nee dat zou ik niet snel kunnen volgens mij en vind ik dan weer een soort van beroving van vrijheid van meeningsuiting ofzoquote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:09 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar je kan wil iemand kicken, gewoon voor de lol.
Eerder niet waar.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
schijnt dat er hier ineens een kliekje is en dat mensen niet durven. dat laatste snap ik wel en het eerste weet ik niet
moet je maar goed lezen, zo ontstaan misverstanden nuquote:
klein is fijn maar ik vind wel dat iedereen mag reageren en aandacht verdient. als het dan heel druk is is dat soms best moeilijk allemaal en gaan de rustige mensen meestal over naar lurken. ook dat doe ik soms nog steeds. toch wil ik dat iedereen zich welkom voelt hier want het is een naar gevoel als je denkt dat mensen je negeren of treiterenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:12 schreef Braindead2000 het volgende:
Het leukste is een stuk of 6. Als het er veel meer zijn dan krijg je verschillende gesprekken langs elkaar heen.
Weet je trouwens dat wij als viespeuken hier bekent staan ... Met onze gifjes...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:12 schreef Braindead2000 het volgende:
Het leukste is een stuk of 6. Als het er veel meer zijn dan krijg je verschillende gesprekken langs elkaar heen.
Make Love not Warquote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:12 schreef Punkman het volgende:
[..]
Eerder niet waar.
Voorheen durfde niemand hier te komen omdat ze belachelijk gemaakt of genegeerd werden, dat is nu veranderd.
Bij wie of waar?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Weet je trouwens dat wij als viespeuken hier bekent staan ... Met onze gifjes...![]()
![]()
vertelquote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Weet je trouwens dat wij als viespeuken hier bekent staan ... Met onze gifjes...![]()
![]()
Ik negeer niet expres maar als het druk is en de berichten rollen over mijn scherm dan heb ik niet veel tijd over voor een nieuwe poster.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klein is fijn maar ik vind wel dat iedereen mag reageren en aandacht verdient. als het dan heel druk is is dat soms best moeilijk allemaal en gaan de rustige mensen meestal over naar lurken. ook dat doe ik soms nog steeds. toch wil ik dat iedereen zich welkom voelt hier want het is een naar gevoel als je denkt dat mensen je negeren of treiteren
kloptquote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik negeer niet expres maar als het druk is en de berichten rollen over mijn scherm dan heb ik niet veel tijd over voor een nieuwe poster.
ja vieze gifjes moeten gewoon onder een spoilerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:18 schreef Punkman het volgende:
[..]
kan mijn gifjes wel plaatsen, maar doe dat dan onder een spoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:23 schreef Punkman het volgende:
Zal geen gifjes doen maar ging om dit:ik weet waar het om ging maar volgens mij pakte jij het dan ook te serieus op want brain en joezi hebben volgens mij wel ergere dingen geplaatst soms. dus die hebben je lopen fucken denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en je hapt net als een vrouw![]()
![]()
fok je nog niet zo lang ofzo![]()
Nee Joezi vond die van dat mens dat bloed in de vla van een ander spoot echt niet leuk ..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik weet waar het om ging maar volgens mij pakte jij het dan ook te serieus op want brain en joezi hebben volgens mij wel ergere dingen geplaatst soms. dus die hebben je lopen fucken denk ik.
![]()
fok je nog niet zo lang ofzo
en kreeg van Mootie op me kop omdat ik dat mens die nieste en de hele badkamer onderscheet op me kop of die niet in de spoiler mocht ...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik weet waar het om ging maar volgens mij pakte jij het dan ook te serieus op want brain en joezi hebben volgens mij wel ergere dingen geplaatst soms. dus die hebben je lopen fucken denk ik.
![]()
fok je nog niet zo lang ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |