Volgens mij bedoelde hij het gewoon zoals hij het zei.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik zie net dat liesje dezegebruikt als ze heel boos is
aaaaahhhh ik weet niet meer wie sarcastisch is of het echt meent
heb ik echt iets goeds gezegdquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo komt hij nog beter over, ik heb er speciaal voor jou zelfs 3 gedaan.
als het goed is was het inderdaad een compliment van Brain want die vind mij volgens mij wel liefquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij het gewoon zoals hij het zei.
Ik kan het met dezeniet uitleggen, dat moet je voelen ofzo. Ik weet wel haarfijn wanneer iemand deze gebruikt als vals , of gewoon aardig.
en dank je wel danquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Mooi gezegd hoor en wat typ jij verdomd snel.
slaap lekkerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:59 schreef chufi het volgende:
Meiden van de laate uurtjes .. Ik hou het voor gezien .. Ik kom wel weer een keer langs de volgende keer ...
ik heb het idee dat ie bij mij ook om de hoek staat die periode. ben al best wel een lange tijd lief geweest en vermijdendquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:57 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja hoor, helemaal top![]()
Ik zit juist in mijn confrontatie-periode maar wat jij aanhaalt heb ik ook gehad. Geen zin in confrontaties, maar nu ben ik er weer klaar voor. Irl dan heh, online kom ik om ff wat anders aan mijn hoofd te hebben. Relaxen
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Deze quote moet gewoon in dit topic.
Misschien zou je een paar uitroeptekens kunnen gebruiken voor sarcasme of allemaal hoofdletters. Als je praat dan dan spreek je een sarcastische zin ook met wat meer nadruk uit.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij het gewoon zoals hij het zei.
Ik kan het met dezeniet uitleggen, dat moet je voelen ofzo. Ik weet wel haarfijn wanneer iemand deze gebruikt als vals , of gewoon aardig.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:59 schreef chufi het volgende:
Meiden van de laate uurtjes .. Ik hou het voor gezien .. Ik kom wel weer een keer langs de volgende keer ...
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:59 schreef chufi het volgende:
smileys zijn leukquote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:02 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
Maar dan zonder die![]()
![]()
Ofzo, ik durf geen smilies meer te gebruiken nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Smiley's zijn stomquote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:02 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
Maar dan zonder die![]()
![]()
Ofzo, ik durf geen smilies meer te gebruiken nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Knallende chocoquote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik heb het idee dat ie bij mij ook om de hoek staat die periode. ben al best wel een lange tijd lief geweest en vermijdend
Vorige keer storing, nu moest ik gelukkig alleen de modem resetten.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en kut dat je internet uitviel. gebeurt veel de laatste tijd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Quote ik haar gewoon in Klaagbaakquote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
FOK! is een prima leerschool. Alleen niet n UTO graag.
nee in fok wil ik niet rellen. dit zijn een soort matties van me en is mijn clubhuisie, waarom zou ik weg gestuurd willen worden dan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
FOK! is een prima leerschool. Alleen niet n UTO graag.
ONZ, dat staat voor onzin ofzo ?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:07 schreef Parlay het volgende:
[..]
Quote ik haar gewoon in KlaagbaakOf ONZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |