat op een heel verkeerde manier.
Hehe. No comment.
Sex is like Nokia: Connecting People
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 12:35:35 #24
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_6348128
Mus is een beetje de LPF. Eerst dwepen met mensen en als ze niet precies doen wat hij wil dan laat hij ze als een baksteen vallen.

Overigens snap ik niet wat er nu werkelijk nog zo boeiend is aan deze gast. Al zijn troefjes liggen al op tafel en alles wat we nu te zien krijgen is een herhaling van zetten. Ik vind zijn mening eigenlijk niet meer interessant. Zijn mening is veel te algemeen niet uitgedacht en te rechtlijnig.

vrijdag 18 oktober 2002 @ 12:38:40 #25
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6348170
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 12:35 schreef marky het volgende:
Mus is een beetje de LPF. Eerst dwepen met mensen en als ze niet precies doen wat hij wil dan laat hij ze als een baksteen vallen.

Overigens snap ik niet wat er nu werkelijk nog zo boeiend is aan deze gast. Al zijn troefjes liggen al op tafel en alles wat we nu te zien krijgen is een herhaling van zetten. Ik vind zijn mening eigenlijk niet meer interessant. Zijn mening is veel te algemeen niet uitgedacht en te rechtlijnig.

[inkopmodus]Goh dat gevoel heb ik nou ook bij sommige mensen.... [/inkopmodus]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')