We hadden het over zelfbeeld, niet over zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:29 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dus als je kop boven het maaiveld steekt moet ie eraf omdat je je beter voelt dan een ander? Hoe dan ook? Ik ben het daar dus niet mee eens, ik vind dat mensen niet genoeg zelfvertrouwen kunnen hebben ongeacht wat anderen daarvan denken.
Hij maakt een grapje en ik reageerde met een grapje?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga er op in en ontvang meer veren in de poepert.
En jij maakt je druk om Soury ?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij maakt een grapje en ik reageerde met een grapje?
Of misschien is dat alleen jouw mening. Ik zie mensen die hun talenten proberen te benutten en nee ik vind het niks maar blijkbaar anderen wel want het loopt aardig die artshit, Ruud wordt zelfs aangemoedigt enz.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Billy denkt dat ze Van Gogh is, Lot dat ze een supermodel is, Ruud denkt dat iedereen dubbel ligt van zijn grappen, Joey dat hij bill Gates is, Andrea was een alleskunner, Rienk is de verlosser, Laura denkt dat ze een tough bitch is. Een beetje bescheidenheid kan geen kwaad.
als het aan bepaalde mensen licht wel jaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:29 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dus als je kop boven het maaiveld steekt moet ie eraf omdat je je beter voelt dan een ander? Hoe dan ook? Ik ben het daar dus niet mee eens, ik vind dat mensen niet genoeg zelfvertrouwen kunnen hebben ongeacht wat anderen daarvan denken.
Nope. Ik ken Muis al zo lang, en meestal begrijp ik haar wel, moet ook vaak om haar lachen want ook zij is gevat, Maar nu lijkt het alsof ik zit te vissen naar complimenten en zo bedoelde ik het niet.quote:
Is dat niet min of meer hetzelfde?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
We hadden het over zelfbeeld, niet over zelfvertrouwen.
Ja het loopt aardig omdat ze in Utopia zitten. Het maakt niet uit wie er daar schildert of kookt, mensen kopen het toch wel.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:33 schreef Parlay het volgende:
[..]
Of misschien is dat alleen jouw mening. Ik zie mensen die hun talenten proberen te benutten en nee ik vind het niks maar blijkbaar anderen wel want het loopt aardig die artshit, Ruud wordt zelfs aangemoedigt enz.
Ik kijk zelf wel steeds minder omdat het niet mijn ding is, maar blijkbaar is dat niet hoe anderen erover denken.
Het was toch een grapjequote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:29 schreef Parlay het volgende:
[..]
juist en dat vind ik best wel rot. ok bijvoorbeeld, ik kan vanessa niet uitstaan maar als die straks alles gaat terugkijken dan denk ik dat ze niet van de alcohol gaat afkomen maar het juist zal gaan toenemenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja het loopt aardig omdat ze in Utopia zitten. Het maakt niet uit wie er daar schildert of kookt, mensen kopen het toch wel.
Welquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope. Ik ken Muis al zo lang, en meestal begrijp ik haar wel, moet ook vaak om haar lachen want ook zij is gevat, Maar nu lijkt het alsof ik zit te vissen naar complimenten en zo bedoelde ik het niet.
Nee, ik dacht dat hij het sarcastisch bedoelde vanwege de ..... Die gebruik ik zelf vaak als ik subtiel sarcastisch wil doen.quote:
OK dan komt het goed.. Muisje is wel ok .. Wat voor complimenten wil je graag horen ..?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope. Ik ken Muis al zo lang, en meestal begrijp ik haar wel, moet ook vaak om haar lachen want ook zij is gevat, Maar nu lijkt het alsof ik zit te vissen naar complimenten en zo bedoelde ik het niet.
Ik loop wat te zieken, Eindelijk geen gifjesquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat hij het sarcastisch bedoelde vanwege de ..... Die gebruik ik zelf vaak als ik subtiel sarcastisch wil doen.
oepsquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik loop wat te zieken, Eindelijk geen gifjes
Doe je het nog fout ookquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:40 schreef ChocoFan het volgende:
[ afbeelding ]
zijn we nu dan allemaal weer vriendjes![]()
want dit kost me teveel energie hoor
Nou eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
Maar ik ben bijna nooit sarcastisch natuurlijk.....
Ik ben een Vanessa, ik kan daar niet zo goed mee omgaan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:39 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan komt het goed.. Muisje is wel ok .. Wat voor complimenten wil je graag horen ..?
Ik geef ze je graag .. Gaudi kenster... bv.
Klopt en mooi toch. Het is typisch Nederlands om niet blij te zijn als het goed gaat met een ander. Zolang je klaagt en iedereen verteld hoe kut het met je gaat dan is het goed. Utopia is een product en het loopt goed zelfs in het buitenland nu. Ik kan niet anders dan bewondering daarvoor hebben al vind ik er geen hol - meer- aan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja het loopt aardig omdat ze in Utopia zitten. Het maakt niet uit wie er daar schildert of kookt, mensen kopen het toch wel.
Weer een veer in eigen poeperdquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben een Vanessa, ik kan daar niet zo goed mee omgaan.Wat ik wel leuk vind om te horen is dat we toch maar een leuk forum hebben, wat lekker loopt zonder al teveel gezeik. En we gaan geloof ik zelfs harder dan KLB en ONZ. En dat is vooral dankzij de users, maar ook een beetje door ons. En dat vind ik wel tof. Maar dat hoef je eigenlijk ook niet te zeggen want nu heb ik het zelf al gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |