goed man wij zaten echt allemaal al in spanning te wachten op deze postquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:01 schreef KC.PSV het volgende:
Laat ik mij toch verleiden om een 100k pack te kopen terwijl ik mijn coins wilde bewaren voor futwc. Zat daar Reus indat zijn extra pakjes vanavond...
Dan hoop ik dat je je nu weer kan ontspannen, nu de spanning er af is.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
goed man wij zaten echt allemaal al in spanning te wachten op deze post
Alle Dixons winkels hebben een Watchdogs bundel binnen gekregen voor 440quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:51 schreef poker4lifee het volgende:
gewoon ps4 topic ind e gaten houden of sony site. vriend vorige week een ps4 bij bartsmit gehaald
Neem aan dat deze niet meer gaat komen?quote:9th TOTS: Benelux (Eredivisie & Belgian Pro League) – 6pm (UK time), May 28th 2014 until 5.30pm (UK time), June 4th 2014.
Kan je hem gelijk ophalen dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:07 schreef nistelaria het volgende:
[..]
Alle Dixons winkels hebben een Watchdogs bundel binnen gekregen voor 440![]()
http://fifasolved.com/201(...)ason-dates-detailed/
[..]
Neem aan dat deze niet meer gaat komen?
Bellen!quote:
Jep! Bij de Bart Smit stond er ook nog een, maar die was ¤460. Daar hebben ze overigens ook losse controllers.quote:
waarom die gare smiley ertussen? Vergeleken met wat er verwacht werd van watchdogs valt het gewoon kei hard tegenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beter blijf je alleen FIFA spelen![]()
Watch_Dogs is geen echte topper maar een prima spel
Ik vind hem ook leuk hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:11 schreef Zhano het volgende:
Ik vind Watchdogs best leuk... #nietslaannietslaanauwpapaauw
Dixons Rotterdam dus nietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:12 schreef nistelaria het volgende:
[..]
Jep! Bij de Bart Smit stond er ook nog een, maar die was ¤460. Daar hebben ze overigens ook losse controllers.
Spelen ze vanavond?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:26 schreef Freire het volgende:
Vermoedelijke opstelling Nederland: Cillessen; Janmaat, De Vrij, Vlaar, Martins Indi en Blind; De Jong, Sneijder en De Guzman; Van Persie en Robben.
lol hahaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:47 schreef Tim86 het volgende:
SEX / Risico's beffen prostituee
Dagelijkse WTF
Hij noemt het ook echt een date.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:47 schreef Tim86 het volgende:
SEX / Risico's beffen prostituee
Dagelijkse WTF
Wat had je verwacht dan? Je kan ook wel verwachten dat FIFA elk jaar fantastisch is maar je weet toch dat het uiteindelijk niet zo isquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:12 schreef Roypsv het volgende:
[..]
waarom die gare smiley ertussen? Vergeleken met wat er verwacht werd van watchdogs valt het gewoon kei hard tegen
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:58 schreef nickhguitar het volgende:
Ik heb het niet exact gevolgd, maar hoe werkt dat world cup gedoe voor de PS3? Heb net een update geinstalleerd, en er staat nu Fifa interactive worldcup in het menu, als ik die aanklik staat er 'Er is een probleem bij het ophalen van je online gegevens, probeer het nog eens.
je snapt mij dus nietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat had je verwacht dan? Je kan ook wel verwachten dat FIFA elk jaar fantastisch is maar je weet toch dat het uiteindelijk niet zo is
Ohquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]of
: Ik twijfel.
Fifa interactive worldcup staat al sinds Fifa 10 in het menu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |