He, zonet mocht dat niet ..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:58 schreef ChocoFan het volgende:
volgens mij ben ik nu juist over met 2 mannen![]()
vermaak mij heren
Oke kleed je maar vast uit.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:58 schreef ChocoFan het volgende:
volgens mij ben ik nu juist over met 2 mannen![]()
vermaak mij heren
Vreemd gaan is lekkerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oh ja dat is waar. maar omdat jij gizmo al hebt
blijft Brain over
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
als je minder kelereherrie deelt hier misschien wel
dit is inderdaad de beste omgeving waar niemand meeleestquote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vreemd gaan is lekker![]()
Hehe Gizmo leest niet mee, dat begrijp je wel, anders had ik nu een probleem
Nee, is waar, en meen er ook niks van. Ben superblij met mijn vrouwtje, zoals je al zei, zelfde hobby's etc ... dat is moeilijk te vinden.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dit is inderdaad de beste omgeving waar niemand meeleest![]()
en nee, vreemdgaan is niet cool
goed zo en hou vast is heel bijzonderquote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, is waar, en meen er ook niks van. Ben superblij met mijn vrouwtje, zoals je al zei, zelfde hobby's etc ... dat is moeilijk te vinden.
dat vind ik wel een beetje veel verantwoording hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:06 schreef Punkman het volgende:
SC IS OURS, ik vind dat wij mods over de SC moeten zijn.
Mee of tegen ?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:07 schreef Braindead2000 het volgende:
Valt me mee hoe weinig mensen hier komen als je zie hoeveel er dagelijks in UTO zijn.
Maar je kan wil iemand kicken, gewoon voor de lol.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat vind ik wel een beetje veel verantwoording hoor![]()
en er zijn er al genoeg volgens mij![]()
dus ik hoef niet
Mee, als hier 20 mensen tegelijk posten vind ik er ook niks meer aan. Vorige keer waren er een stuk of 10 en toen vond ik het al druk.quote:
schijnt dat er hier ineens een kliekje is en dat mensen niet durven. dat laatste snap ik wel en het eerste weet ik nietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:07 schreef Braindead2000 het volgende:
Valt me mee hoe weinig mensen hier komen als je zie hoeveel er dagelijks in UTO zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |