en ik had nog geedit dat ik het niet wilde maar wilde op isax reageren en vergat het compleet en zag ineens dat ik de laatste was. grrrr domboquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:55 schreef Punkman het volgende:
@ TT![]()
![]()
![]()
, ik was net op tijd erachter, anders had ik hem gehad.
Ik heb heel wijselijk mijn mond even dicht gehoudenquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en ik had nog geedit dat ik het niet wilde maar wilde op isax reageren en vergat het compleet en zag ineens dat ik de laatste was. grrrr dombo
sukkel van de dagquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en ik had nog geedit dat ik het niet wilde maar wilde op isax reageren en vergat het compleet en zag ineens dat ik de laatste was. grrrr dombo
heel slim van jouquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:58 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik heb heel wijselijk mijn mond even dicht gehouden
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik verneuk altijd de TTquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:58 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik heb heel wijselijk mijn mond even dicht gehouden
Dat heet haastige spoedquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik verneuk altijd de TT, altijd een spelfout ...
![]()
![]()
en ik heb altijd saaie of niet orgineelquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik verneuk altijd de TT, altijd een spelfout ...
![]()
![]()
doe maar niet anders worden het er 3quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wat heb je nu gewonnen ?
Weer een jaar lang gratis op en neer op de roltrappen bij de V&D ?
jaar lang gratis lucht happen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wat heb je nu gewonnen ?
Weer een jaar lang gratis op en neer op de roltrappen bij de V&D ?
Ohwquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, dat heet stom typen, ik had alle tijd ...![]()
haha ik wil wel vertellen hoor, maar ik weet niet of iedereen dat nu zo interessant vindt. Ik heb onwijs veel gedaan in korte tijd, en ik ben onwijs trots op mezelf: Ik heb een trekking van 3 dagen gedaan met mijn MS! Ze hadden me voorgeschoteld dat het heel gemakkelijk zou zijn, maar dat viel toch nogal tegen. Het was gewoon 3 dagen lang ploeteren door de Himalaya, maar ik heb het toch maar even klaargespeeld!quote:
als iemand het niet interesant vind dan lezen ze het nietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:07 schreef Tayu het volgende:
[..]
haha ik wil wel vertellen hoor, maar ik weet niet of iedereen dat nu zo interessant vindt. Ik heb onwijs veel gedaan in korte tijd, en ik ben onwijs trots op mezelf: Ik heb een trekking van 3 dagen gedaan met mijn MS! Ze hadden me voorgeschoteld dat het heel gemakkelijk zou zijn, maar dat viel toch nogal tegen. Het was gewoon 3 dagen lang ploeteren door de Himalaya, maar ik heb het toch maar even klaargespeeld!
En ik ben verliefd geworden op een local... dat is dan weer een beetje onhandig
ik ook en ik dacht wel dat ze het wilde delen want het is toch rustig hier, dus ik was gewoon even geduldig.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:09 schreef Punkman het volgende:
[..]![]()
, ik ben te ongeduldig, was ook heel benieuwd hoe Tayu haar reis was.
ieuw ranzig. heb ik dan gemist denk ikquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:10 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Ze heeft nu pukkeltjes achter haar oor zei ze net..
Joezi is al weg volgens mij.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:10 schreef Miek37 het volgende:
Tayu is back!![]()
Meid, wat je ver haalt is lekker!![]()
Menson, doet eens lief tegen Joezert please!Is toch onze eigenste SC Koning!
![]()
Ben er al een uurtje hoor maar ook welkom ChocoFanquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ieuw ranzig. heb ik dan gemist denk ik
hallo truushangmat![]()
kom erbij
Miek ook weer hierquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:10 schreef Miek37 het volgende:
Tayu is back!![]()
![]()
iemand die mij eindelijk welkom heetquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:12 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Ben er al een uurtje hoor maar ook welkom ChocoFan
Nou, dat is inderdaad nogal rot. Want Nepalezen kunnen niet zomaar naar het buitenland reizen, ook niet als ze het geld daarvoor hebben. Dan moeten ze eerst een persoonlijke uitnodiging krijgen, en degene die de uitnodiging doet, moet een garantstelling van de gemeente hebben ( voor huisvesting, medische kosten en repatriëringskosten) en die garantstelling kan ik iig niet krijgen van mijn gemeente. Dus, mijn nieuwe liefde wil dolgraag meteen naar me toe komen (de monsoon is nu gestart, dus alles ligt daar nu stil en hij heeft het geld voor de reis) maar het is gewoon niet mogelijk vanwege deze regels. Hij krijgt simpelweg geen visum, als ik geen garantverklaring kan regelen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
als iemand het niet interesant vind dan lezen ze het niet
ik vind het erg boeiend en klinkt vet leuk allemaal![]()
wel kut dat je dan inderdaad verliefd word op iemand die je niet vaak gaat zien
ik dacht dat je verdwaalt was en eigenlijk in de cos zatquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:12 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Ben er al een uurtje hoor maar ook welkom ChocoFan
Misschien had ie een kutdag, kan toch! Morgen weer lief zijn allemaal!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Miek ook weer hier![]()
en ik wil lief doen tegen joezi maar hij is er niet meer geloof ik
Binnenkort, ga ik mijn blog uitwerkenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:09 schreef Punkman het volgende:
[..]![]()
, ik ben te ongeduldig, was ook heel benieuwd hoe Tayu haar reis was.
sjezus dat is wel een toestand dan allemaalquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:13 schreef Tayu het volgende:
[..]
Nou, dat is inderdaad nogal rot. Want Nepalezen kunnen niet zomaar naar het buitenland reizen, ook niet als ze het geld daarvoor hebben. Dan moeten ze eerst een persoonlijke uitnodiging krijgen, en degene die de uitnodiging doet, moet een garantstelling van de gemeente hebben ( voor huisvesting, medische kosten en repatriëringskosten) en die garantstelling kan ik iig niet krijgen van mijn gemeente. Dus, mijn nieuwe liefde wil dolgraag meteen naar me toe komen (de monsoon is nu gestart, dus alles ligt daar nu stil en hij heeft het geld voor de reis) maar het is gewoon niet mogelijk vanwege deze regels. Hij krijgt simpelweg geen visum, als ik geen garantverklaring kan regelen.
alles aan gio is irritantquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:13 schreef truushangmat het volgende:
Irritante Gio met zijn altijd terugkerende ... Licht uit...
Lekker en vooral ook heel liefquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:10 schreef Miek37 het volgende:
Tayu is back!![]()
![]()
ga je slapen? truste danquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:14 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Misschien had ie een kutdag, kan toch! Morgen weer lief zijn allemaal!Trusten moppies!
Wellicht zat ik wel in de cos... Wat is Cos?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik dacht dat je verdwaalt was en eigenlijk in de cos zat
anders had ik eerder gezwaaid naar je![]()
geen idee, hoor dat wel eens vallen hier COS, maar geen ideequote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:15 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Wellicht zat ik wel in de cos... Wat is Cos?
Ja, ik word daar wel een beetje verdrietig van...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
sjezus dat is wel een toestand dan allemaal![]()
best wel heel erg kut voor je dan
cyber knuffelquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:16 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ja, ik word daar wel een beetje verdrietig van...
Whoehahahahaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
geen idee, hoor dat wel eens vallen hier COS, maar geen idee
trustequote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:14 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Misschien had ie een kutdag, kan toch! Morgen weer lief zijn allemaal!Trusten moppies!
das waar, geeft ook nietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
je bent altijd eerder dan mij,. ik kan je nooit welkom heten
ik heb ook gen zin om de moeite te nemen om het op te zoeken eigenlijkquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
geen idee, hoor dat wel eens vallen hier COS, maar geen idee
serieus, welke stream?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:18 schreef truushangmat het volgende:
Lot gaat shoppen en zoekt de pinpas...
dat ook alquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb je een buurman waar je een hekel aan hebt ?
Oh dus iedereen lult maar mee over COS, zonder te weten waar ze het over hebben?/quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik heb ook gen zin om de moeite te nemen om het op te zoeken eigenlijk
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik heb ook gen zin om de moeite te nemen om het op te zoeken eigenlijk
zoiets jaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:20 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Oh dus iedereen lult maar mee over COS, zonder te weten waar ze het over hebben?/
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:20 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Oh dus iedereen lult maar mee over COS, zonder te weten waar ze het over hebben?/
neeeee nu stop ik jequote:
Kan de streams even niet aan zien, ik erger me dood aan de bewoners daar op het moment.quote:
ben bij mijn oudersquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
neeeee nu stop ik je
geen ruzie met buren maken want je woont zo mooi![]()
af nou![]()
je moet het maar doen met je bed zoals het nu even is
ik ben graag getuige in complotten op de streams. altijd handig voor later als mensen het niet gelovenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:24 schreef Punkman het volgende:
[..]
Kan de streams even niet aan zien, ik erger me dood aan de bewoners daar op het moment.
Behalve Isa dan.
Nou Jian, kom er maar weer in.
Wel even wachten tot de buurman er onderstaat he.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:25 schreef isax het volgende:
[..]
ben bij mijn ouders![]()
in amsterdam kan ik gewoon mijn bed op straat dumpen.
net zoals in how i met youre mother, je draait je om en het is wegquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:25 schreef isax het volgende:
[..]
ben bij mijn ouders![]()
in amsterdam kan ik gewoon mijn bed op straat dumpen.
ik weet het niet, gebeurt er meer nu dan, ik zie alleen laura nu ookquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:28 schreef isax het volgende:
[..]
en wat is er nou weer met mij daar?(isabel dus)
Huh, 3 keer gelezen, maar snap de zin nog niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:28 schreef isax het volgende:
[..]
en wat is er nou weer met mij daar?(isabel dus)
lot zei steeds mijn naamquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:30 schreef Punkman het volgende:
[..]
Huh, 3 keer gelezen, maar snap de zin nog niet.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:31 schreef isax het volgende:
[..]
lot zei steeds mijn naam
schijtwijf
met zo'n naam als mij schrik je dan meteen omdat niemand zo heet.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:31 schreef isax het volgende:
[..]
lot zei steeds mijn naam
schijtwijf
met zo'n naam als mij schrik je dan meteen omdat niemand zo heet.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:32 schreef isax het volgende:
Het idee is dat iemand anders in zijn of haar woonkamer een gelijk doek heeft wat de kopers verbindt.
ik snap deze zin niet?
http://www.utopiawebwinkel.com/utopia-inspire-reeks-klein.html
20 euries maar
ik zit het filmpje nog steeds te kijkenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:26 schreef Tayu het volgende:
Deze trekking heb ik ook gedaan, alleen was het nu wel wat wat warmer ( 40 graden).
Huh ?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
Gert. Ondanks dat je het vergeten was vond ik het gezellig. En fijne gesprekken.
ik ben daarom gewoon pro isa!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:33 schreef Punkman het volgende:
[..]![]()
, ja, klinkt nu wel logisch, nu ik je nickname zie
![]()
![]()
Zat dat dikke everzwijn weer te lullen over Isa ?
Isa is lief.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:37 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben daarom gewoon pro isa!
alles wat ze haar noemen noemen ze mij ook
behalve labiela
snap hem nog steeds nietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
ik snap hem wel maar het is wel heeeeeel slecht hoor
ik ben pro niemand geloof ikquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:37 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben daarom gewoon pro isa!
alles wat ze haar noemen noemen ze mij ook
behalve labiela
Ja, dat gaat vanzelf in Nepal. Nepalezen zijn erg hartelijk en maken graag contact.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik zit het filmpje nog steeds te kijken
echt mooi man, en ben je ook dus bij mensen over de vloer geweest enzo en en en ik vind het cool![]()
![]()
En dat moet dan hier ?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was bij Gert en wilde hem even bedanken voor de gezelligheid.
vanwegen der tieten?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ben pro niemand geloof ik![]()
was pro robin
Oh ik doe dat altijd hier. Meestal zelfs met Posies youtube maar lui vandaag.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
En dat moet dan hier ?
Is wel erg off-topic...![]()
![]()
![]()
ik praat makkelijk met mensen dus dat zou voor mij geen probleem zijn om hartelijk terug te zijnquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:38 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ja, dat gaat vanzelf in Nepal. Nepalezen zijn erg hartelijk en maken graag contact.
off topic zeggen we alleen in de COSquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
En dat moet dan hier ?
Is wel erg off-topic...![]()
![]()
![]()
Grapje, ik ben in een rare bui vandaag.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik doe dat altijd hier. Meestal zelfs met Posies youtube maar lui vandaag.
Ik heb je gemist en me een paar keer afgevraagd of je al terug was. Maar na een vakantie is Utopia echt hard werken om weer in te komen he?quote:
nee ben nog steeds alleen van de mannenquote:
kloptquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:45 schreef Punkman het volgende:
Liesje doet ook wel eens mee aan heksbal toch ?
ach arme jij ga maar slapen jaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:45 schreef isax het volgende:
ik ga maar eens slapen
ik heb oorpijn en keelpijn
en joezi is boos op mij
Welterusten en beterschap.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:45 schreef isax het volgende:
ik ga maar eens slapen
en joezi is boos op mij
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ongelooflijk, 70 euro voor een kindertekening schilderij
[ afbeelding ]
Als je ooit de kans hebt om Nepal te bezoeken, gewoon doen! Ik vind het een fantastisch mooi land, en de bewoners zijn dat ook.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik praat makkelijk met mensen dus dat zou voor mij geen probleem zijn om hartelijk terug te zijn
echt vet cool allemaal en mooi ook
trustequote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:45 schreef isax het volgende:
ik ga maar eens slapen
en joezi is boos op mij
Ik ben de draad een beetje kwijt inderdaadquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb je gemist en me een paar keer afgevraagd of je al terug was. Maar na een vakantie is Utopia echt hard werken om weer in te komen he?
karel appel is er rijk van geworden.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ongelooflijk, 70 euro voor een kindertekening schilderij
[ afbeelding ]
ik krijg een hoop tips de laatste dagenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:47 schreef Tayu het volgende:
[..]
Als je ooit de kans hebt om Nepal te bezoeken, gewoon doen! Ik vind het een fantastisch mooi land, en de bewoners zijn dat ook.
ik vrees van nietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Welterusten en beterschap.
En met joezi komt het vast wel weer goed.
Goed onthouden (en het is nog goedkoop ook!).quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik krijg een hoop tips de laatste dagen![]()
ik noteer het in mijn hoofd
Snap nog steeds niet waarom het vandaag mis ging, maar zijn mijn zaken niet.quote:
gelukkig ben ik dus niet de enige die het niet goed snaptquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:49 schreef Punkman het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet waarom het vandaag mis ging, maar zijn mijn zaken niet.
Maar snap er niks van.
was voor ons heksballers ook vanuit het niets, misschien dat er eerder wat gebeurd isquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
gelukkig ben ik dus niet de enige die het niet goed snapt![]()
morgen maken ze het gewoon weer goed die 2
quote:
hij flipte omdat ik hem voor de grap kloon noemdequote:
zou kunnen, ik heb niet echt terug gelezenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
was voor ons heksballers ook vanuit het niets, misschien dat er eerder wat gebeurd is
ik snap het zelf ook nietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
gelukkig ben ik dus niet de enige die het niet goed snapt![]()
morgen maken ze het gewoon weer goed die 2
ik denk dat zij dat niet snel doet zo'n fotoquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:52 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb je niet een mooie 1 van Isabella ?
isax, die laatste zinquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:52 schreef isax het volgende:
[..]
hij flipte omdat ik hem voor de grap kloon noemde![]()
ik vermoed dat hij de rattenziekte heeft want zijn neefje had de rat in zijn broek gestopt.
Hmm vaag, ik heb hem ook wel eens kloon genoemd.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:52 schreef isax het volgende:
[..]
ik vermoed dat hij de rattenziekte heeft want zijn neefje had de rat in zijn broek gestopt.
absoluut maar zeg dat maar niet in de COSquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik blijf het een prachtige vrouw vinden.
Grinn... met zulke opmerkingen is het inderdaad moeilijk vriendjes wordenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:52 schreef isax het volgende:
[..]
Dus wijze les voor ons allen, nooit gaan fietsen met je oma, want daar word je bloedlink van.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
isax, die laatste zin, foei
![]()
ik denk dat ie gewoon heel moe was van alles en daardoor een kort lontje had en het waarschijnlijk te persoonlijk opvatte
of het ratje van je neefje in je broek latenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dus wijze les voor ons allen, nooit gaan fietsen met je oma, want daar word je bloedlink van.
Levensgevaarlijk!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dus wijze les voor ons allen, nooit gaan fietsen met je oma, want daar word je bloedlink van.
hij noemt mij zo vaak kloon. ik hem ook wel hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm vaag, ik heb hem ook wel eens kloon genoemd.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:55 schreef isax het volgende:
[..]
hij noemt mij zo vaak kloon. ik hem ook wel hoor.
weet door hem wat het is
ik geef toch die rat de schuld. hij was daar al over aan het miepe.
ok echt truste
Truste, beterschap.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:55 schreef isax het volgende:
[..]
hij noemt mij zo vaak kloon. ik hem ook wel hoor.
weet door hem wat het is
ik geef toch die rat de schuld. hij was daar al over aan het miepe.
ok echt truste
Ja, waar is die gast ?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:57 schreef ChocoFan het volgende:
en waar is Brain, ik mis Brain, Brain waar ben je
Brain mag dat ookquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:57 schreef ChocoFan het volgende:
en waar is Brain, ik mis Brain, Brain waar ben je
ik geloof dat ik hem wel ff in de cos voorbij zag komenquote:
ik dacht dat je een geintje maaktequote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:59 schreef Tayu het volgende:
Die foto he, hierboven... Ik vroeg of het Marije was (geen idee hoe die eruit ziet), maar het is toch niet Lot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF! Dan is er wat gesjoemeld met die foto?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik dacht dat je een geintje maakte![]()
dat is lot ja
Hoi Soury !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er altijd, nou nee dat is een leugenquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hoi Soury !
Speciaal voor jou:Ja origineelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
volgens mij toen ze er net in was ofzoquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:01 schreef Tayu het volgende:
[..]
WTF! Dan is er wat gesjoemeld met die foto?
jij bent ons wakende oog en houd alles netjes in de gaten hierquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben er altijd, nou nee dat is een leugen
Ik vemoed het laatstequote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
volgens mij toen ze er net in was ofzo
of ernstig gephotoshopt. dat ken ook natuurlijk
Uhh???quote:
Lot haar foto, daar klopt niks van.quote:
Het valt hier nog wel mee vind ik. Ik ben wel meerdere keren uit mijn plaat gegaan terwijl het niet zo bedoeld wasquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:05 schreef ChocoFan het volgende:
iedereen rustig, het blijft maar tekst en dan is het soms lastig om te begrijpen wat een ander bedoelt. ik lees zinnen vaak meerdere keren tegenwoordig omdat je ze op verschillende manieren kan interperteren of hoe je dat ook schrijft
Reuze iidquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:06 schreef Inca het volgende:
[..]
ik lees overal dat lot zo dik is valt toch reuze mee
Ik word ook vaak verkeerd begrepen ..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Het valt hier nog wel mee vind ik. Ik ben wel meerdere keren uit mijn plaat gegaan terwijl het niet zo bedoeld was
jij ons ook hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja jullie houden me de hele nacht wakker.
ja en dat is dan zo jammer. misverstanden en ruzie om nietsquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Het valt hier nog wel mee vind ik. Ik ben wel meerdere keren uit mijn plaat gegaan terwijl het niet zo bedoeld was
Ben je vet ofzo ?quote:
Nou ja dat hoort erbij op een forumquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja en dat is dan zo jammer. misverstanden en ruzie om niets![]()
eerst navragen dan pas aanvallen mensen
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:09 schreef Braindead2000 het volgende:
Valt mee, 3 SC's volgekalkt, gelukkig ben ik geen teruglezer.
Dat is soms beschamendquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:09 schreef Braindead2000 het volgende:
Valt mee, 3 SC's volgekalkt, gelukkig ben ik geen teruglezer.
Coo of koequote:
Het zal wel,quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:12 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van, vooral als mensen lopen te lullen over heksbal en gifjes plaatsen.
Hihiquote:
Een saaie dag.. Bil had oorpijn, maar dat is weer opgeneukt..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:13 schreef Braindead2000 het volgende:
Is er nog iets interessants dan wat ik terug moet lezen? Een flinke ruzie ofzo.
in de sc of in utopiaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:13 schreef Braindead2000 het volgende:
Is er nog iets interessants dan wat ik terug moet lezen? Een flinke ruzie ofzo.
een flinke ontstopper erbij en alles plopt openquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:15 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Een saaie dag.. Bil had oorpijn, maar dat is weer opgeneukt..
Waarom ben ik een beelddenker, krijg nu weer hele vreemde plaatjes in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:15 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Ik bedoelde de SC. Er zouden eigenlijk streamverslagen van de SC moeten komen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:15 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Het schijnt gezond te zijn een gezonde dosis fantasie te hebben...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Waarom ben ik een beelddenker, krijg nu weer hele vreemde plaatjes in mijn hoofd.
zucht ik ook weerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Waarom ben ik een beelddenker, krijg nu weer hele vreemde plaatjes in mijn hoofd.
Maar 23 cm, en dat in een oor, tja ...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:18 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Het schijnt gezond te zijn een gezonde dosis fantasie te hebben...
Wat let, je zoveel werk is het niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik bedoelde de SC. Er zouden eigenlijk streamverslagen van de SC moeten komen.
hier was het behoorlijk rustig vandaagquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik bedoelde de SC. Er zouden eigenlijk streamverslagen van de SC moeten komen.
dan ben je echt niet goed bij je hoofd als je dat doet want je ken toch gewoon terug lezen als je het wilt wetenquote:
Liggen de mannen al in hun mandje?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hier was het behoorlijk rustig vandaag
Zelfs dan is het in een notendop samen te voegenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hier was het behoorlijk rustig vandaag
Op mij en jou na denk ik.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Liggen de mannen al in hun mandje?
de meeste wel geloof ikquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Liggen de mannen al in hun mandje?
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ik ga ook op bed![]()
bedankt voor weer een gezellige sc/heksenbal avond.![]()
![]()
![]()
tot morgen.
Tja... bewijst maar weer eens dat mannen met hun lul denken...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:18 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar 23 cm, en dat in een oor, tja ...
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dan ben je echt niet goed bij je hoofd als je dat doet want je ken toch gewoon terug lezen als je het wilt weten
inderdaadquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfs dan is het in een notendop samen te voegen
Choco had het zelfde beeld...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:21 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Tja... bewijst maar weer eens dat mannen met hun lul denken...
slaap lekker, niet over balletjes dromenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ik ga ook op bed![]()
![]()
![]()
tot morgen.
Truste, niet dromen over balletjes en een goal he.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ik ga ook op bed![]()
![]()
![]()
tot morgen.
Kennen en kunnenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
slaap lekker, niet over balletjes dromen![]()
![]()
haha ik ga in mijn slaap door oefenenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
slaap lekker, niet over balletjes dromen![]()
![]()
kijk je uit buiten en slaap lekker als je niet meer terug komt hierquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:22 schreef truushangmat het volgende:
Ik ga de hondjes maar eens uitlaten en ook mijn nestje opzoeken..
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:22 schreef truushangmat het volgende:
Ik ga de hondjes maar eens uitlaten en ook mijn nestje opzoeken..
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:22 schreef Punkman het volgende:
[..]
Truste, niet dromen over balletjes en een goal he.
welterusten truushangmatquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:24 schreef truushangmat het volgende:
Ik kom zeker wel terug.. veel te gezellig... Welterusten iedereen..
girlpowerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
haha ik ga in mijn slaap door oefenen![]()
![]()
![]()
![]()
mooi zoquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:24 schreef truushangmat het volgende:
Ik kom zeker wel terug.. veel te gezellig... Welterusten iedereen..
Tjaquote:
Trusten Tayuquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:25 schreef Tayu het volgende:
Ik ben ook moe, lees jullie morgen weer!
Droom wat moois, allemaal!
30 topicsquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dan ben je echt niet goed bij je hoofd als je dat doet want je ken toch gewoon terug lezen als je het wilt weten
slaap lekker en droom maar fijn over je nieuwe loverquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:25 schreef Tayu het volgende:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:25 schreef Tayu het volgende:
Hoi Parlayquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:26 schreef Parlay het volgende:
[..]
30 topics![]()
Hi, allemaal, ik lurk de hele dag een beetje, niks ontgaat mijAlleen de ruzie tussen isax en Joezi moest ik even teruglezen
niks mis met lurken, doe ik in de cosquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:26 schreef Parlay het volgende:
[..]
30 topics![]()
Hi, allemaal, ik lurk de hele dag een beetje, niks ontgaat mijAlleen de ruzie tussen isax en Joezi moest ik even teruglezen
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:25 schreef Tayu het volgende:
Die heb ik weer gemist, heb je een linkje. Ik heb geen zin in al die onzin verderquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:26 schreef Parlay het volgende:
[..]
30 topics![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:27 schreef Parlay het volgende:
[..]Jou heb ik ook terug gelezen, mooi dat je het fijn hebt gehad
Neem volgende keer een Buddha mee ipv een lover
ik weet alleen dat het kort en krachtig wasquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heb ik weer gemist, heb je een linkje. Ik heb geen zin in al die onzin verder
Ten eerste, wij verkopen geen onzin hier !quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heb ik weer gemist, heb je een linkje. Ik heb geen zin in al die onzin verder
quote:
Is leuk Toy Dolls, ik sta zelfs nog 20 keer op een live dvd van hun.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]blij dat ik mijn koptelefoon niet meer op had en het geluid zacht
Vorige topic, Joezi had een rat in zijn broek van zijn neefje. isax maakte een grapje (denk ik) dat ie een kloon is en toen zeiden ze rot op tegen elkaarquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
ik dacht later ook dat er misschien in de cos wel wat gebeurt kon zijn en op dat moment volgde ik het daar niet, dus toen isax dan die opmerking maakte was het bij hem de druppel. is maar een theorietje hoor. ik heb er nog meer in de aanbieding eventueelquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:29 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ten eerste, wij verkopen geen onzin hier !
Isax zei voor de grap kloon tegen Joezi, en Joezi vond dat niet leuk.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:29 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ten eerste, wij verkopen geen onzin hier !
Isax zei voor de grap kloon tegen Joezi, en Joezi vond dat niet leuk.
nee sorry ik vond het echt wat minderquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:30 schreef Punkman het volgende:
[..]
Is leuk Toy Dolls, ik sta zelfs nog 20 keer op een live dvd van hun.
Nee, Joezi word wel vaker verweten dat hij een kloon is, hij vind dat niet leuk, en toen Isax dat zei toen barste de bom.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik dacht later ook dat er misschien in de cos wel wat gebeurt kon zijn en op dat moment volgde ik het daar niet, dus toen isax dan die opmerking maakte was het bij hem de druppel. is maar een theorietje hoor. ik heb er nog meer in de aanbieding eventueel
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:30 schreef Punkman het volgende:
[..]
Is leuk Toy Dolls, ik sta zelfs nog 20 keer op een live dvd van hun.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:30 schreef Parlay het volgende:
[..]
Vorige topic, Joezi had een rat in zijn broek van zijn neefje. isax maakte een grapje (denk ik) dat ie een kloon is en toen zeiden ze rot op tegen elkaar![]()
*note: Ik ben een waardeloze sv'er.
Hoezo verwijten dan? Wat maakt het uit, ik ben ook niet Donna uit die showquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:32 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, Joezi word wel vaker verweten dat hij een kloon is, hij vind dat niet leuk, en toen Isax dat zei toen barste de bom.
het spreekwoordelijke emmertje wat bijna vol was en in combinatie met dat ie een drukke dag had was isax de laatste druppelquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:32 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, Joezi word wel vaker verweten dat hij een kloon is, hij vind dat niet leuk, en toen Isax dat zei toen barste de bom.
ik hoop het wel voor hem want dan zal ie zich in ieder geval goed voelenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:33 schreef Soury het volgende:
Ik denk dat Joezi de kroeg in gegaan is en zijn broek aan puin heeft gelachen
god wat erg, iedere keer als ik je UI zie heb ik zoiets van, komt me bekent voor.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:34 schreef Parlay het volgende:
[..]
Hoezo verwijten dan? Wat maakt het uit, ik ben ook niet Donna uit die show
nee johquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:34 schreef Parlay het volgende:
[..]
Hoezo verwijten dan? Wat maakt het uit, ik ben ook niet Donna uit die show
Ik denk het niet. Joezi is best wel serieus volgens mij, ik durf hem niet meer te pestenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:33 schreef Soury het volgende:
Ik denk dat Joezi de kroeg in gegaan is en zijn broek aan puin heeft gelachen
het is af en toe gewoon ook een soort meisje met gevoelens enzquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:35 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Joezi is best wel serieus volgens mij, ik durf hem niet meer te pesten
Thanx, een tienquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
ik lach weer hardop nu
![]()
en volgens mij klopt dat wel zo'n beetje ja
goed omschreven je krijgt een 10 van mij![]()
![]()
![]()
Heb je die nog toevallig, schijnt goed geld waard te zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:37 schreef Parlay het volgende:
[..]
Thanx, een tienDie heb ik nog nooit gehad volgens mij, misschien op de kleuterschool voor een kliederwerkje ala Billy
Niks mis mee idd, maar ik pest graagquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
het is af en toe gewoon ook een soort meisje met gevoelens enz![]()
niets mis mee hoor
Onder de naam Billy, maar mijn naam is niks waardquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb je die nog toevallig, schijnt goed geld waard te zijn.
Dan rot hij maar op van fok, btw ik mag hem wel graag.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:35 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Joezi is best wel serieus volgens mij, ik durf hem niet meer te pesten
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:37 schreef Parlay het volgende:
[..]
Thanx, een tienDie heb ik nog nooit gehad volgens mij, misschien op de kleuterschool voor een kliederwerkje ala Billy
ik ook soms maar dan op een andere manierquote:
Plagen danquote:
En mij ?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan rot hij maar op van fok, btw ik mag hem wel graag.
Geen idéé wie je bent. Het kan verkeren.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
En mij ?
Ah toe, mag je mij ook ah toe ..
Ik mag hem ook, maar ik denk dat hij denkt dat ik denk dat hij denkt dat dat niet zo is.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan rot hij maar op van fok, btw ik mag hem wel graag.
It's me Punkman.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idéé wie je bent. Het kan verkeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |