jij krijgt gewoon een pluimpje van mij hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben een Vanessa, ik kan daar niet zo goed mee omgaan.Wat ik wel leuk vind om te horen is dat we toch maar een leuk forum hebben, wat lekker loopt zonder al teveel gezeik. En we gaan geloof ik zelfs harder dan KLB en ONZ. En dat is vooral dankzij de users, maar ook een beetje door ons. En dat vind ik wel tof. Maar dat hoef je eigenlijk ook niet te zeggen want nu heb ik het zelf al gezegd.
Ik weet eigenlijk niet hoe anderen het gebruiken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:43 schreef ChocoFan het volgende:
ik denk altijd bij de puntjes dat er nog wat gaat komen![]()
ik weet nu dus dat dat sarcasme is![]()
weer wat geleerd en zal een hoop verduidelijking brengen denk ik zomaar
Ik pik dat dus niet meer, ik word helemaal naar van dat gezeik soms. En soms erger ik me alleen en soms, zoals nu, geef ik mijn visie erop.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
als het aan bepaalde mensen licht wel ja
en ik snap jouw kant ook helemaal maar als ik dat zeg dan heb ik weer iedere keer een andere mening volgens iemand.
ik weet juist hoe belangrijk het is omdat ikzelf vroeger inderdaad geen zelfvertrouwen had en nu gelukkig wel dus ik weet hoe belangrijk het is maar er zijn altijd mensen die het leuk blijven vinden om anderen klein te maken
daarom zeg ik ook uit veiligheid ter bescherming, van mij mogen ze denken dat ze de nieuwe koning zijn van nederland alleen mensen op straat zullen ze dat wel duidelijk maken
Nou ok. Ik zeg maar niks meerquote:
Utopia is ook tv en ik kijk er niet naar hopende dat alles goed gaat. Ik hoop dat het verkeerd gaat en dat ze ruzie krijgen. Ik zou ook niet meer naar films kijken als er niks in gebeurd.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:43 schreef Parlay het volgende:
[..]
Klopt en mooi toch. Het is typisch Nederlands om niet blij te zijn als het goed gaat met een ander. Zolang je klaagt en iedereen verteld hoe kut het met je gaat dan is het goed. Utopia is een product en het loopt goed zelfs in het buitenland nu. Ik kan niet anders dan bewondering daarvoor hebben al vind ik er geen hol - meer- aan.
Ik gebruik puntjes als anderen de rest zelf in kunnen vullen, dat het vanzelfsprekend is wat je verder wil zeggen en ik geen zin heb om het te typen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet hoe anderen het gebruiken.
Dat soort dingen zijn op zoveel dingen te interpreteren.
Persoonlijk vind ik dit misschien wel de smerigste smiley:
Gebruik ik volgens mij alleen als ik boos ben.
Nee, dan ken je me niet zo goed denk ik. Ik ben niet zo vol van mezelf eigenlijk. Je vroeg waarover ik een compliment wilde, ik kon zo snel niets anders bedenken dan modden. Maar je mag best denken dat ik een arrogant kutje ben hoor.quote:
ik ben juist blij dat je je mening ook geef en dat je het niet meer pikt, ik vind dat dat gewoon mag en dat is niet om te rellen of sarcastisch.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:47 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik pik dat dus niet meer, ik word helemaal naar van dat gezeik soms. En soms erger ik me alleen en soms, zoals nu, geef ik mijn visie erop.
Carry on, nothing to see here
Er gebeurt vaak minder dan dat er daar gezeikt wordt, maar soms worden er toch ook weer dingen gepost die anders gemist zouden worden ,, Kwestie van de juiste screening uitvoeren bij het lezen ervanquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
Soms verdraag ik de COS niet. Natuurlijk lees ik wel heel veel, moet ook wel, maar ik word echt gewoon soms onpasselijk van het dag in dag uit continu mensen afzeiken.
Je zoiets inderdaad. Maar wel altijd met sarcasme.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik gebruik puntjes als anderen de rest zelf in kunnen vullen, dat het vanzelfsprekend is wat je verder wil zeggen en ik geen zin heb om het te typen.
ik ook is vet irritant de laatste tijdquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
Soms verdraag ik de COS niet. Natuurlijk lees ik wel heel veel, moet ook wel, maar ik word echt gewoon soms onpasselijk van het dag in dag uit continu mensen afzeiken.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ben juist blij dat je je mening ook geef en dat je het niet meer pikt, ik vind dat dat gewoon mag en dat is niet om te rellen of sarcastisch.
want het is verdomde moeilijk soms om rechtop te blijven staan
ik ontwijk gewoon zoveel mogelijk confrontaties tegenwoordig
zo doe ik het, ieder zijn ding toch
in deze fijne, lieve, aardige wereld......
de zin hierboven is sarcasme, doe ik het nu goed![]()
![]()
![]()
Zo komt hij nog beter over, ik heb er speciaal voor jou zelfs 3 gedaan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ben juist blij dat je je mening ook geef en dat je het niet meer pikt, ik vind dat dat gewoon mag en dat is niet om te rellen of sarcastisch.
in deze fijne, lieve, aardige wereld......![]()
![]()
![]()
![]()
ik zie net dat liesje dezequote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Mooi gezegd hoor en wat typ jij verdomd snel.
Ja hoor, helemaal topquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
in deze fijne, lieve, aardige wereld......
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |